Magistralinėse gatvėse laukia ženklūs pokyčiai  (17)

Svarbu, Transportas
Avatar photoMartynas Vainorius
2025-01-09

Ketvirtadienį posėdžiavusi Klaipėdos savivaldybės Eismo saugumo komisija priėmė sprendimus dėl eismo sąlygų kai kuriose magistralinėse miesto gatvėse. Dalyje Liepų gatvės jau artimiausiu metu bus galima važiuoti 70 km/h, o Šiaurės prospekte, Liepojos gatvėje atsiras žiedinės sankryžos. Tuo metu ties naująja mokykla Kretingos gatvėje nuspręsta įrengti šviesoforą.  

Savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė komisijai tvirtino, kad įrengus Liepų – Jaunystės – Arimų gatvėje šviesoforinę sankryžą jau būtų galima  padidinti maksimalų leistiną automobilių greitį Liepų gatvės atkarpoje tarp Klaipėdos miesto ribos ir tilto per Dangę iki 70 km/h. 

Martyno Vainoriaus nuotr.

Komisijos pirmininkas, vicemeras Algirdas Kamrauskas sutiko, kad saugumo priemonių čia jau yra pankamai, o ir dabar esą čia nemažai vairuotojų važiuoja greičiau nei 50 km/h. Anot jo, didesnis greitis šioje vietoje būtų viena iš priemonių sumažinti gatvės apkrovą. Tam pritarė ir Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus viršininkas Aurelijus Jankauskas. Anot jo, anksčiau minėta sankryža buvo labai avaringa, arti juodosios dėmės statuso, o įrengus šviesoforus saugumas čia pagerėjo ir per ketverius metus šioje vietoje fiksuoti tik du įskaitiniai eismo įvykiai, nesusiję su greičio viršijimu – viename dalyvavo dviratininkas, o kitame – nuvirtęs motociklininkas.

Pasak viršininko, greičio kontrolės rezultatai šioje vietoje rodo, kad vairuotojai dažniausiai važiuoja 70-80 km/h greičiu.  

„Su džiaugsmu pritariame“, – vienbalsį sprendimą palydėjo Kastytis Macijauskas, Savivaldybės administracijos Urbanistikos ir architektūros departamento direktorius ir pareiškė, jog mieste reikėtų daugiau tokių ruožų, nes „kemšasi katalizatoriai, nėra kur jų prapūsti“. 

V. Paukštė komisijai taip pat pristatė pernai Šiaurės prospekte atlikto eismo tyrimo siūlymus. Šioje arterijoje pasiūlyta įrengti dvi lėtėjimo juostas abiem kryptimis – ties Utenos ir Pakruojo gatvėmis. O sankryžoje su Pievų gatve buvo pasiūlyti du variantai – įrengti šviesoforinę sankryžą arba turbo žiedą. Komisija pasirinko antrąjį variantą.  

Sprendė ir ji ir ką daryti Kretingos gatvėje ties naująją mokykla, kur, anot A. Kamarausko, dėl šios įstaigos eismo problemos paaštrėjo. Čia nuspręsta pertvarkyti prie pačios progimnazijos esančią vadinamąją „kiss and ride“ zoną, daugiau tokių laikino sustojimo vietų atsiras ir kitoje gatvės pusėje. Taip pat bus įrengtas šviesoforas, kuris ne piko metu šviesoforas veiks „tik pagal poreikį, su mygtuku“, o  piko metu „leistų dozuotai ir pėsčiuosius, ir transportą“.   

Pagal pernai atliktą eismo tyrimą ir modeliavimą siūlyti pokyčiai ir Kretingos-Klaipėdos gatvių bei Liepojos-Klaipėdos gatvių sankryžose – įrengti šviesoforines sankryžas arba turbo žiedus. Komisija šiuo atveju irgi pasirinko žiedines sankryžas.  

Iš dviejų žiedinės sankryžos variantų rinktasi Joniškės ir Klemiškės g. sankryžoje, kur norima pagerinti eismo pralaidumą ir saugumą. Komisija pasirinko variantą su saugumo salele (nuotraukoje dešinėje).  

Anot A. Kamarausko, Liepų gatvėje ženklas, leidžiantis važiuoti 70 km/h atsiras kai tik baigsis šiuo metu vykstantis konkursas, kurio metu ieškoma, kas vykdys ženklinimo darbus mieste, nes senoji sutartis pasibaigė. Visi kiti komisijos palaiminti sprendimai realu, kad bus įgyvendinti kitąmet – nes dar reikės nusipirkti projektavimo, rangos darbus.  

Žymos: | | | | | | | | |

Komentarai (17):

