Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-06-03 |
Nespėjo dar dorai kojų apšilti pastate Liepų g. 11 naujasis jo šeimininkas Gintaras Neniškis, o nuo jo užmojų jau kraupsta ne tik Klaipėdos biezdoriai.
Spyglys jau rašė, kad dėl G. Neniškio brandinamos administracijos reformos jau prireikė Savivaldybės pastate pastatyti širdies defibriliatorių. „Atvira Klaipėda” savo ruožtu pranešė, kad jau pirmąją savo darbo dieną tas beširdis pradėjo sutarties nutraukimo procedūras su Tilžės gatvę išknisusia ir palikusia, bet dėl to kažkodėl buvusios administracijos vadovybės toleruota UAB „Žemkasa”. Tad kai penktadienio popietę Spyglys pamatė iš savivaldybės pastato išėjusius ištįsusius vilnietiškus veidus, iškart puolė domėtis, ką dabar benuskriaudė ta nauja šluota, nes kažin ar kuris nors departamento direktorius, iki šiol negarsėjęs tokiais poelgiais, galėtų imti ir pradėti taip mojuoti kirviu.
Ir Spyglio nuojauta neklydo – tai buvo savivaldybės duris su kojomis praktiškai įpratę atidarinėti konsultantai iš Wilno, pačiame Gedimino prospekte įsikūrusios firmelės „Civitta” chebrytė, per pastaruosius metus iš Savivaldybės gavusi užsakymų už daugiau nei 750 tūkst. eurų. Didžiausia dalis iš šios sumos – 461 010 Eur – jiems turi būti atsegta už „Perspektyvinio naujų viešojo transporto rūšių diegimo galimybių studijos, investicijų projekto bei viešojo ir privataus sektorių partnerystes dokumentų paketo parengimą”. Kitaip tariant, vilniečiai už tokius pinigus turi mums išaiškinti, ar galime mes važinėti su tramvajumi, ar ne.
Žinia, Wilno jau 1893 m. turėjo arklinį tramvajų, tai svečiai iš šio krašto tikriausiai galvojo, kad labai lengvai prasisuks, bet užmiršo du esminius faktus:
1. Nepaisant didelių pastangų elektrinio tramvajaus Wilno iki Pirmojo pasaulinio karo įvesti taip ir nepavyko, o Memelyje 1904 m. lapkritį buvo atidarytas elektrinių tramvajų judėjimas linijomis Švyturys – Smeltė ir Stotis – Smeltė.
2. Iki šiol nereikšmingo balso savininkas VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” direktorius (juk buvo gerokai išmintingesnių ir protingesnių viešojo transporto ekspertų, kurių veiksmai sėkmingai sukeldavo net maršrutinių taksi krizes), ėmė ir netikėtai patapo svarbiausio miesto administracinio posto savininku, kuris ir vertins tokią studiją.
Taigi, nieko stebėtino, kad po penktadieninio pokalbio su G. Neniškiu ir išėjo anie (rangovai ir subrangovai) su rūškanais, ištįsusiais veidais. Suprato vyrai ir moterys, kad nepaisant to, jog 90 proc. jiems numatytos sumos sumokėtų Europos Investicijų bankas, o savivalda tik 10 proc., su paveiksliukais apie tai, kaip tramvajai ir kiti kosminiai laivai gali judėti erdvėje nuo Taikos prospekto pradžios iki Palangos oro uosto neišsisuks, teks rimtai padirbėti…
Matydamas pirmuosius tokius G. Neniškio darbus Spyglys viliasi, kad jis ir toliau darbuosis iš peties, kad tai nebus tik pirmosios parodomosios akcijos. Tikimės, kad jau netrukus jo rankos prieis ir prie tų kažkada džiazo festivalį parėmusių, iš mero rankų Miesto vėliavą už per 3,6 mln. eurų kainavusią, jau dorai nepasikeliančio Pilies tilto rekonstrukciją gavusių ir sparnus užsiauginusių kaimiečių iš „Hidrostatybos”. Juk anie, išknisę didelę dalį Šilutės plento, ne tik dulkina mus visus, bet ir padėję skersą, dirbdami atsipūtusiu tempu, kaip tik nori trikdo eismą viena pagrindinių miesto magistralių.
