Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-04-08 |
Mobili aplikacija, šiuolaikiški bilietų pardavimo automatai stotyse, galimybė greičiau pasiekti klientus bei operatyviau reaguoti į jų poreikius, dinaminės kainodaros įrankiai, suteiksiantys galimybę keleiviams iš anksto įsigyti bilietus už patrauklesnę kainą – tai tik dalis planų, apie kuriuos informuoja „Lietuvos geležinkeliai“, šiemet planuojantys įsigyti naują bilietų pardavimo sistemą.
Pranešama, kad moderni, integruota, patogi naudoti bei prie keleivių poreikių pritaikyta traukinių bilietų pardavimo sistema iš esmės pakeis klientų patirtį tiek perkant bilietus ir renkantis keliones, tiek jų metu.
„Augant keleivių srautams ir jų lūkesčiams, siekiant plėsti paslaugų spektrą jungiant skirtingas transporto rūšis, turima pardavimo sistema neatitinka poreikių. Norime suteikti keleiviams patogesnį ir paprastesnį būdą įsigyti bilietus, gauti visą reikiamą informaciją, susijusią su kelione. Mūsų planuose – ne tik bilietų pardavimo automatai, bet ir įvairūs analitikos įrankiai, padėsiantys operatyviau reaguoti į keleivių srautus, mobili aplikacija“, – pranešime cituojamas „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.
Balandžio mėnesį bendrovė planuoja skelbti rinkos konsultacijas, kurių metu bus viešai pateikti integruotai bilietų pardavimo sistemai keliami poreikiai, išklausytos dalyvių pastabos, rekomendacijos bei jų pasiūlymai. Iki šių metų vidurio planuojama pradėti ir bilietų pardavimo sistemos įsigijimo nuomos būdu konkursą.
Pranešama, kad 2018 m. keliones traukiniais pasirinkusių keleivių skaičius perkopė 5 milijonus.
O gal mašinistai, elementariai, galėtų laikytis taisyklių ir nenaudoti savo garsių trimitų, ir signalizuoti (cit „tyliai švilptelėti”) tik pažymėtose vietose. Jau būtų mažas žingsnelis LG modernumo link. Dabar gi vis dar sovietmetis, kad ir su mobilia aplikacija.