Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-03-20 |
„Lietuvos geležinkeliai“ praneša pernai atlikę tyrimą, kurio metu nustatė klientų pasitenkinimo rodiklį ir įvertino kelionių traukiniais patirtį. Tokio detalaus pobūdžio traukinių klientų tyrimas buvo atliktas pirmąkart, bendrovė planuoja jį vykdyti kasmet.
Pranešama, kad tyrimo metu nustatytas kelionių traukiniais rekomendacijos indeksas siekia 58 proc.
Aukščiausiai 2018-aisiais keliavę klientai vertino kelionės saugumą (net 9,4 balo), konduktorių aptarnavimą traukiniuose (9,3 balo) bei kelionės komfortą (9,1 balo), mažiau palankiai – maršrutų krypčių pasirinkimą (7,8 balo).
„Siekiame išgirsti savo klientą, todėl praėjusiais metais pirmą kartą atlikome tokios plačios ir detalios apimties keleivių tyrimą. Gauti rezultatai leidžia ne tik džiaugtis mūsų personalo traukiniuose ar stotyse aptarnavimo kokybe, bet ir suteikia galimybę įvertinti klientų lūkesčius bei efektyviau vystyti teikiamas paslaugas“, – pranešime cituojamas „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.
Pasak L. Baužio, „Lietuvos geležinkeliai“ įvertino anksčiau galiojusio traukinių tvarkaraščio trūkumus, todėl jau nuo praėjusių metų gruodžio startavo iš esmės atnaujinti daugelio maršrutų traukinių grafikai, pritaikyti prie darbo ar verslo reikalais keliaujančių klientų poreikių.
Teigiama, jog įsigaliojus naujiesiems tvarkaraščiams, keleivių srautai išaugo net 25 proc.
Vertindami keleivių poreikius, „Lietuvos geležinkeliai“ pagal turimas traukinių parko bei infrastruktūros galimybes plečia ir maršrutų pasiūlą – praėjusiais metais keliones pradėjo traukiniai Klaipėda–Šilutė, Vilnius–Daugpilis, Vilnius–Jašiūnai, jau antrąjį sezoną kursavo „Pajūrio ekspresas“. Ateityje planuojama klientams pasiūlyti maršrutus Vilnius–Ryga bei Vilnius–Varšuva.
Geriausiai keleiviai praėjusiais metais vertino maršrutus, kuriais dažniausiai kursuoja naujo modelio traukiniai: Vilnius–Klaipėda, Vilnius–Kaunas, Vilnius–Trakai.
Parašykite komentarą