Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2025-01-28 |
2025-uosius metus Klaipėdos universitetas (KU) pradeda su nauja studijų rinkodaros kampanija „StuDIjuok KlAIpėdos universitete“ ir į jaunus, savo profesinio kelio ieškančius žmones kreipiasi šiuolaikinių technologijų kalba.
Universiteto komunikacijos ir rinkodaros specialistų komanda uždavė dešimtis klausimų apie studijas KU dirbtiniam intelektui lietuvių ir anglų kalbomis ir gautus atsakymus pateikia plačiajai auditorijai. Tai savotiškas eksperimentas, nes niekada nežinai, kokį atsakymą gausi.
Dalis gautų atsakymų skamba gana standartiškai, tačiau yra ir tokių, kurie priverčia juoktis arba nustebina savo taiklumu. Pavyzdžiui, paklausus, kas yra sunkiausia KU, dirbtinis intelektas iš karto gąsdina atšiauriomis oro sąlygomis, o pasidomėjus, koks yra didžiausias mitas apie KU, atsakymas stulbina savo įžvalgumu – pasirodo, tai yra įsitikinimas, kad KU yra tik jūrinių specialybių kalvė.
„Šiandieniniame pasaulyje svarbu ne tik įgyti žinių, bet ir išmokti mąstyti kritiškai, kelti drąsius klausimus bei ieškoti atsakymų į globalius iššūkius. Naujoji kampanija, paremta dialogu su dirbtiniu intelektu, puikiai atspindi Klaipėdos universiteto tikslą – jaunus žmones skatinti mąstyti savarankiškai ir atvirai. Kviečiame būsimus studentus drąsiai klausti, pažinti ir kartu kurti savo ateitį“, – sako KU Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Petrauskienė.
KU studentų sąjungos prezidentas Augustas Andruška priduria, kad naujoji universiteto rinkodaros kampanijos skleidžiama žinutė atspindi tikrąją studentų bendruomenės dvasią.
„Mūsų universitete kiekvienas studentas yra svarbus, kiekvienas gali klausti, ieškoti, augti. Kampanija ne tik perteikia tikrąją KU atmosferą, bet ir drąsina būsimus studentus būti savimi, tikėti savo galimybėmis bei žengti koja kojon su naujausiomis technologijomis“, – sako A. Andruška.
Įgyvendinant naująją rinkodaros kampaniją didelis dėmesys skiriamas tvarumui – pasirinktas itin patogus, individualius poreikius atliepiantis ir aplinką tausojantis informacinės medžiagos pateikimo konceptas.
„Šiais metais ypatingą dėmesį skyrėme tvariems savo leidinių sprendimams, siekdami išvengti didelio kiekio storų spaudinių. Pastebėjome, kad moksleiviams nebėra patrauklu rinktis daugybę storų leidinių apie studijas“, – teigia I. Petrauskienė.
Individualizuota informacija ne tik sumažina perteklinių leidinių poreikį, bet ir pabrėžia šiuolaikinių technologijų bei dizaino svarbą.
„StuDIjuok KlAIpėdos universitete“ kampanijos skleidžiama žinutė ir vizualizacijos pasieks jaunimą per lauko reklamas, interneto platformas, socialinius tinklus ir kitus interaktyvius kanalus. Taip pat studijų parodose ar kituose renginiuose. Kampanijos konceptas atsispindės ir KU Bakalauro studijų programų vaizdo įrašuose.
Atsinaujinusią KU rinkodaros kampaniją moksleiviai galės pamatyti jau trečiadienį, sausio 29 d. vyksiančiame renginyje „Aukštųjų mokyklų mugė 2025“, kuris vyks Kauno „Žalgirio“ arenoje.
KU šiemet kviečia rinktis iš 28 bakalauro, 31 magistro ir 10 doktorantūros studijų programų. Daugiau informacijos apie studijas galima rasti universiteto tinklalapyje www.ku.lt.
Parengta pagal pranešimą spaudai
Parašykite komentarą