Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-03-21 |
Nuo 1993 m. Klaipėdoje dirbanti viena didžiausių žaliuzių gamybos įmonių Lietuvoje „Lauresta” pranešė atnaujinusi daugiau nei prieš 20 metų kurtą logotipą.
Anot įmonės pranešimo, logotipo atnaujinimui pasitelkta specializuota rebrendingo projektais užsiimanti agentūra „Rebrand.lt”. Tinkamiausias vizualinis sprendimas buvo pasirinktas atlikus asociacijų tyrimą.
Pasak „Laurestos“ marketingo vadovo Aurimo Šumbrauskio, respondentams buvo pateikiami vizualiniai būsimo logotipo simboliai be žodinio pavadinimo ir prašoma pateikti savo asociacijas bei apibūdinti sukeliamas emocijas. Remiantis tyrimo rezultatais buvo pasirinktas logotipas su stilizuotu katino simboliu.
„Asociacijos, kurias kelia katino simbolis, puikiai atitiko pasirinktą įmonės pozicionavimo strategiją ir vieną pagrindinių veiklos tikslų – siekį padaryti klientų namus patogiais ir jaukiais. Be abejo, naujasis katino simbolis, su įmonės įvaizdžiu bei produktais, siejasi ir tiesiogiai: tyrimų duomenimis, vieni palikti katinai namuose daugiausia laiko – net 27 procentus – praleidžia žiūrėdami pro langą. Taip pat, katės mėgsta šilumą ir dažnai tupi ant radiatorių, kurie dažniausiai būna prie langų”, – pranešime spaudai cituojamas A. Šumbrauskis.
Anot jo, keičiamas logotipas nėra vienintelis pokytis – tuo pačiu keičiasi ir „Laurestos” produktų pasiūla: atsiranda šiuolaikiškesnių langų uždengimo sprendimų, vystomi modernūs produktai (pavėsinės pergolos, išmanių namų sistemos).
Parašykite komentarą