Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-10-11 |
Nuo ateinančio pirmadienio Vilniaus plente, ties rekonstruojama vadinamąja Baltijos žiedine sankryža, vairuotojų laukia nauji, gana ilgai truksiantys iššūkiai – pagaliau prasidės geležinkelio viaduko rekonstrukcija.
Dėl to čia keisis eismo schema – į Klaipėdą bus galima įvažiuoti tik viena juosta, o išvažiuoti iš miesto – dviem. Taip pat jau bus galima naudotis naujaisiais viadukais.
Suremontavus vieną geležinkelio viaduko pusę įsigalios veidrodinis eismo schemos variantas – dvi juostos įvažiavimui į Klaipėdą, viena – išvažiavimui iš miesto.
Žinia, ties šia transporto mazgo rekonstrukcija dirba du rangovai – „Kauno tiltai”, pagal sutartį su savivaldybe rekonstruojantys sankryžą ir statantys viadukus, bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos konkursą laimėjusi Latvijos kompanija „LNK Industries“, kuri už 5,856 mln. eurų rekonstruos geležinkelio viaduką.
Savivaldybė tikėjosi, kad darbai ties geležinkelio viaduku prasidės dar vasarą – buvo padaryti atitinkami susitarimai su „Kauno tiltais”, kad būtų perduotas ties objektų susikirtimo taškas, tačiau to padaryti taip ir nepavyko. Anot vicemero Algirdo Kamarausko, taip nutiko dėl to, kad „buvo santykių aiškinimosi tarp direkcijos ir rangovo“.
Pasak Klaipėdos mero Arvydo Vaitkaus, ši situacija dar kartą įrodo, jog buvo padaryta didelė klaida, kai buvo nuspręsta objektą skaidyti į dvi dalis ir sudarytos sąlygos čia dirbti dviem rangovams.
„Daug įvairaus turto, savininkai skirtingi, nenumatyti darbai, kas apmokės ir taip toliau“, – sakė A. Vaitkus.
Anot A. Kamarausko, siekiant palengvinti eismo sąlygas šioje vietoje pavyko susitarti su „Kauno tiltais” dėl ankstesnio abiejų naujųjų viadukų atidarymo.
„Penktadienį vyks dalinis estakadų priėmimas, kad būtų galima minimizuoti problemą“, – sakė jis.
Pasak vicemero, apie naujas eismo sąlygas bylos ir vertikalus, ir horizontalus ženklinimas.
„Kam reikia į Taikos prospektą, tas važiuos estakada, kiti – per žiedinę sankryžą“, – apie eismą į miestą sakė A. Kamarauskas.
Anot jo, direkcijos vasarį pasirašyta sutartis galioja 15 mėnesių – iki šio termino pabaigos ir tęsis tokie eismo apribojimai.
Pasak Savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo Valdo Švedo, geležinkelio viaduko remonto peripetijos neturės įtakos „Kauno tiltų“ vykdomiems sankryžos rekonstrukcijos darbams.
„Gruodį turi būti baigti faktiniai darbai, pridavimas nuo sausio, sutartis galiojanti iki balandžio“, – sakė vedėjas.
Bendra Baltijos pr. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos ir estakados statybų vertė – ~39 mln. eurų. Iš jų – apie 3 mln. savivaldybės, apie 32,5 mln. valstybės lėšos (Susisiekimo, Ekonomikos ir inovacijų ministerijų), dar 4,5 mln. yra Uosto direkcijos lėšos.
Didesnėse statybuose dažnai dirba keli rangovai. Tokia praktika dažna ir privačiame sektoriuje. Kodėl? Nes vienam rangovui gali neužtekti pajėgumų. Reikia nepamiršti, kad Kauno tiltai ir kitus tiltus stato. Gal Vaitkus norėjo pasakyti, kad geležinkelio viaduko nereikėjo remontuoti? Buvusią valdžią reikia pagirti, kad sugebėjo suorganizuoti šio mazgo rekonstrukcija ir dar pakišo visas rekonstrukciją po susisiekimo ministerijos biudžetu.
Pabučiuok tu Grubliauskui in b*bi
Butu tarybinis kolūkis atšaukes ir šitą projektą ,bet nebesuspejo.
As is vis siulau uzdrausti liberalus Klaipedoje kokius 20 metu, kaip kenkiancius miestui. Ir kitai tik zmoniu kartai svarstyti ar leisti jiems vel dalyvauti miesto gyvenime..
Nors pasivadinoyte Blaivus, bet ryškiai kažko užvartojęs raßote? Kita vertus – aukščiausia valdžia Klaipėdoje yra miesto taryba, o joje daugybę metų sėdi vaitkų iškėlę į merus dambrauskas, tuma ir kiti… kolchoznikai, vėliau ißtikimi miestui, o labiau pinigams – šitie subjektai nedarė įtakos??
