
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2025-04-19 |
Nuo šiol prašydami Klaipėdoje įrengti greičio slopinimo kalnelius asmenys turės gauti gretimų namų savininkų sutikimus. O leidimus įrengti ir eksploatuoti tokias technines priemones išduos mero sudaryta darbo grupė, kurios vadovą skirs pats meras, – tokį potvarkį pasirašė Arvydas Vaitkus.
Pasak to potvarkio, pareiškėjas, teikiantis prašymą įsirengti greičio mažinimo kalnelius, „pateikia artimiausių gyvenamųjų namų, kurių gyventojų akustinę ir (ar) oro taršos padidėjimą gali lemti kalnelių atsiradimas, bendrojo naudojimo objekto valdytojo ar gretimų individualių namų savininkų pritarimą”.
Mero patvirtino aprašo privalo laikytis visi fiziniai ir juridiniai asmenys, kurie „įrengia ir (ar) eksploatuoja kelio ženklus ir vertikalųjį bei horizontalųjį ženklinimą, aptvarus, atitvarus, užtvarus, eismo saugumo saleles, greičio mažinimo kalnelius, informacinius ir kitokius įrenginius“. Šios darbo grupės pritarimo/derinimo įrengti technines priemones nereikia tik privačiuose teritorijose.
Rezervuotos automobilių stovėjimo vietos negali būti įrengiamos daugiabučių namų kiemuose, išskyrus tais atvejais, kai nustatyta, kad asmeniui su negalia „yra atliktas būsto pritaikymas (įrengti keltuvai (liftai), prievažos, nuovažos, rampos, įrengti laiptų kopikliai ir pastatomas kelio ženklas „Neįgalusis“.
Tai pat reglamentuojama, kad gyventojai ir/ar bendrojo naudojimo objekto valdytojas gali įrengti sferinius veidrodžius savo lėšomis, suderinus eismo organizavimo schemą (bendro naudojimo teritorijoje) su mero sudaryta darbo grupe.
Kas bus įrašyti į minėtą darbo grupę ir kas jai vadovaus, neskelbiama.
Dzin tie kalneliai, pažabokite motociklus, kurie neleidžia nei ilsėtis, nei miegot.
Tenka daug važiuoti po Europą,daud po Lietuvą,bet tiek dirbtinų kalnelių ir šviesaforų kaip Klaipėdoje neteko matyti.Tai kur atsakymas…..
Atsakymas kad daug kažkam lieka būtent nuo šviesoforu
Tas išradimas tai tikrai nieko gero, tik automobilių gadinimas
Visi kas nori įvertinti „gulinčiais policininkais”,pramintus kalnelius ,nuoširdžiai kviečiu apsilankyti Utenos gatvėje,kurią įveikiant nuo vieno galo t.y Panevėžio gatvės iki Šiaurės pr.arba papraščiau Luizės parduotuvės, reikia įveikti 11 kalnelių.Patirsite 3 viename-pasijusite lyg tėviškės vieškeliais su arkliuku pradardėjęs.Jei su dviračiu važiuosite ,tai būsite ne dviratininkas,o riedletininkas.O jei iš parduotuvės važiuojate su vežamu krepšiu ar vaikelis triratuku, suprasite kas yra linksmieji kalneliai.
Kaip suprantu, tie kalneliai savivaldybei nekainuoja,juos pagamina ir sumontuoja labdarą miestui teikianti įmonė.Žiemos šiais metais kaip ir nebuvo ,kelių valytuvui neteko pasivažinėti ir pagramdyti tuos pasipūtėlius.Šio sumanymo organizatoriams Dmitrijui ir Giedriui derėtų po skulptūrėlę gatvės pradžioje ir gale,pastatyti.
O jei rimtai laikas tą nesąmonę koreguoti paliekant max 4 kalnelius
Gyvenu ten ir manau, kad iš tiesų, nereikia tų kalnelių. Šiame rajone ir taip yra ženklai „gyvenamoji zona”, todėl leistinas max greitis tik 20 m/val.
Niekas ten greitai nevažiuoja, o jei kas važiuoja greičiau 20 km, tai ir kalneliai jiems nesutrukdys, tik dėl kalnelių bus daugiau triukšmo ir išmetamų dujų.
Nesuprantu žmonių, kurie nori kalnelių, nuo kurių prikvėpuoja daugiau nuodų.
Tuo labiau, kad visi gyventojai turi savo kiemus ir niekad nemačiau, kad gatvės važiuojamojoje dalyje žaistų vaikai.
O pėstiesiems yra visur šaligatviai.
Labai geros naujos taisyklės, kurios neleis kiekvienam, kuriam kvaila mintis šaus į galvą, įrenginėti tuos kalnelius.
Tiek kalnelių tame privačių namų kvartale suguldyti galėjo visiškas beprotis. Gal tie kalneliai yra nemokami? Baikit, nemanau. Gal čia buvo vykdomas planas kas daugiau priguldys kalnelių? Visiškas apgailėtinas pinigų taškymas. Įdomu, kas buvo iniciatoriai ir kas juos sieja su savivaldybe, nes be savivaldybės pritarimo tokia nesamonė nebūtų įvykusi.
Aš po kiekvieno kalnelio spaudžiu gaza iki dugno.