Butu idomu issiaiskinti, ar apskritai legalu “uzsaldyti” direktoriaus vieta Keleiviniame transporte. Atrodo, kad kaip kokiame savo asmeniniame uab sukamasi. Ar begaline draugyste neleis to daryt? Martynai Vainoriau? Palmira Martinkiene?
darom, o urbanista tikrai reikia pakratyti, ar ne per ilgai sėdi ir ne tik, dar ir kenkia sėdėdamas
Kvepia autoritarine diktatūra, betvarkė ir anarchija …. Bėga iš apleisto miesto žmonės, emigruoja… Nes nebeturi jokios teisės tam/tiems kuriems moka atlyginimus. Normaliems žmonėms tai nesuprantama, atlyginimas iš mokesčių mokėtojų, bet dirba ne mokesčių mokėtojams, o bala žino kam… Matyt tam, kas galimai dar daugiau sumoka….
kai vienu metu kvepia ir autoritarine diktatura ir anarchija – jums jau niekas nebepades 😉
Ežiui gerai kada visi kas sau, ežys į kamuolį ir rieda žemyn kas kur pastūmėjo ten ir rieda, jokio skirtumo nes ateis žiema ir vėl užmigs….
Nemanau kad pakeitus Budiną Neniškiu, atsiras mieste daugiau sutvarkytų gatvių, panaikintų piktžaizdžių kaip Baltijos kino teatras, namas ant gatvės. Viena šluota,( anot Spyglio ) greitai išbarstys
šluotražius, ir vėl liks viskas po senovei.
Atsiras. Tikiu. Valio. Tegul ,,taip siautėja”. Šaunuolis administracijos direktorius. O ,,Žemkasą” seniai reikia uždaryti…
Jokio skirtumo, juk planai nuo 2007, 2012, 2014… Grubliausko Simonkes ir kitų seniai pasirašyti ir pasiųsti vykdyti… Nieniškis žinoma kad galėtų, bet ar darys, čia jau kita tema…
Kai pareina nuo Briuselio regioninės plėtros ir strateginių planų milijonai,… Vargu ar kam nors atsiras imunitetas eurams, vargu….
Ne Neniškis siautėja, bet Spyglys pataikavimo daineles dėlioja. Ar už ačiū
gera. Tik ar pakaks naujam direktoriui kvapo ir svarbiausia – ar vilniečiuose bėda? Kad dabartinis direktorius gins savo viešo transporto ūkį ir vilniečių makaronai be rimtų pagardų nebus įsisavinami, bet kaip p. Neniškis toleruos nuolatinį ir amžiną galimybių studijų mecenatą R.Zulcą ir nenuilstantį miesto „urbanistą” K.Macijauską? Galimybių studijos buvo perkamos, rengtos ir rengiamos bene viskam, bet mieste viskas „užrūgę” ir nebe šių dviejų ponų tropnios pagalbos. O gal G.Neniškis juos ir toliau uždengs savo krūtine, nuoširdžiai tęsdamas S.Budino tradiciją ir viską spręs pats ( ir miesto logo, ir sankryžos su gatvėmis ir tiltais, ir parkai, aikštės, ir muzikiniai, ir giliavandeniai ar išoriniai uostai) nes jei jau išmanai autobusų maršrutus, tai ką jau čia – išmanai beveik viską. Matyt.
Nesuprantu humoro. Nervinuosi, kai paskaitau. O Šilutė plentą pamiršau, ar tokis tebėr? Ar Igilo kovotojai ten tupi apsikasę? Gereu ilga dėšra ir trumpas rašinys.