Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2025-04-04 |
Nors Klaipėdos savivaldybei praėjusią vasarą pavyko greitai rasti rangovą, įsipareigojusį per du mėnesius Tauralaukyje įrengti slidinėjimo trasą, ji yra iki šiol nebaigta. Ir nežinia, ar ji bus įrengta ir iki šios vasaros, nes darbų pabaigos terminas pratęstas neribotam laikui.
„Stabdyti sutarties vykdymą nuo 2025 m. kovo 16 d., kol bus tinkamos oro sąlygos užbaigti žemės formavimo darbus“, – tokį susitarimą Savivaldybės administracijos direktorius Andrius Žukas šių metų kovo 17 dieną pasirašė su UAB „Gerbūvio sprendimų centras“, kuri pernai įsipareigojo šią slidinėjimo trasą įrenti už 37 tūkst. eurų, nors vėliau darbų kaštai buvo padidinti dar 18 471,13 Eur.
Taip pat buvo susitarta „į darbų atlikimo laikotarpį neįskaityti darbų atlikimo sustabdymo laikotarpio technologinės pertraukos terminui – nuo 2024 m. gruodžio 15 d. iki 2025 m. kovo 15 d.“.
Šiuo metu viršutinėje trasos dalyje jau yra įrengtas nedidelis informacinis stendas, stalo teniso stalas bei kita poilsio infrastruktūra.
Visa Snieglaukio trasa vadinamo objekto kaina nuo pradinės vertės išaugo iki 55 471,13 Eur, nors savivaldybė, skelbdama viešojo pirkimo konkursą, buvo nurodžiusi, jog maksimaliai yra pasirengusi mokėti tik iki 50 tūkst. eurų.
Pabrangimas praėjusių metų spalio viduryje radosi dėl papildomų darbų – molingo grunto atvežimo, lyginimo ir „tankinimo pagal vertikalinį planą“. O savivaldybės Želdynų ir želdinių apsaugos, priežiūros ir tvarkymo komisija spalio 16 d. vienbalsiai davė leidimą Dangės upės šlaite kirsti du geros būklės ąžuolus, beržą ir guobą.
Trasa įrenginėjama pagal Tauralaukio bendruomenės pasiūlymą dalyvaujamo biudžeto iniciatyvai. Bendruomenė buvo nurodžiusi, kad jau daugelį metų natūralus kalniukas prie Klaipėdos g. ir Skroblų g. sankryžos prisnigus tampa šiaurinės Klaipėdos žiemos linksmybių sostine.
Po aptarimo su iniciatoriais buvo sutarta, kad tinkamesnė vieta slidinėjimo trasai yra priešinga Klaipėdos g. pusė, kuri buvo apleista, apaugusi žolių kupstais ir krūmais. Ši pusė esą labiau tinkama, nes nesiriboja su privačiu sklypu, joje nėra inžinerinių tinklų ir pati trasa esą bus saugesnė.
Trasą buvo numatoma suformuoti taip, kad ji būtų lovelio formos, t. y. paaukštinti trasos šonai ir trasos apačioje apsauginis sustojimo pylimas, kad vaikai saugiai sustotų trasos apačioje.
Pačioje slidinėjimo trasoje numatoma įrengti vieną pylimą, kuris tarnautų kaip mini tramplynas, bet būtų saugaus aukščio.
Merui per mažos vertės projektas, neapsimoka iš tokio vogti, tai ir tolko vien dėl miestiečių gerovės daryt nėra.
Gerai kai konkursą laimi su mažiausia kaina,o paskui pasididina !
Švogerių kraštas
Pagal žemėlapį skroblų ir Klaipėdos gatvės niekaip nesusikerta ir gan toli viena nuo kitos
Kokia ten slidinėjimo trasa, parodija-siaurumas , o kokia trumpa. Galima galvoti ,kad tai tik pinigų plovimo operaciaj.
Kaip visada – svarbiausia kalbos, kad vyksta permainos! O permainos būna visokios – ir blogos, ir geros… Šiuo atveju eilinį kartą „taupomi” miesto biudžeto pinigai ir paprasta naujo „simonkės kalnelio” įrengimas paverčiamas ” amžiaus statyba”…