Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2024-04-26 |
Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla (LAJM) ir Klaipėdos jūrų kadetų mokykla įgyvendina neformaliojo švietimo projektą „Uosto ir logistinių grandinių valdymas“, skirtą jauniesiems kadetams, siekiantiems ateityje dirbti logistikos ir jūreivystės srityje.
Anot LAJM, ši programa suteikia Kadetų mokyklos moksleiviams vertingų žinių ir įgūdžių, reikalingų šiuolaikinėje logistikoje. Teorinės pamokos derinamos su praktiniais užsiėmimais, kurių metu moksleiviai gali įgytas žinias pritaikyti realiose situacijose. Mokymosi procese 11 ir 12 klasių moksleiviai išbandė įvairius elektroninius treniruoklius, kompiuterizuotas mokymo (GoadLoading, Load calculator ir kitus) bei geografinės informacinės sistemos (ArcGisPro, ArcGis online) programas. Šios pažangios technologijos leidžia detaliai analizuoti geografinius maršrutus ir suprasti logistinių grandinių formavimo principus.
„Ši bendra LAJM ir Klaipėdos jūrų kadetų mokyklos programa yra vertingas žingsnis stiprinant Lietuvos jūrų transporto sektorių, skleidžiant didesnį žinomumą apie jūrų uostuose vykstančius procesus, bei motyvuojant kadetus pasirinkti jūrų inžinerijos ir jūrų technologijų studijas“, – teigia Lietuvos laivų savininkų asociacijos vykd. direktorius, dėstytojas Gintautas Kutka ir LAJM docentas Vytautas Dubra.
Šį ketvirtadienį LAJM vyko atvira pamoka, kurios metu Kadetų mokyklos moksleiviai pristatė savo parengtus projektus. Jie dalijosi įgytomis žiniomis ir praktiniais įgūdžiais. Anot moksleivių, ši programa leido jiems geriau suprasti Klaipėdos jūrų uosto veiklą ir logistikos specialistų darbo specifiką.
„Džiugu matyti jaunų žmonių entuziazmą ir norą gilintis į logistikos ir jūreivystės sritį. Tikiuosi, kad ši programa padės jiems atrasti savo pašaukimą ir sėkmingai siekti karjeros šiose srityse“, – sako Inga Tamašauskaitė, Klaipėdos jūrų kadetų mokyklos neformaliojo švietimo skyriaus vedėja.
„Džiugu matyti, kaip per pusmetį patobulėjo mano mokiniai, o jų šiandien pristatyti pranešimai jau nebe mokyklinio, bet aukštosios mokyklos lygio“, – teigia Dainius Blaževičius, Klaipėdos jūrų kadetų mokyklos neformaliojo švietimo mokytojas.
„Pradžioje, kai prasidėjo pamokos, nežinojome, ko tikėtis, tačiau dabar tikrai aiškiau, kodėl Klaipėdos jūrų uostas toks svarbus ir kodėl ši sritis gali tapti patrauklia karjeros galimybe“, – teigė vienas iš dvyliktokų.
Parašykite komentarą