Atsakymų į “Magistralinėse gatvėse laukia ženklūs pokyčiai ”: 17

  1. Emilijus parašė:

    Įdomu ar toje Eismo saugumo komisijoje yra nors vienas eismo inžinerijos specialistas ? Rašoma, kad sprendžia komisija ! ? O eismo inžinieriai ar dirba ? Sprendžiant kaip patvarkė Klaipėdos gatvę prieš Danę , nesijaučia. Atrodo, kad jos „pimpinimui” (tik taip galima pasakyti) vadovavo patys darbininkai. Ypač jaučiasi kaip buvo paremontuota ši gatvė, kad vos telpa dvi didesnės transporto priemonės, o šialia baisiausias griovys į Danės slėnį. Kelio susiliejimas į tiltą per Danę iš Pajūrio gatvės pusės irgi padarytas taip, kad ir mokinukas galėtų sklandžiau nubraižyti, kad nereiktų netyčia užvažiuoti ant tilto bordiūrų , arba tokiais staigiais spinduliais laviruoti. Jau tos linijos ir nebelikę… Viena iš pagrindinių įvažiavimo į Klaipėdą gatvių, o tokia nevykusi. Taip pat ir visi sankryžų posūkiai tokie staigūs(radiusai tokie maži), kad kai suka didesnis transportas vos neužkabina stovinčio automobilio. Matyt projektuojama taip pat, kaip paro dyta straipsnyje schemose… Taip pat Eismo inžinieriai, o gal ir miesto galva(nes dabar bar ji Klaipėdoje už viską atsakinėja) neįtakoja ir Lietuvos kelių, kad perprojektuotų ir Jakų žiedą ir aplinkelį į Šilutę, kad atsirastų kuo daugiau pagreitėjimo, lėtėjimo įvažų ir išvažų, siekiant eismą padaryti tobulesnį , saugesnį ir greitesnį. Nieko to nedarant , o tik keičiant iš sankryžos į žiedą, iš žiedo į sankryžą nieko progresyvesnio nepadarysit. taip ir liks sovietinių inžinierių schemų „pimpinimas”.

  2. Jooo parašė:

    Ar mano nuomone pseudo specialistai kažką nutuokia apie eismo srautus????

    Ar čia tokio pat tipo specialistai kaip tie kurie pasidarė estakada virš jakų žiedo sau į Palangą kur jau pirminį mano nuomone idiotizmas projektą keletą kartų keitė kur visiems buvo aišku kad sprendimas idiotiskas

  3. Anonimas parašė:

    Kažkoks auto marozų būrelis sėdi savivaldybėje, ir dar save laiko saugaus eismo specialistais. Matai reikia jiems „katalizatorius prapūsti”. Liūdesys

  4. Marius parašė:

    Ačiū už įdomu straipsnį. Įdomu dar būtų paskaityti kaip sekasi su Gumbinės gatvės projektavimu, kuri tuėtų eiti nuo Liepų g. link Bachmano žemės, kuri turėtų nuimti srautą nuo Eitkūnų g., kuri jungiasi su Liepų g. Kurioje vietoje stovime ir ar sklypai reikalingi gatvei jau nacionalizuoti?

    • Įdomu parašė:

      Taip taip, labai būtų įdomu sužinoti apie Gumbinės ir Dovo Zauniaus gatvių esamą situaciją. Jei Atvira Klaipėda turi kokių nors žinių būtų labai smalsu sužinoti 🙂

  5. Audronė parašė:

    Problema yra ir Tilžės gt.Ar yra sprendžiama,kada bus panaikintas STOP ženklas per pervažą?Ten eilės mašinų driekiasi iki Šilutės pl.kai važiuoja traukiniai!Nejaugi savivaldybės atsakingi darbuotojai nemato?

    • Nera parašė:

      Tilžės g stop ženklo nemato, kelis kartus buvo kreiptąsi į merą vaitkų, pažadėjęs išspręst problemą dingo kaip į vandenį

    • Meluojate parašė:

      Meras Vaitkus kreipėsi į tuos kurie atsakingi už STOP ir kitus ženklus ! Nežinote , eikite šviestis .

    • Audronei, reikėtų skaityti ir kitus dienraščius parašė:

      VAKARŲ EKSPRESAS 2024-06-18 STOP ženklas Tilžės gatvėje: dar pastovėsime (10)___Nors uostamiesčio valdžia siekia, kad prieš geležinkelio pervažą Tilžės gatvėje būtų nuimtas transportą sustoti įpareigojantis ženklas ir taip padidintas eismo pralaidumas mieste, STOP šioje vietoje gali likti dar pusantrų metų, teigia sprendimo galią turinti valstybės bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG).

  6. Arnoldas parašė:

    Pakol neužlūžo Liepų gatvė, laikas pagalvoti ir priimti sprendimą kuo greičiau pratesti KLEMIŠKĖS gatvę per A1 kelią Klaipėda-Palangos kriptis (padaryti sankryžą joje), kad laisviau pasiskirstytų transporto srautai, šiuo metu LIEPŲ gatvė tiesiog dūsta nuo begalinių kamščių ir pan., negi, jūs, savivaldybė, transporto veikėjai šito nematot…..

    • Al parašė:

      Man i pasto dezute atejo lapelis. Kad siais metais turi but pradeti darbai, del naujo kelio per palangos plento. Ir lyg tai iki 27 metu turi but naujas kelias.

  7. O sprendžia 👌 parašė:

    Transporto skyriaus vedėjas neturi vairavimo teisių

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kriminalai ir nelaimės

Vėl pasidarbavo BMW detalių vagys

Klaipėdos policija pranešė apie tris penktadienį įvykdytas vagystes, kurių metu buvo nuniokoti BMW automobiliai. Pirmoji iš jų buvo pastebėta prieš ...
2025-01-18
Skaityti daugiau

Svarbu, Temos

Šv. Jono bažnyčios bokštas pradės kilti jau šiemet? 

Vasaros gale turėtume pradėti statybos darbus, – gana optimistiškai ketvirtadienio vakarą Ievos Simonaitytės bibliotekoje surengtos filmo peržiūros ir diskusijos metu ...
2025-01-10
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Mirties nuosprendžio vykdymas senoliui atidėtas

Nors Klaipėdos savivaldybės užsakymu 1928 metais statytas namas Bangų g.11 jau galėjo būti nugriautas, jo laikinai pasigailėta – sutartis dėl ...
2025-01-02
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This