Planuoja keisti mokesčius už automobilių parkavimą

Transportas

Nors vidutiniškai 7 proc. didinant viešojo transporto paslaugų kainas pernai metų pabaigoje buvo kalbama, kad proporcingai bus didinama ir vietinė rinkliava už automobilių statymą, kol viešų žinių apie tokio sprendimo rengimą nebuvo.

„Svarstymas tebevyksta”, – į kalbas apie automobilių statymo rinkliavos keitimą nesileidžia Klaipėdos savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus. „Keisis „saldainio ir diržo” principu“, – atviriau į klausimą atsakė vicemeras Algirdas Kamarauskas.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Jis tikina, kad sprendimo projektas savivaldybės Tarybai gali būti pateiktas jau kitą mėnesį. Paklaustas, ar plėsis vietine rinkliavas apmokestintos teritorijos, vicemeras sako jog kad jos galėtų plėsti šiaurinėje miesto dalyje, o kai kur – mažėti. Bet, esą, diskusija dar tebevyksta, „paimtas tam tikras taim aut”, nes tai yra labai jautrus klausimas.

„Kaip kur, – atsako jis į klausimą apie galimą šios rinkliavos tarifų padidėjimą. – Mokestis nėra vien tik tam, kad pinigus paimti. Tai yra auklėjamoji priemonė – gali būti ir saldainis, ir diržas”. 

Šiais metais metais elektroninio kartinio autobusų bilieto kaina siekia 70 centų (anksčiau – 64); vienkartinio popierinio bilieto autobuse kaina padidinta iki nuo 1,1 iki 1,5 euro; vienos dienos bilieto kaina – iki 3 eurų (vietoje 2,56 euro); 30 dienų bilieto kaina – iki 28 eurų (vietoje 26,5 euro); metinio bilieto kaina – iki 275 eurų (vietoje 255 eurų). Vandens autobuso bilieto kaina bus nebe 3, o 5 eurai.

Vietinės rinkliavos dydžiai už automobilių statymą bei šia rinkliava apmokestintos teritorijos Klaipėdoje paskutinį kartą buvo keičiami buvo 2021 metais.

24 Comments

  1. Nuomonė

    Dabartinių valdininkų mentalitetas diktuoja-jei gali , čiupk. Mokesčiai ne pagal žmonių pajamas, todėl žmonės siekia „išsisukti”. Valdantieji vis susišelpia, tai čekiukais, tai pakišom, o eilinis žmogelis minta iš minimalios algos. sovietiniai valdininkasi apmokestino antros šeimos mašinos parkavimą, kažkoks idiotizmas. Stebiu jaunas šeimas, rytais, kol „išdalina” vaikus , abu tėvai pluša. Vaikai lanko būrelius, labai dažnai abiem tėvams pravartu turėti mašiną, o jei dar seneliai kartu gyvena, jie taip pat turi poreikių.Kažkoks sovietinis instinktas-riboti, kad nepraturtėtų… Žinoma, ribojimus kuria tie, kurie naudojasi valdišku transportu, čekiukais, nemokamais pakvietimais į teatrus, kaip beturčiai na ir sovietmečiu prisivogtomis jų ar jų gėrybėmis. Kas antrą turtuolį sodink, žinos už ką sėdi, visi žinome, kiek galima per gyvenimą uždirbti dirbant kad ir kvalifikuotą darbą.

    Reply
  2. Na tik tą sugeba- gaila

    Pirmiausiai turi būti gerinamas viešo transporto eismas. Kol jis nepatogus- automobiliai nepakeičiami. Na su tuo kainų didinimu _Klaipėda greičiausiai pirmauja. Gobšumas nugali.

    Reply
    • ezys

      Klaipeda cia stipriai atsilieka.

  3. Vien tik auksas valdo mus

    Keleiviniam transportui algoms pritrūko. Visa sistema dirba jos išlaikymui. KKT bauduotojams naujų liemenių reikia. Ir dabar matau vieną darbštuolį aikštelėje zujantį. Kada Neniškiui bus gana?

    Reply
  4. Trūksta tobulėjimo, vien pasipinigavimas

    Pirmiausiai turi būti tvarkomas viešas transporto eismas, jis turi gerėti, paskui apmokestinti visa kas privatu. Tramvajaus linija per visą Klaipėdą iki Palangos ir Melniaragės būtų idealu.

    Reply
  5. Zigmas Mikalauskas

    Kur Gentvilas,ko nesiulo kad ir Klaipėdoi butu viešas transportas veltui,jug tai butu tikras miesto ekologijos gerinimas,nes mielai važiuočiau autobusu palikes automobili prie namo.O Klaipėda atvirkščiai skatina kad niekas nesinaudotu viešuoju transportu

    Reply
  6. Zigmas Mikalauskas

    Jeigu kitur miesto transporta padarė veltui,tai Klaipėdoi dar daugiau apiplėšinės savo gyventojus

    Reply
  7. Edma

    Nubaudė sekmadidnį anikės aikštėje nors dirba darbo dienomis iki 5 net per kalėdas bandė įkalt baudą

    Reply
  8. Vardas

    Senamiesčio gyventojai to ir siekia, kad svetimi nesitrintų. O apie gaivinimą tai tik pasakos lengvatikiams. Na kas norės ulevojančių žmogėnų po savo langais.

