Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-07-02 |
„Matome atsiveriančias galimybes Klaipėdos uostui, Lietuvos geležinkeliams ir intermodaliniams terminalams Vilniuje ir Kaune, kelių transportui, logistikos centrams – turime maksimaliai jomis pasinaudoti. Šiame kontekste matome galimybę efektyviau panaudoti ir „Rail Baltica“ liniją“, – teigia susisiekimo ministras Rokas Masiulis, dalyvaujantis Baltarusijoje vykstančiame regioninio bendradarbiavimo forume „Industrinis parkas „Didysis akmuo“ – pasaulinių galimybių pavyzdys“.
Forumo metu taip pat numatytas dvišalis susitikimas su Baltarusijos susisiekimo ministru Aleksejumi Avramenko.
„Lietuvos siekis – teikti aukštos kokybės transporto ir logistikos paslaugas bei sukurti palankias sąlygas tranzitiniam krovinių srautui tarp Europos ir Kinijos. Patikima ir efektyvi krovinių logistika nuo Lietuvos ir Baltarusijos valstybių sienos iki Klaipėdos jūrų uosto, atsižvelgiant į augančius industrinio parko „Didysis akmuo“ poreikius, yra viena prioritetinių bendradarbiavimo su Baltarusija sričių“, – pranešime cituojamas R. Masiulis.
Klaipėdos valstybinis jūrų uostas, AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir Kauno laisvoji ekonominė zona jau yra pasirašę ketinimų protokolus dėl bendradarbiavimo su industriniu parku „Didysis akmuo“. Šis Kinijos ir Batarusijos projektas 25 km atstumu nuo Minsko pradėtas įgyvendinti 2010 metais. Daugiau nei 90 kv. km plote turėtų išaugti šiuolaikinis miestas su pramonine zona, mokslinių tyrimų centrais, gyvenamuoju rajonu, prekybos ir laisvalaikio centrais bei poilsiaviete, galinčia priimti 160 tūkst. žmonių.
Parašykite komentarą