Ar nesiulai uždrausti dar ir komunistus 20 m.???
Paziuriesim, kaip ziema sniega ziede su technika valys ?
O kaip Melnragej valo, o kaip Palangoj valo, juk ten jau seniausiai tie žiedai. Bamba ant šių žiedų nevykėliai kurie nemoka vairuot.
As tai nematau jokios bedos del borteliu, kad juos reikia nuspavoti taip tas tiesa, bet del kitko jie kaip tik leisi kitiems i zieda ivaziuoti tvarkongai, o ziedi vaziuojantiems nelekti kaip iki sios nespeji paziureti i kaire, lad gali vaziuoti ir parvaro beprotis ziedu. Ramei vaziuokit ir viskas bus puikiai.
Jakų žieda tvarkė vietoj trijų juostu padarė dvi viena užbrukšniavo po to skuto dažus su visa danga ir liejo asfalta iš naujo db akmenu brisidėjo i kelia ir dar prigrežė prie dangos taip pabloginti patekima i Vilniaus plento žieda kuo didesni vyrai tuo mažesni proteliai.gaila bet faktai kalba būtent taip
Man įdomu, kokie „didžiausi protai” sugalvojo žiede sudėti juostas skiriančius bortelius be jokių atšvaitų?? Ar nors vienas savivaldybės „valdžiažmogis” bandė važiuoti tuo žiedu vakare, darganotu oru arba lyjant?? Tu bortelių visiškai nesimato. Jei jie nebus pažymėti atšvaitais, tai savivaldybė gali ruošti papurtyti savo piniginę, mokėdami draudikams ir vairuotojams už sugadintas padangas ir važiuokles, arba dar blogiau – kokios skaudžios nelaimės.
Situacija paveldėta iš buvusiųjų valdžioje liberaliųjų ir konservatorių ir dar su klaidomis , kurios turėjo įtakos darbams . Kokį ” darbą ” liberalieji darė , visi su broku . Liberaliems buvo dzin kur ir kiek jūs stovėsite _____Pasak Klaipėdos mero Arvydo Vaitkaus, ši situacija dar kartą įrodo, jog buvo padaryta didelė klaida, kai buvo nuspręsta objektą skaidyti į dvi dalis ir sudarytos sąlygos čia dirbti dviem rangovams.
„Daug įvairaus turto, savininkai skirtingi, nenumatyti darbai, kas apmokės ir taip toliau“, – sakė A. Vaitkus.
Visus pabrangimus išskaičiuoti iš asmeninių administracijos vadovų lėšų
iš buvusiųjų liberalių ?Deja, bet turime pripažinti: PAVELDĖJOME situaciją, kai beveik tame pačiame kelio ruože vykdomi du skirtingi projektai, dviejų skirtingų rangovų ir užsakovų. Lietuvos automobilių kelių direkcija nuo pirmadienio pradeda viaduko virš geležinkelio rekonstrukciją ir planuoja uždaryti dalį vienos eismo juostos Vilniaus plente Baltijos žiedo link. Nors Lietuvos automobilių kelių direkcija sutartį dėl darbų pasirašė vasarį, tik rugsėjo pabaigoje mus informavo, kad pradeda darbus.
Vairuotojų laukia kantrybės išbandymo metas. Jau dabar prie vieno didžiausių įvažiavimų į Klaipėdą rytinio piko metu formuojasi spūstys, Lietuvos automobilių kelių direkcijai uždarius dar vieną eismo juostą, nesunku prognozuoti, kas laukia vairuotojų, įvažiuojančių į miestą“, – sako Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.
Žiūrint į nuotrauką į akis krinta ten esantį degalinė. Gal kas prisimena to objekto atsiradimo aplinkybes ir veikiančius asmenis. Tai kaip rakštis sėdimoje, ant kiek durnam, arba kiek dėžutėje reikėjo įdėti, kad atsirastų tas objektas?
Klaipėdą 3 kadencijas valdė liberalai , po to vieni liko jais , o kiti konservatorių palaikomi tapo liberaliais ir vėl valdė . Taigi …
Liberalai garsūs dėžutėmis..
Kaip sakoma,” patys veikejai sukelia problemas,patys su,”problemomis”,ir kovoja”.
Viena pastabele,visa „kova” vyksta uz musu pinigus.(40 000 000,Eur+5 000 000.Euru)
Nelabai kas pasikeis, dabar taip pat įvažiuojant į Klaipėdą, eismas susiaurėja į vieną juostą.
Sekmingai ir toliau stovesim Jaku žiede.
Didžiausios sėkmės stovint ?