Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-09-11 |
Antradienį Klaipėdos universitete į pirmąją rektoriaus popietę pakviesti Klaipėdos miesto tarybos nariai, čia baigę studijas, dirbę ar iki šiol dirbantys Klaipėdos universitete, aptarė Klaipėdos miesto ekonominės plėtros strategiją iki 2030 metų („Mėlynąjį proveržį“).
Šiuo metu Klaipėdos miesto taryboje yra 13 KU ambasadorių. Susitikime dalyvavo Arūnas Barbšys, Arvydas Cesiulis, Vytautas Čepas, Rimantas Didžiokas, Tomas Meškinis, Vygantas Vareikis. Į susitikimą atvyko ir Lietuvos aukštųjų mokyklų profesinių sąjungų susivienijimo pirmininkė Asta Lapinskienė.
Susitikime akcentuota, kad vienas iš pagrindinių siekių yra pritraukti kuo daugiau studentų į KU. Teigta, jog nuo 2016 metų sparčiai mažėja abiturientų, baigusių Klaipėdoje esančias mokyklas ir stojančių į šią uostamiesčio aukštąją mokyklą.
KU mokslo ir meno prorektorė doc. dr. Rita Vaičekauskaitė pristatė Inovacijų ekosistemą, kurią universitetas taikys Klaipėdos regione.
„Inovacijų ekosistemos esmė – bendras viešojo ir privačiojo sektorių darbas.“ Inovacijų ekosistema nukreipta į talentų pritraukimą ir ugdymą. Talentų pritraukimas akcentuojamas ir Klaipėdos miesto strategijoje „Mėlynasis proveržis 2030“. „Į KU kasmet įstoja apie 11–12 abiturientų šimtukininkų. Džiugu, kad Klaipėdoje jų skaičius auga. Šiais metais į KU įstojo 7 šimtukininkai iš Klaipėdos miesto. Taigi universitetas yra patrauklus gabiausiems moksleiviams iš pajūrio regiono“, – kalbėjo prorektorė.
Pokalbio metu buvo paliesta ir rūpesčių kelianti pedagogų ruošimo KU perspektyva.
Informuota, kad nuo 1992 m. Klaipėdos universitetas išleido 10 000 ugdymo specialistų. Šiemet pedagogines studijas baigė 113 absolventų, 15 iš jų įstojo į valstybės finansuojamas vietas.
Kadangi Klaipėdos universitetas bendradarbiauja su Kauno Vytauto Didžiojo universitetu, laikinojo KU rektoriaus Artūro Razbadausko teigimu, „jeigu nebūtumėme partneriai su VDU, labai abejoju, ar turėtumėme tas 15 finansuojamų vietų“.
Rimantas Didžiokas siūlė labiau populiarinti ir reklamuoti Klaipėdos universitetą. Jo teigimu, mieste galėtų atsirasti ženklai, nurodantys kelią į universitetą, arba įvažiuojant į miestą svečius galėtų pasitiki, pavyzdžiui, šūkis – „Klaipėda – studijų miestas“ ir kt.
Žadama, jog tokie neformalūs laikinojo universiteto vadovo susitikimai su įvairių sričių klaipėdiečiais vyks nuolat.
Eigile, tu šaunuolė.