Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2017-12-05 |
Uosto direkcijos Rinkodaros direktorius Artūras Drungilas tikina, kad į Klaipėdą ir iš jos ilgai netrukus gali pradėti plaukioti dvi naujos keltų linijos.
„Dėl vienos esu tikras, tiesiog reikia laiko”, – sakė jis pirmadienio vakarą Melnragės bendruomenės susitikimo su Seimo nariais ir įvairiais specialistai metu.
Tai jis pareiškė buvusiam Uosto direkcijos vadovui, Seimo nariui Eugenijui Gentvilui priminus, jog į Centrinį Klaipėdos terminalą (CKT) nebuvo pritraukta nė viena nauja laivybos linija, nors tokia sąlyga buvo iškelta į naujojo terminalo statybą investuojant valstybei ir Savivaldybei: skirta 158 mln. Lt (iš jų 84,5 mln. Lt ES lėšų), dar už 34 mln. Lt buvo rekonstruota Kairių gatvė, vedanti į jau buvusį „DFDS Seaways” terminalą Tarptautinėje jūrų perkėloje.
Pasak A. Drungilo, neleisti DFDS perkelti visų linijų į CKT nebuvo įmanoma, nes naudojant ES paramą buvo kuriama viešoji infrastruktūra, kuri turi būti prieinama bet kuriam verslo subjektui.
Kad Klaipėdos uostu domisi naujas ro-ro keltų operatorius, dar 2016-ųjų kovą tikino Uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus.
„Kol kas sutarčių nėra, todėl rezultatų burti nenorėčiau, bet tikėtina, jog nauja linija gali atsirasti iki vasaros”, – tada sakė A. Vaitkus, tačiau iki šiol iš Klaipėdos ir į ją plukdo tik „DFDS Seaways”.
„Atvira Klaipėda” praėjusią savaitę rašė, kad Uosto direkcijos užsakymu jau baigiamas projektuoti ilgesnis CKT pirsas. Kartu ties juo bus platinamas uosto kanalas. Tokius planus inspiravo„DFDS Seaways“ ketinimai naudoti ilgesnius laivus.
Parašykite komentarą