Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-01-16 |
Trečiadienį jubiliejiniu koncertu „Istorijos perpetuum mobile – 200“ Žvejų rūmuose Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras pradėjo skaičiuoti trečiąjį savo veiklos šimtmetį. Vyriausiojo dirigento Tomo Ambrozaičio vadovaujamas simfoninis orkestras ta proga dovanojo ištraukas iš gražiausių kada nors teatre pastatytų spektaklių.
Koncerto pradžią paskelbė Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro vadovė Laima Vilimienė, prisimindama, kad 2019-uosius teatras dedikavo iškilaus lietuvių kompozitoriaus Eduardo Balsio 100-osioms gimimo metinėms.
„O 2020-aisiais visos premjeros bus pašvęstos Muzikinio teatro 200 metų sukakčiai. Tai svarbus įvykis ne tik Vakarų Lietuvos, bet ir visos šalies kultūriniam gyvenimui. Muzikinis teatras išgyveno įvairių laikotarpių, bet visuose juose atsirado žmonių, neleidusių sustoti teatro „perpetuum mobile“… Šįmet savo klausytojams rengiame išskirtinį, ambicingą repertuarą. Drąsos mums teikia ne tik teatro praeitis, bet ir jūs, žiūrovai. Jūs esate mūsų įkvėpėjai“, – kalbėjo L. Vilimienė.
Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas minėjo miestui svarbias datas, kurios bus minimos 2020-aisiais. „Klaipėdai šiemet 768-eri, o Muzikiniam teatrui – tik 200 metų. Sunku net patikėti, kaip žmonės galėjo be jo gyventi. Linkiu švęsti garbingą sukaktį ir dar po dviejų šimtmečių, o naują teatro pastatą užbaigti per dvejus metus. Muzikinis teatras yra viso miesto šviesos židinys. Mes tikime, kad muzika ir opera išgelbės pasaulį“, – sakė meras.
Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro jubiliejiniame koncerte publika išgirdo vokiečių kompozitoriaus Felixo Mendelssohno Koncertą smuikui ir orkestrui op. 64 e-moll, kurį kartu su Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro simfoniniu orkestru griežė smuikininkė, tarptautinių konkursų laureatė Ingrida Rupaitė.
Antroje programos dalyje T. Ambrozaičio vadovaujamas Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro simfoninis orkestras publikai grojo ištraukas iš žinomiausių praeityje šiame teatre skambėjusių operų: G. Verdi „Traviatos“, G. Bizet „Karmen“, C. Gounod „Fausto“, R. Wagnerio „Skrajojančio olando“, taip pat P. Čaikovskio baleto „Spragtukas“.
Parašykite komentarą