Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2025-01-17 |
Bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog praėjusiais metais fiksavo reikšmingus veiklos pokyčius, kuriuos pastebėjo ir įvertino patys klientai. Jų pasitenkinimo rodiklis įmonės paslaugomis per metus išaugo 37 proc. Tokią nuomonę pateikė daugiau nei 26 tūkst. gyventojų, pernai dalyvavusių įmonės vykdytose apklausose. Jose klientai akcentavo, kad bendrovė žymiai pagerino paslaugų kokybę, operatyvumą ir aptarnavimo kultūrą.
Bene labiausiai įmonės klientus pernai džiugino konsultavimas, aptarnavimas ir avarinės tarnybos darbas. Per metus įmonė lokalizavo daugiau nei 29 tūkstančius avarijų.
Telefonu ir kitais skaitmeniniais kanalais buvo atsakyta į 269 145 užklausas – per dieną buvo sprendžiami 737 įvairaus pobūdžio klientų rūpesčiai.
Dauguma respondentų atsiliepimuose taip pat akcentavo, jog sulaukė greitesnių ir kokybiškesnių sprendimų, o bendravimas su įmonės atstovais tapo malonesnis bei profesionalus. Daugėjo ir gyventojų, kurie teigiamai įvertino atliktų remonto darbų kokybę ir savalaikiškumą.
„Klientų nuomonė mums yra svarbiausias indikatorius, rodantis, ką darome gerai ir kur galime labiau tobulėti. Nuolatinis dialogas su gyventojais ir jų poreikių analizė buvo viena dedamųjų, jog 2024-ieji įmonei tapo augimo ir reikšmingų pokyčių metais. Klientų atsiliepimai leidžia suprasti, kokios sritys yra prioritetinės, todėl būtent į tai pernai ir sutelkėme itin daug dėmesio“, – pranešime cituojamas „Mano BŪSTO“ Kokybės grupės vadovė Dovilė Staknytė-Duoblienė.
Ryškus pokytis, anot bendrovės, pernai buvo pastebėtas avarinės tarnybos veikloje. Gyventojai pabrėžė, kad tarnybos komandos ne tik greitai reaguoja į ekstremalias situacijas, bet ir išsiskiria dėmesingumu bei pagarbiu bendravimu.
„Mums svarbi kiekviena minutė, kai kalbame apie klientų turtą ar saugumą. Todėl investavome ne tik į procesų efektyvinimą, bet ir į darbuotojų kultūros stiprinimą, kad žmonės jaustųsi užtikrinti ir rūpestingai aptarnaujami. Juk už kiekvieno avarinio iškvietimo slypi ne tik operatyviai suvaldyti incidentai, bet ir tūkstančiai laimingų klientų, kuriems buvo užtikrintas jų ir jų turto saugumas“, – teigia D. Staknytė-Duoblienė.
Įmonės duomenys rodo, kad per metus remonto darbai, kurie anksčiau trukdavo iki 5 dienų, dabar atliekami net 70 proc.
greičiau. Gyventojai ypač įvertino durų ir langų remonto, vidaus konstrukcijų priežiūros bei pastatų prevencinės priežiūros kokybę.
2024-aisiais „Mano BŪSTO“ paslaugas pasirinko dar 140 daugiabučių namų, kurių bendras plotas viršija 267 tūkst. kv. metrų. Teigiama, kad tai yra didžiausias naujų klientų prieaugis per pastaruosius penkerius metus.
„Klientų pasitikėjimas yra didžiausias mūsų veiklos įvertinimas. Per metus sulaukėme daugybės atsiliepimų, rodančių, kad mūsų pastangos gerinti paslaugas nebuvo nepastebėtos. Suprantame, kad svarbiausia ne skaičiai, o tai, kaip mūsų darbas jaučiamas gyventojų kasdienybėje. Manome, kad tai nėra tik vienkartinis pasiekimas – tai ilgo ir nuoseklaus darbo su klientais rezultatas“, – sako „Mano BŪSTO“ Kokybės grupės vadovė D. Staknytė-Duoblienė.
Parengta pagal pranešimą žiniasklaidai
„Mano BŪSTAS“ klientų pasitekinimo rodiklis išaugo 37 proc.,nors straipsnį pradėkite be klaidų.