    Reply
    • Ne vien patogumai pasirinkus gyvenamą vietą

      Apsigyvendami centre turi patogumus ir nepatogumus.

  9. Vis pinigų trūksta

    Kam šį kartą? Išmokoms, 10% nuo mero algos , kad nebereiktų čekiukų degalinėse rinkti ?

    Reply
  10. aš

    Lietuvos miestai kažkokie ypatingi, auksiniai . Hamburge metams kainuoja 75 Eur. Romoje centre už 8 val-4 Eur. Už ką mes eiliniai transporto priemonių vairuotojai esame „apdovanoti” tokioms auksinėmis parkavimo kainomis? Legalus apiplėšimas vidurį dienos. O ir statytis vietų vis mažiau ir mažiau: ten ir ten draudžiama, kas netingi užsitveria (dar ir apmokestina), iš parkavimo vietų baigia išstumti elektromobiliai (pakrovimo vietas padaro). Ar pastebėjot, kad daugiau nieko negirdime : bus baudžiami, auklėjami …. , toks jausmas jei vairuoji, tai potencialus nusikaltėlis, žmogiškojo faktoriaus nebėra. Liūdna.

    Reply
    • Ne miestai ypatingi,

      valdžiažmogiai ypatingi.Ir ypatingais tampa vos išrinkti, tik peržengę savo naujų kabinetų slenksčius, matyt, ten kažkoks užkratas įsimetęs

  11. Vardas

    Komentaras *

    Reply
    • Varna

      Nei Hamburgas, nei kiti Europos miestai neturi Neniškio……….

  12. Kiek gi galima

    Ko čia smulkintis. Apmokestinkit visą Klaipėdos teritoriją darbo liaudies prašymu.
    Ir būtinai reikia panaikinti lengvatinius leidimus statyti automobilius prie savivaldybės savivaldybės klerkams ir tarybos nariams.
    Tai kas toliau?!

    Reply
  13. Klaipėdietė

    Čia jautiesi lyg kalėjime.Baudžia,plėšikauja,atiminėja paskutinius grašius,ir viskas pagal įstatymus.Tik tuos įstatymus rašo valstybiniai reketininkai.

    Reply
  14. Nieko Naujo.

    Pinigas užtemde spikuliantams protus

    Reply
  15. GGG

    Eilinis lupikavimas…verslas stoja žmo ės darbus praranda, įmonės ant bankroto ribos o valdžažmogiai kosmose gyvena…

    Reply
  16. Marijus

    Du veikėjai, skirtingo plauko, bet vieno būrio. Viens amžinai savivaldybės arba baro koridorius trina, kits iš įmonės į įmonę migruoja… Ir abu naktimis sapnuoja kaip „pagerinti” klaipėdiečių gyvenimą.

    Reply
  17. Budulis

    teisingiau būtų „taim aut”, referuojant į jūsų tekstą:
    […] Bet, esą, diskusija dar tebevyksta, „paimtas tam tikras taim out”, nes tai yra labai jautrus klausimas.
    😃

    Reply
    • Atvira Klaipėda

      Ačiū už pastebėjimą!

    • Česlovas

      Klaunai pakels kainas, o paskui dėlios planus kaip atgaivinti senamiestį 🙂
      Jau ir durniui aišku, kad visas miesto centras yra Akropolis.
      Dirbau Vokietijoj, ten kaip tik sekmadienį mieste parkingas nemokamas, kad žmonės išeitų pietauti į kavines.
      O mūsų proto bokštai kažkur padebesiais skraido ir nieko protingo nesugalvoja.

    • Vardas

      Komentaras *

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Spyglys

Nerandi vietos automobiliui? Kreipkis ir gausi špygą*

Senolis Jonas iš Budelkiemio gatvės tapo savivaldybės reklamos auka. Žmogus kankinasi dėl to, kad daugiabučio kieme nėra vietos dviem jo ...
2024-05-04
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Kirs 16 geros būklės medžių

Nepaisydamas savivaldybės Tarybos sprendimo meras Arvydas Vaitkus Klaipėdos miesto želdynų ir želdinių apsaugos, priežiūros ir tvarkymo komisijos pirmininku paskyrė ne ...
2024-05-04
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Laikraščių paslaugų pirkimo spektaklis baigėsi pagal scenarijų

Klaipėdos savivaldybės konkursus dėl jos informacijos skelbimo „laimėjo” tie, kuriems jų sąlygos ir buvo pritaikytos – dienraščiai „Klaipėda” ir „Vakarų ...
2024-05-03
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This