
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2025-04-04 |
Norisi pranešti apie situaciją dėl „Unipark“ administruojamos aikštelės prie „Rimi“ ir Klaipėdos universiteto ligoninės Liepojos g. 27 (nors „Unipark“ puslapyje šios aikštelės neradau) skolų išieškojimo bendrovės ir elgesio su klientais.
Norėčiau atkreipti visuomenės dėmesį į itin abejotiną skolų išieškojimo praktiką, su kuria susidūriau prie minėto prekybos centro esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje. Manau, kad svarbu apie tai informuoti kitus Klaipėdos gyventojus bei ligoninės darbuotojus ir pacientų lankytojus, kad jie išvengtų nemalonios patirties.
Kovo pabaigoje netikėtai radau laišką pašto dėžutėje iš skolų išieškojimo bendrovės „Julianus“, kuriame buvo pranešta apie sausio pradžioje neapmokėtą parkavimą. Laiške teigiama, kad taikomas skolų išieškojimas ir pradinė suma išaugusi 100 proc.
Jokių ankstesnių įspėjimų apie tariamą pažeidimą ar būtiną mokėjimą negavau – nei per Valstybinę mokesčių inspekciją, nei registruotu laišku, kas būtų užtikrinęs jo gavimą.
Nors nesupratau, kodėl turiu mokėti baudą už galimai neskelbtą ar neaiškiai pažymėtą taisyklę (per sausio mėnesio pūgas), iš karto sumokėjau 20 eurų už stovėjimą. Tačiau vietoje to, kad situacija būtų užbaigta, gavau grasinantį laišką, kuriame teigiama, jog skola už stovėjimą neegzistuoja, tačiau privalau sumokėti 19,36 euro už skolos „administravimą“. Jei tai nebus padaryta, grasinama kreiptis į teismą.
Gaila laiko viską aiškintis, gal reiktų kreiptis į savivaldybę ar vartotojų teises arba surizikuoti atsidurti teisme. Ne pinigai šiuo atveju svarbu, o teisingumo, teisėtumo, galimybės žinoti, skaidrumo, vartotojų apsaugos, proporcingumo principai.
Kyla klausimas – ar vartotojai šiandien visiškai neturi teisės būti laiku ir tinkamai informuoti apie savo įsipareigojimus? Ar užtenka tiesiog įmesti laišką į pašto dėžutę, kurią daugelis žmonių retai tikrina, ir laikyti tai pakankamu įspėjimu? Atrodo, kad pagrindinis tikslas čia – ne informuoti, o pasipelnyti iš nežinojimo.
Todėl kviečiu klaipėdiečius būti itin atidžiais renkantis vietas, kuriose paliekate automobilius, išmokti, kaip ir kur reikia susimokėti, jei viršysite valandas. Jei prekybos centruose pradedama masiškai taikyti tokia baudavimo sistema, galbūt verta svarstyti, ar verta ten vykti išvis? Ar prekybos centrai neturėtų rūpintis savo lankytojų patogumu, o ne kurti paslėptus mokesčius, kurie virsta skolomis be aiškaus įspėjimo?
Tikiuosi, kad ši informacija padės apsaugoti kitus nuo nesąžiningų siurprizų.
Rubrikoje „Mums rašo“ skelbiamos skaitytojų nuomonės
Kodėl žmonės savanoriškai moka SAVO pinigus bet kam, jų užsimaniusiems? Apmokama aikštelė yra saugoma, turi „šlagbaumą”. O prie Dragūnų RIMI jūs ką nors panašaus matėte? LR yra komercinė įmonė ir čia veikia komercinė teisė. Jūs gaunat „ofertą”/pasiūlymą Jūs su juo sutinkat arba ne Sutinkat- mokat, nesutinkat- nemokat. Tiesiog reikia kažkiek pasimokyt VEKSELINĘ TEISĘ. Nes LR būtent pagal ją veikia šioje teritorijoje registruotos įvairios įstaigėlės.
Todel kad 60% visuomenes teisiškai absoliučiai neraštinga.
Tokia pati situacija buvo ir man
Aš tokiu „kantoru” laiškus metu iškarto i šiukšledežę ,o jeigu geras popierius tai pasilieku židiniui pakaurti.
Per 30 metu niekas niekada net nesiteise,o gasdino tai stipriai..
Visų pirma, nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės, o visu antra jei gyvenate civilizacijoje tikrinkit pašto dėżutę!
Pabandysiu per ministeriją išsiaiškinti, kas jus kontroliuoja ir kokius sandėrius jūs sudarinėjat su Lietuvos institucijom. Atrodo nesąžingi reikaliukai!
Bet tai kiek žmonių pasimauna ant tu aferistu julianusu siuskit kuo toliau ir viskas teisiškai nieko jie nepadaro tik pagrasinti gali o galių jokių neturi
Mums Unipark už stovėjimą Palangoje- nuspaudėm laiką, kad užsakėm stovėjimą. Grįžom- randam baudos kvitą. Puolu į programėlę- neatsidaro, kad sustabdyti, rašo- atsisiūskit kodq. Atsiuntus kodą- matai, kad stovėjimas visai ne mūsų mašimos numeriui. Nufotografavom vyksmą ekrane. Į jokius išsiaiškinimus nei savivaldybė nei Unipark nereaguoja,susirašnėjimą saugau. Kitą kartą- paleistos stovėjimo programėlės numerius ir grįžus fotografuoju, skiriasi, chema ta pati. Telefono langus nufotografavom, siuntėm. Baudos 40 eur/2o eur, priklausomai nuo zonos. Taip 3 kartus.
Aš panašiai susiduriau su civiniti. Aš neapmokėjau ir vėlavau, žinojau. Kova ėmiau apmokėti ir gavau neaiškia žinute ir legal balance. Klausiau civiui skambinau,sakė jie su klientais nebendrauja, perdavė išieškoti, o jie taip pat nebendrauja, sakau kaip suprasti ? Neaiški man kompanija, rašo reikalavimus kurie net neteisingi. Nes apmokėjau sask., atsakė nieko nžn kalbėt su jais, aš šokia. Nemanau to, kad sakiau aš neduosiu jokių savo domenų, tai pasakė už administravimas skolos turiu sumokėti jiems atskira sask. 20€. Mano nuomone jai nori jau perduoti, tai jau turo skambinti žmogui, tuo labiau perdavus tai irgi nedelsiant skambinti. Nesuprantu, kaip taip galima elgtis su klientu. Kiti taip nesielgia.
Legal balance tai išvis nulis sveiku,Galite visai nekreipti demesio,parašines puse metu ir pasibaigs.