Uosto ir miesto interesus derins speciali komisija

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2017-11-08

Šiandien Ministrų kabinetas pritarė Susisiekimo ministerijos siūlymui sudaryti Išorinio Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtros projekto įgyvendinimo komisiją. Jai bus pavesta nagrinėti, koordinuoti ir teikti Vyriausybei pasiūlymus šio projekto įgyvendinimo klausimais.

Martyno Vainoriaus nuotr.

„Projektas parengtas atsižvelgiant į poreikį suformuoti nuosekliai ir kompleksiškai dirbančią komisiją, kuri spręstų klausimus, susijusius su teritorijų planavimo procedūromis, šio projekto pripažinimu valstybei svarbiu ekonominiu projektu, taip pat numatytų projekto įgyvendinimo veiksmų planą”, – pranešime cituojamas susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Numatoma, kad šios komisijos nariais bus susisiekimo, aplinkos, finansų, užsienio reikalų, ūkio, žemės ūkio ministrai, premjero patarėjas, Klaipėdos miesto ir rajono savivaldybių merai, Nacionalinės žemės tarnybos direktorius, Uosto direkcijos generalinis direktorius. Šiai komisijai vadovaus premjeras, tvirtinantis personalinę komisijos sudėtį.

Š. m. birželio 13 d. Susisiekimo ministerija pritarė 4-ajai uosto bendrojo plano koncepcinei alternatyvai, pagal kurią rengiami konkretūs sprendiniai, apimantys išorinio Klaipėdos jūrų uosto plėtros planus ir miesto pietuose, ir jūroje ties Melnrage. Tuo metu miesto Taryba, tvirtindama naujojo miesto bendrojo plano koncepciją, pasisakė tik už uosto plėtrą pietinėje Klaipėdos dalyje. Prieš uosto planus aktyviai pasisako ir melnragiškiai, savaitgalį surengę protesto eitynes.

„Komisija, įgaliota tarpusavyje derinti galimas skirtingas pozicijas, turėtų pradėti veiklą kuo skubiau”, – rašoma pranešime.

Rengiamas uosto bendrasis planas, kurį dar turės patvirtinti Vyriausybė, apima galimybę pertvarkyti molus, kurių rekonstrukcijai tikimasi gauti ES finansavimą. Uosto bendrojo plano sprendiniai rengiami 15 metų, o koncepcija – 25 metų laikotarpiui.

Teigiama, kad šis planas leis įgyvendinti uosto plėtros projektus, užtikrinsiančius ilgalaikį uosto konkurencingumą tarptautinėse rinkose – leis pasiekti maksimalų gylį ir naujų teritorijų suformavimą.

 

Žymos: | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Mums rašo

Ar valstybė turi reguliuoti maisto kainas?

Išgirstu diskusiją per radiją – ar reikia reguliuoti maisto kainas. Paprastas žmogelis tarė savo žodį: be abejo, reikia, o tai ...
2025-01-17
Skaityti daugiau

Nuomonės

Ar tikrai pribrendo sprendimas pakeisti S. Nėries, L. Giros gatvių pavadinimus?

Artūro Šulco straipsnyje „Pribrendo sprendimui dėl Salomėjos Nėries ir Liudo Giros gatvių“ yra paminėta mano, Virginijos Jurgilevičienės, pavardė. Pasirodo, kad ...
2025-01-08
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Praūžusi audra apardė pajūrio pakrantę

Aplinkos apsaugos agentūros Hidrologinių tyrimų skyriaus specialistai po stiprių audrų atlieka neplaninį jūros krantų pokyčių monitoringą. Šiemet smarki audra Baltijos ...
2025-01-08
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This