Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-04-28 |
Praėjusią savaitę Klaipėdos savivaldybė pranešė, kad buvo baigti Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai ir jau rengiama techninė dokumentacija objektą atiduoti vertinti Valstybinei statybos inspekcijai. Ta proga „Atvira Klaipėda“ dalinasi su šiuo objektu susijusiu savo pusketvirtų metų trukmės darbu, sudėtu į vieną minutę.
2020-ųjų birželį Klaipėdos savivaldybė pasirašė 30 456 376,39 Eur vertės sutartį su AB „Kauno tiltai“ dėl šios rekonstrukcijos. Tų metų rudenį užvirė darbai ir „Atvira Klaipėdos“ žurnalistas vis fiksavo kaip vykdomas vienas didžiausių uostamiesčio infrastruktūros projektų nuo pat nepriklausomybės atgavimo. Šias nuotraukas dabar ir sulipdėme į minutės trukmės video siužetą. Atskirai visas jas galima pamatyti ir specialiame, visus tuos metus pildytame puslapyje.
Darbai buvo vykdomi pagal 2019 metais patvirtintą techninį projektą, kurio rengėjas – UAB „Kelprojektas“.
Per visą statybų laikotarpį savivaldybė su rangovu pasirašė 15 sutarties pakeitimų. Dėl papildomų darbų ir indeksavimo galutinė skelbiama sutarties suma jau siekia 39 218 793,07 Eur. Anot savivaldybės, apie 4,2 mln. eurų sudarė jos lėšos, apie 31,8 mln. skyrė valstybė, dar apie 4,5 mln. – Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos lėšos.
Rekonstrukcijos metu buvo pastatytos dvi estakados, kurių kiekvienos ilgis 806 m, plotis – po 11 metrų. Estakadoms sunaudota 11 500 kub. m betono. Dviejų atraminių sienų bendras ilgis 400 metrų, aukštis – iki 5,3 metro. Buvo paklota per 50 tūkst. kv. m asfaltbetonio, sunaudota daugiau nei 19 tūkst. dolomitinės skaldos. Trinkelių dangos įrengta daugiau kaip 7000 kv. m. Objekto apšvietimui sunaudota 12 600 metrų kabelių, sumontuota per 600 įvairių šviestuvų, taip pat – 1600 metrų LED juostos estakadoms apšviesti.
Eismas Baltijos prospekto estakada visiškai buvo atvertas dar pernai spalio 18 d.
tai kad viskas ten aisku,tik reikia paziureti i zenklinima,labai puikiai pravazuoju zieda i visas puses ir niekas netrukdo,dar taip gerai vazuoti tuo ziedu neteko nuo pat nepriklausomybes metu,dar baltijos ir taikos pr.zieda toki padarytu
Neabejuokinkit. Dar tas ziedas net nera pilnai ‘apkrautas’. Bwto kai vietinis tai ir jau pripratote. O kad pralaidumas sumazejes tai faktas.
Jo,ir ka gavo miestas uz 40 000 000,Eur + bemaz 4 metai kankynes sankryzoje ?Kokia,apart Euru isisavinimo,miesto sankryzoje problema isspresta ?
P.S” Klaipedos valstybinio uoto „direkcijos”!?” pinigai, ka,tai ne Valstybes pinigai !?
Vardui, tokie borteliai turėtu būti visuose žieduose. Tai yra gera priemonė eismo saugumui. Tik va gaila kad tokie gaideliai, kaip vardas nebegali užkišinėti ir iš trečios juostos isvažiuoti iš žiedo. Teks gaideliams susitaikyti ir iš anksto žiūrėti kokia yra eismo tvarka žiede.
Drasu mėtytis epitetais, kai nei zinai jaip vairuoju bwi kai nesuvoki kas yra saugumas ir kai del kvailu borteliu turi is akmnksto stoti i viena eile,tinkama tik tam isvaziavimui. Beto del tokiu borteliu mazeja ziedo pralaidumas. Ps . Paziurekite i veidodi pries izeidinedami
Vienintelė išeitis – sumažinti spūstis Liepų gatvėje. Kada bus naujas tiltas?: naujai projektuojama Girdavos gatve, kuri planuojama sujungti su Klaipėdos miestu, Panevėžio ir Pievų gatvės jungtimi.
Koks tiltas
Tarp Tauralaikio ir Lietu gatves, pagal Klaipedos m. nauja patvirtinta detalu detala
kaip ne kaip galimai sis ziedas klaipedos m. gyventojams pirmenybes pirmenybes nesuteike kaip ir vadinamas garsusis JAKU ziedas. Sukista tiek pinigu ,o pagridine verte,tai yra susisiekimas tarp pietines ir siaurines miesto dalies kai liko ,taip ir paliko .buvo vienas ziedas dabar trys o nauda -nulis. izvelgiu kad po gero penkmecio cia atsiras sankriza valdoma sviesaforais ,vel musu pinigai i vandeni.
Patikslinus naudos Klaipėdos vairuotojams tikrai nėra, tik dar daugiau problemų dėl kvailų kortelių tarp juostų ir keistu įvažiavimu į žiedą kai turi tik ivaziaves vėl stabdyti norėdamas įsukti I savo juosta. Akivaizdu kad reikės šias klaidas tvarkyti.