Pastarosios savaitės tapo itin nesėkmingomis dėl dviejų itin didelių Uosto direkcijos užsakymu su bendrove „Tilsta“ besipešančioms Latvijos kompanijoms BMGS ir ...
Pirmos instancijos teismas konstatavo, jog Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) netinkamai organizavo trijų buvusios Tarptautinės jūrų perkėlos krantinių rekonstrukcijos ...
Praėjus keletui mėnesių po to, kai buvo paskelbti projektiniai pasiūlymai, pagal kuriuos AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) numato pertvarkyti buvusią ...
Aplinkos apsaugos agentūra (AAD) nusprendė, kad Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „Bega“ planams per metus krauti apie 120 tūkst. tonų nepavojingomis ...
Buvusios tarptautinės perkėlos virsmo į jūrinių vėjo jėgainių parko statyboms ir priežiūrai reikalingą platformą kelyje – naujas etapas. Jau paskelbti ...
Uosto direkcijos planai Smeltės pusiasalyje įrengti dar vieną, tačiau jau kitokios technologijos užteršto grunto saugojimo aikštelę, visuomenės nesudomino. Trečiadienį surengtame ...
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija rengiasi teikti paraišką europiniam projektui dėl Smeltės pusiasalyje esančių 149, 150, ir dalies 151-osios krantinių ...
Lietuvai rengiantis Baltijos jūroje statyti pirmąjį vėjo jėgainių parką, Klaipėdos jūrų uostas ruošiasi būti pagrindine platforma vėjo jėgainių gamybos pramonei ...
Nuo 2017-ųjų keltų terminalo funkcijos nebeatliekančiame AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco”) nuomojame Smeltės pusiasalyje pradėta griauti sovietmečiu pastatytos vadinamosios ...