Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2025-02-13 |
„Atsiranda Švyturio gatvė nauja, kuri šiuo metu jau projektuojama, – trečiadienį pranešė vicemeras Algirdas Kamarauskas. – Jau parengtas sprendinys ir suderintas savivaldybės Techninėje taryboje”. O jo vadovaujama Eismo saugumo komisija be diskusijų vienbalsiai pritarė šiam pasiūlymui bei sumanymui Naujosios Uosto, Karklų ir Juliaus Janonio g. sankryžoje įrengti transporto eismo žiedą.
„Mero buvo patikinta, kad Švyturio gatvė bus tik iki Malūnininkų gatvės, – sakė A. Kamarauskas – Gyventojai ir bendruomenė pritaria tokiai atkarpai”.
Žinia, ankstesniuose miesto planuose Švyturio gatvė buvo numatyta kaip dar vienas į kelias į Melnragę ir išvažiavimas iš miesto, nes dabar visos pagrindinės trys miesto arterijos „suteka į butelio kakliuką“ – po Herkaus Manto gatvės viaduku. Anot A. Kamarausko, Švyturio gatvės tiesimo iki Prano Lideikio gatvės atsisakyta, nes neva transporto eismas „sueitų į pajūrio zoną“.
A. Kamarauskas tikino, kad naujai parengtos eismo schemos minėtoje sankryžoje tikslai – „organizuoti sklandų išvažiavimą iš būsimo prekybos centro teritorijos“, kur tebėra buvusio Prekybos uosto kultūros rūmų pastatai, „neliečiant gyventojų interesų iš Karklų gatvės, iš esmės tai paliekant esamą situaciją Janonio ir Karklų gatvėje“.
Vicemeras priminė, jog dar 2012 metais buvo pasirašyta trišalė sutartis tarp Uosto direkcijos, Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco“) ir savivaldybės dėl įvažiavimo uosto teritoriją iš Juliaus Janonio gatvės. Pasak jo, šiuo metu uosto kompanijos sunkusis transportas atvažiuoja, parkuojamas miesto teritorijoje.
„Atvažiuoja iš ten, iš kur neturi atvažiuoti, nulaužiami kelio ženklai“, – sakė A. Kamarauskas
Pagal naują transporto eismo schemą įvažiavimas į „Klasco“ teritoriją būtų iš šio būsimo žiedo. Vicemeras pasako, jog bus ir suformuojama buferinė aikštelė, kurioje atvykęs transportas galėtų sustoti įforminti leidimus. Tvarką aikštelėje esą užtiktinų pati kompanija.
„Transportas, generuojamas uosto, neturėtų sukelti jokių problemų miestui“, – kalbėjo A. Kamarauskas ir tikino, jog „visi tikslai, kurių siekėme, yra šioje schemoje.”
Eismo saugumo komisijai pateikti pasiūlymai dėl Švyturio gatvės tiesimo ir transporto eismo žiedo prie „Klasco“ jos nariams nebuvo siurprizas – duota suprasti, kad prieš oficialų posėdį dėl visko buvo sutarta anksčiau.
Kaži ar tas ponas sauvaldybėje atsakingas už eismo saugumą ir taip uoliai statantis šviesoforus nėra kaip nors susijęs su šviesoforus statančia įmone…Juk ne už dyką tie eismą jau ne reguliuojantys, o paralyžuojantys aparatai atsiranda…
Is kur tie debilai randas musu mieste?
Jus atsakete i savo klausima
Dar vienas kamštis Klaipėdoj. Jau Estakada tuščia riogso-nieks nevažiuoja o apačioj kamščiai nuo Liepų iki Debreceno
Viskas baigsis eiliniu šviesoforu ir kamščiais,kuriu ten niekada nebuvo.
Puiku, bus paprasciau is rajono isvaziuoti. O dar kai prekybos centras bus tai manau tik i nauda.
Labai įdomu kada vėl pasirodys darbininkai Sportininkų gatvėja ? 2 mėnesiai nei gyvos dvasios ,šaligalviai vienas žvyras ,pakraščiai iškasti ,visur paliktos nesaugios duobes ,stotelės išvežtos ,neaišku kur parkingo vietos kur stotelei.
Taigi žiema dabar.
Pritariu, užmiršo ką pradėjo
Kolapsinis žiedas ir dusinanti aplinka gyventojams.
Vitės progimnazijos mokinukams masalas – lakstys saldainiukų ir čipsiukų. Bus bėdos…..
Tai kad ir dabar laksto. Kas pasikeis?
Tada turėtų uždrausti sukti į kairę į Karklų g prieš tą planuojamą žiedą
Plano nuotrauka tai tragiškos kokybės.
To kelio įrengimą. , už,, Tomas Meškinis. Tai jo nuomonė nėra žmonių nuomonė
Tikrai pritariu ,kad Meškis toki chaosa padarė rajone ,kad net ilgametis jo draugas jau nuo jo atsiskyre ,nes gyvena Vites rajone ,Tomas tik šou daro