Vilnos gamintojai Klaipėdoje mini dešimtmetį

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2022-05-03

Klaipėdos senamiestyje įsikūręs vilnos gaminių „Flokati”salonas šią savaitę mini dešimtąjį gimtadienį.

„Su kolegėmis Ingrida ir Vaida kaip atidarėme saloną, taip ir dirbame iki šiol. Laikas labai greitai prabėgo, vaikai spėjo užaugti. Kartais juokaujame tarpusavyje, kad ir klientai užaugo. Matėme, kaip anksčiau mamos į saloną ateidavo su paauglėmis mergaitėmis, o dabar šios jau užaugusios pačios užsuka. Tas ratas taip ir sukasi toliau”, – pranešime spaudai cituojama salono vadovė Sandra Raibužienė.

„Įprastai pirkėjai kituose miestuose aktyviausi būna rudens ir žiemos mėnesiais, o klaipėdiečiai vilnos gaminius labiau renkasi gegužės – liepos mėnesiais”, – sako Sandra Raibužienė.

Moteris pasakoja, kad per ilgą laiką, kurį dirba su vilnos gaminiais, pastebi, kaip keičiasi žmonių požiūris į natūralius gaminius.

„Per šiuos dešimt metų pasikeitė klaipėdiečių požiūris į natūralius audinius ir pačią vilną. Jei anksčiau žmonės pirko dėmesį skirdami tik prekės išvaizdai, tai dabar vis daugiau dėmesio skiria tvarumui, sudėčiai”, – kalbėjo moteris.

Nors bendra tendencija yra ta, kad vis daugiau pirkėjų keliasi į internetą, S. Raibužienė pastebi, kad dirbant su natūralaus pluošto gaminiais galioja kiti dėsniai.

„Vilną norisi pačiupinėti, įvertinti jos storį, švelnumą. Tad, dalis pirkėjų užsuka į saloną apžiūrėti, pasikonsultuoti apie priežiūrą. Nepaisant to, kaip technologijos žengia į priekį, kaip paprastai ir greitai galime užsisakyti prekes ar paslaugas internetu, tiesioginis bendravimas mūsų srityje išlieka labai svarbus. Didesnio gyvų konsultacijų poreikio sulaukiame iš naujų klientų”, – sako salono vadovė.

Pasak jos, klaipėdiečiai pirkėjai kiek skiriasi nuo klientų kituose miestuose, kuriuose veikia įmonė.

„Įprastai pirkėjai kituose miestuose aktyviausi būna rudens ir žiemos mėnesiais, o klaipėdiečiai vilnos gaminius labiau renkasi gegužės – liepos mėnesiais. Iš visų įmonės salonų mūsiškis turi vieną didžiausių lojalių klientų būrį – apie 75 procentai visų pirkėjų yra lojalūs klientai. Ir tai nėra tik Klaipėdos miesto gyventojai, nemaža dalis klientų atvyksta iš viso rajono: nuo Kretingos, Gargždų ar Šilutės”, – kalbėjo S. Raibužienė.

„Flokati” yra lietuviško kapitalo įmonė, 21 metus užsiimanti vilnos produktų gamyba ir pardavimu Lietuvoje bei eksportu į užsienio šalis.

Žymos: | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kultūra

Kviečia mokytis verpti ir dalyvauti "Verpėjų orkestre"

Visi norintys pabandyti ir išmokti verpti rateliu kviečiami gruodžio 1-2 dienomis atvykti į Klaipėdos etnokultūros centrą. Čia ne tik bus ...
2018-11-22
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
Loading
Share This