
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2025-04-22 |
Galimybę savo kūrybiškumą, reklamos dėsnių, filmavimo ir redagavimo išmanymą parodyti didžiajame ekrane jaunuoliams suteikė Klaipėdos valstybinė kolegija, pakvietusi į tarptautinį reklamos siužetų kūrimo festivalį „Lipni juosta“. Unikalias reklamas kūrė ne tik uostamiestyje studijuojantys vietos ir tarptautiniai studentai, bet ir moksleiviai iš regiono mokyklų bei neformalaus švietimo organizacijų.
Antrus metus iš eilės rengiamas festivalis jau tapo tradicija ir dėl dalyvių gausos iš Klaipėdos kultūros fabriko persikėlė į didesnę kino teatro „Forum Cinemas“ salę. Jaunimo darbų temų spektras šiemet išsiskyrė įvairove, jautrumu, gyliu – nuo socialinių problemų iki žaismingų kasdienybės interpretacijų. Socialinės reklamos forma studentai ir moksleiviai gilinosi į svarbias visuomenines temas: vyrų emocinę sveikatą, žmonių tarpusavio ryšio trūkumą skaitmeniniame amžiuje, patyčias, ekologinį sąmoningumą, atsakingą vairavimą ir kt.
Organizatorių nuotr.
„Lipni juosta“ – tai ne tik reklamos festivalis, bet ir platforma idėjoms, kurios gali keisti požiūrį, įžiebti diskusiją, skatinti atsakingą veikimą. Galimybė pasimatuoti reklamos kūrėjo batus jaunuoliams labai patraukli. Tai liudija didelis susidomėjimas renginiu net ir iš užsienio šalių. Prieš pradėdami jį organizuoti, vylėmės sulaukti perpus mažiau norinčiųjų dalyvauti. O dabar jau tenka sukti galvas ir kitiems metams ieškoti dar didesnės salės“, – apie žaibiškai augantį „Lipnios juostos“ populiarumą pasakojo festivalio idėjos autorius, Klaipėdos valstybinės kolegijos lektorius Saidas Rafijevas.
Reklamos kūrėjai varžėsi ne tik dėl pagrindinio piniginio prizo, bet ir dėl šešių iš anksto skelbtų nominacijų: kūrybiškiausia reklama, geriausia socialinė reklama, teatrališkiausia reklama, geriausiai parduodanti reklama, šmaikščiausia reklama ir autentiškiausia reklama.
„Kūrybiškumas ir technologinės žinios yra kertiniai gebėjimai šiandienos darbo rinkoje. Tokie renginiai suteikia jaunimui puikią progą atsiskleisti, parodyti savo gebėjimus ir galbūt būti pastebėtiems būsimų darbdavių. Džiugu matyti tiek jaunimo, gebančio kurti“, – teigia vienos pirmaujančių statybų įmonių grupių Lietuvoje RNDV Group, įsteigusios pagrindinį festivalio prizą – 1000 eurų – personalo direktorė Raimonda Ilekienė.
Kino salės ekrane iš viso pademonstruotas pusšimtis geriausių reklamos siužetų. Jie atrinkti iš dvigubai didesnio organizatoriams pateikto vaizdo istorijų kiekio. Vaizdo medžiagos kūrimo ir esminių reklamos principų išmanymo kompetencijas pademonstravę jaunuoliai išsidalijo 3000 eurų vertės prizinį fondą.
Renginyje triumfavo Europos skautų komanda, susukusi siužetą apie skauto veiklos prasmę ir raginusi prisijungti prie šios organizacijos. Nugalėtojams atiteko pagrindinio renginio rėmėjo RNDV Holding įsteigtas apdovanojimas – 1000 eurų.
Parengta pagal pranešimą spaudai
EMILIJAMAMATETE BABA BEN
15
Em is not ilja