Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2025-03-23 |
Danės gatvės atkarpa nuo Laivų skersgatvio iki Artojo gatvės Klaipėdos miesto savivaldybės patvirtintame vietinės reikšmės kelių ir gatvių tiesimo, rekonstravimo, taisymo (remonto) prioritetinių darbų 2025–2027 m. eiliškumo sąraše šiemet atsidūrė antroje vietoje po tebevykstančio Paryžiaus Komunos gatvės kapitalinio remonto.
Sąraše tebėra ilgai strigęs dubliuojančios gatvės nuo Šiltnamių g. iki Klaipėdos g. su pėsčiųjų ir dviračių taku ir įvažomis į Liepojos g. remontas, nors jis praktiškai beveik baigtas – liko tik formalumai.
Tik 9 vietoje prioritetų sąraše įrašytas senamiesčio Aukštosios gatvės (nuo Daržų g. iki Didžiosios Vandens g.) kapitalinis remontas. Apie jo sustabdymą dėl greta pradedamų statybų savivaldybė paskelbė pernai vasarą. Prioritetų sąrašo paskutinėje vietoje – Joniškės g. saugumo pagerinimo priemonių, autobusų sustojimo įvažos, pėsčiųjų ir dviračio tako jungties su Žemaičių g. įrengimas.
Klaipėdos mieste esančių dviračių ir pėsčiųjų takų tiesimo, rekonstravimo, taisymo (remonto) prioritetinių darbų 2025–2027 m. eiliškumo sąrašo pirmoje vietoje – Minijos g. ruožo nuo 19-ojo jos namo iki Sausio 15-osios g. ir Pilies g. ruožo nuo Sausio 15‑osios g. iki Priešpilio g. pėsčiųjų ir dviračių takų kapitalinis remontas.
Čia, lyginant su pernai metais, nebeliko dviračių ir pėsčiųjų takų remonto Herkaus Manto gatvėje, po viaduku. Miesto valdžios sprendimu iš prioritetų darbų sąrašo išbrauktas ir pernai 4 vietoje jame buvęs pėsčiųjų ir dviračių takas palei Prano Lideikio gatvę į Melnragę, kuriam jau buvo surastas rangovas ir su juo pasirašyta sutartis. Jos nutraukimas motyvuotas tuo, kad dabartinio tako būklė esą dar visai gera ir prioritetą reikia skirti kitoms miesto vietoms.
Taip pat patvirtintas ir Klaipėdos mieste esančių vietinės reikšmės kelių ir gatvių paprastojo remonto prioritetinių darbų 2025–2027 m. eiliškumo sąrašas:
Medžius nudžiauna, ir niekam nereikalingus takus kloja. Tik 3mėn geru oru Klaipėdoje, ar važinėja žiema ar kai lyja dviratininkai?
Dviračių takai vienas svarbiausių dalykų mieste. Jeigu nevažinėji tu, nereiškia kad nevažinėja kiti. O šiaip svarbiausias dalykas kad tiek takai būtų išlieti, o ne trinkelėmis kloti. Tada ir paspirtukai ir riedučiai ir riedlentės gali jais važinėti, kas labai prisideda prie miesto žalumo/judrumo skatinimo.
Jau gerklėje stovi tokia remonto kultūra, tai ne statybos darbai. Nėra lietuvio kalboje žodžio apibūdinančio kas vyksta su statybomis Klaipėdos mieste. Pavyzdžiui prie Tiltu g. 24, sukasti statybinio gružo kalnai lik miestas butu dirvonu laukas, nei aptvėrimo nei tiesiog saugaus praėjimo. Išsikasei tranšėja, išsivesk ta gruzą pasakytu normalus seimininkas, bus reikalinga gruzas užpylimui, atsiveži. Nedaryk bardako mieste, bet miesto klerkai to nemato, nes jų kompetencija yra žemiau plintuso. Lauk tuos pagyrūnus aš dirbu mietui. O statyba prie Tomo g. 2 , jau senai turėjo būti sustabdyta. Tiesiog nėra komentaro, bardakas. Apie kitas vienas tokias kaip Sausio 15 g. ar Zudermano gim. ar namo prie Turgaus a. Nėra ka komentuoti nes visur bardakas, visur kaip senais laikais kada už bambali nebuvo kompensuojama, miestas būdavo pilnas tuščių bambaliu, gal miestas pradėjęs dėlioti baudas taip save besivadinantiems statybininkas, statybvietės taps tvarkingos ir nematomos. Gal kur statosi vienkiemis tokia netvarka galima bet ir tada iš tos netvarkos gali suprasti kad dirba ne statybininkai o asmenys imituojantis kad yra statybininkai ir statybos kokybės nebus. Ką veika miesto klerkai? Gera vieta merui šildo savo pliurpalais ir seilėmis kad jam sėdėti butu slidžiau ir patogiau bet tikrai darbu neužsiima.
Ūkiškas meras sėstų ant dviračio ir vieną kartą per mėnesį skirtingais maršrutais pervažiuotų miestą. Tuomet bent suprastų kuo miestas gyvena ir miestiečiai alsuoja. Dabar gi, mūsiškis atrodo daugiau viešųjų ryšių užsakovas ir pliurpalius, pirmiausiai atstovaujantis savo chebrytės interesus, ir su savo elektromobiliu kursuojantis maršrutu savivaldybė-namai (užmiestyje)