
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2025-02-28 |
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija nutraukė konkursą dėl pietinės uosto dalies statybos projektinių pasiūlymų, techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros. „Nepasirinktas nė vienas laimėtojas ir konkursas baigtas”, – pranešė ji.
Šis konkursas buvo paskelbtas praėjusių metų pabaigoje. Projektiniams pasiūlymams parengti ir statybos priežiūrai buvo numatyti 37 mėnesiai. Maksimali viešajam pirkimui numatytų lėšų suma nebuvo iš anksto skelbta.
Pranešama, kad nutrauktame konkurse buvo gauti keturi pasiūlymai. O priežastis, dėl kurios laimėtojas nebuvo pasirinktas nurodyta taip: „Pirkėjo sprendimas dėl nepakankamų lėšų”.
Projektavimo užduotyje numatyta suprojektuotas įplaukimo kanalą – ne mažesnio kaip 200 m pločio, nukasant dalį Kiaulės nugaros salos ir suprojektuojant reikiamą atraminę (krantosaugos) sienutę. Taip pat – suprojektuoti krantinę, kurios vientisa dalis turi būti ne mažesnė kaip 1300 m ilgio (šie parametrai gali būti keičiami pateikus argumentuotus paaiškinimus bei suderinus su Uosto direkcija ir neturi prieštarauti atlikto poveikio vertinimo bei Uosto bendrojo plano sprendiniams).
Numatoma, kad į šią uosto dalį plauks laivai, kurių grimzlė – iki 15,5 metro. Laivų apsisukimo ratas bus ne mažesnio kaip 600 m skersmens.
Kad gavo atitinkamą statybų leidimą direkcija pranešė praėjusių metų spalio viduryje.
„Klaipėdos uosto pietinės dalies plėtra – tai vienas ambicingiausių mūsų projektų. Jis ženkliai išplėstų uosto galimybes ir atvertų naujas investicijų bei partnerystės erdves. Tačiau šis projektas nėra vien tik apie uosto plėtrą, siekiame, kad jo naudą pajustų ir žmonės, vandens sporto entuziastai. Šio projekto vystymas atvertų galimybes šaliai turėti ne tik modernią mariną, bet ir jaunosios kartos ugdymo centrą, kuriame būtų puoselėjamos buriavimo tradicijos“, – pranešime tada cituotas Uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
gal galite paaiškinti kokius KVJUD bando dar pirkti projektinius pasiūlymus jei skelbėte, kad statybos leidimą gavo 2024m. spalį? Ir, gal galite pasidomėti kodėl labai atsakinga valstybinė įmonė neskelbia viešai šių pasiūlymų paslaugų kainų? Ar apie tai tik Jūs nutylite? Ir kas tuomet tas „pietinis uostas ” ?
A. Smagurio sūnus Giedrius irgi dirba viešajame sektoriuje – yra Susisiekimo ministerijos valdomos AB „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija” Statybos ir eksploatacijos departamento direktorius.
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/06/14/savivaldybes-imoneje-savivaldybes-tarnautojo-sunaus-masinos-remontas/
Čia gi mažas kaimas, visur Chebra per postus tik migruoja ir minta lyg siurbėlės iš žmonių pinigų