Neskundžiamas verdiktas: Kamineros krovinių terminalo pretenzijos – nepagrįstos

Svarbu, Uostas ir jūra
Avatar photoMartynas Vainorius
2025-03-20

Ir Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) atmetė Kamineros krovinių terminalo (KKT) skundą dėl Konkurencijos tarybos sprendimo neatlikti tyrimo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos atžvilgiu.

„Atviros Klaipėdos“ archyvo nuotr.

KKT buvo įsitikinęs, kad direkcija jam, kaip uosto žemės nuomininkui, sudarė prastesnes sąlygas vykdyti krovos veiklą, nes jis nuomos sutartimi turi prisiimti įsipareigojimus už uosto infrastruktūros – geležinkelio atšakos – įvedimą, o kitos uosto kompanijoms tokių įsipareigojimų esą neturi.

Terminalas savo ieškinyje tvirtino, kad Konkurencijos taryba apie vienuolika mėnesių po jo kreipimosi 2022 m. rugsėjį įvairiais būdais ir iš įvairių šaltinių rinko informaciją, reikšmingą tyrimui, ir jau turi pakankamai duomenų, leidžiančių jį pradėti. Esą atlikus tyrimą būtų užtikrinta veiksminga konkurencija uoste bei sudarytos sąlygos nuosekliai jo plėtrai.

Tuo metu Konkurencijos taryba tvirtino, jog toks KKT prašymas neatitinka jos veiklos prioriteto. Esą tokiu tyrimu įtaka būtų daroma ne reikšmingai daliai Lietuvoje veikiančių ūkio subjektų ir vartotojų, bet tik pačiam terminalui.

Pernai sausį Regionų administracinis teismas atmetė tokį KKT skundą, bet šis verdiktas dar galėjo būti skundžiamas LVAT ir kompanija tai padarė. Tačiau bylą išnagrinėjusi kolegija, kurią sudarė teisėjai Ričardas Piličiauskas, Ramūnas Gadliauskas ir Arūnas Sutkevičius, taip pat konstatavo, kad krovos kompanijos pretenzijos yra nepagrįstos.

„Apeliaciniame skunde nėra argumentų apie tai, kad minėti galimi konkurencijos ribojimai yra tokio masto, kad juos tirdama Konkurencijos taryba reikšmingai prisidėtų prie veiksmingos konkurencijos apsaugos, taip pat užtikrintų kuo didesnę vartotojų gerovę“, – rašoma neskundžiamoje LVAT nutartyje.

KKT vadovas Vaidas Intas šią savaitę dienraščiui „Vakarų ekspresas“ duotame interviu teigė, jog jau dešimt metų gyvena viltimi, kad kažkada turės geležinkelį.

„Be jo mums sunku konkuruoti, negalime tiesiai iš laivų krauti krovinių į vagonus, tausoti aplinką. Girdime, kad specialusis planas yra vykdomas, bet kuriais metais bus tiesiamas geležinkelis, kol kas neturime jokių žinių. Esame informuoti tik tiek, kad 2025 metų birželį bus baigta pagal specialiųjų planą vykdoma sklypų, kurie trukdo geležinkeliui tiesti, paėmimo procedūra“, – teigė jis.

Žymos: | | | | | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Majamyje vėl vilioja kruizinius laivus (1)

Majamyje vykstančioje kasmetinėje kruizinės laivybos parodoje pristatomas ir Klaipėdos uostas, jau dvidešimtą kartą reklamuojantis Lietuvą kaip kruizinę kryptį. „Šiuolaikinė kruizinė ...
2025-04-10
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Komiteto posėdyje - ir aistringas kreipimasis į Uosto direkcijos vadovą (8)

Didžiausią triukšmą Klaipėdoje kelia transportas, o triukšmingiausios vietos mieste jau ne vienerius metus išlieka Vilniaus plentas, Minijos g., dalis Šilutės ...
2025-04-09
Skaityti daugiau

Verslas

Įvertino socialiai atsakingas įmones

Klaipėdos pramonininkų asociacija (KPA), minėdama savo veiklos 35-metį, pagerbė socialiai atsakingos įmones. Keturioliktą kartą vykusio KPA atsakingo verslo konkurso tikslas ...
2025-04-07
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
Loading
Share This