Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-12-02 |
Nuo gruodžio 8 dienos VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) perima viso Klaipėdos rajono viešojo transporto maršrutų tinklo organizavimą. Dabar ir atokesnių rajono gyvenviečių keleiviai gaus to paties kokybės standarto paslaugą kaip ir Klaipėdos miesto bei priemiesčio keleiviai.
Tuo pačiu keičiasi keturių rajono maršrutų trasos bei pradinės/galinės stotelės Klaipėdos mieste.
Maršrutas Nr. 101 „Vėžaičiai – Klaipėda“
Ištiesinama maršruto trasa per Sendvarį ir toliau Mokyklos gatve. Nebelieka vingio į Senąjį turgų.
Maršrutas Nr. 110 „Gargždai – Dovilai – Klaipėda“
Ištiesinama ir į Senajį turgų (tik išlaipinimas) nukreipiama trasa. Įlaipinimas bus Rumpiškėse stotelėje, ten, kur iki šiol įlaipindavo keleivius maršrutinis taksi.
Maršrutinis taksi Nr. 116 „Gargždai – Klaipėda“
Trasa ištiesinama iki galutinės Arenos stotelės. Greta viena kitos įrengtos dvi stotelės – miesto ir priemiesčio autobusams. Maršrutinis taksi stos priemiesčio autobusams skirtoje stotelėje.
Sutrumpinus trasą, piko metu maršrutinis taksi kursuos dažniau, jo trasos pabaiga Gargžduose bus miesto centre prie savivaldybės (įlipimo stotele lieka Gargždų autobusų stotis).
Anot KKT, toks maršrutų pabaigos Klaipėdoje vietų išskaidymas ne tik paspartins kelionę, tačiau ir leis keleiviams Gargždų autobusų stotyje ir Laugalių stotelėje rinktis kelionei tą maršrutą, kuris priveš arčiausiai tikslo, ar tai būtų Klaipėdos autobusų stotis, ar senamiestis, ar „Akropolis“ ir pietinė Klaipėdos dalis.
Maršrutas Nr. 115 „Klaipėda – Rusnė“
Trasa trumpinama iki Kurėno stotelės, pakeliui tenkinant ir tankiausiai apgyvendintų pietinės Klaipėdos dalies kvartalų gyventojų kelionių į Šilutę ir Rusnę poreikius. Šioje stotelėje maršrutą pradeda ir kiti Priekulės krypties maršrutai: Nr. 45 į Svencelę, Nr. 46 į Kintus.
INFORMACIJA
Šių ir kitų naujai integruotų Klaipėdos rajono maršrutų grafikus ir trasas galima pasižiūrėti puslapio www.klaipedatransport.lt tvarkaraščių skiltyje.
KKT perspėja, kad pristatomi pokyčiai yra dideli tiek savo apimtimi, tiek ir turiniu, todėl pirmosiomis po gruodžio 8-osios dienomis galimi šiokie tokie adaptacinio laikotarpio nesklandumai: keičiasi dalis autobusų vairuotojų, daugeliui jų maršruto trasa yra nauja, nuolatinių keleivių įpročiai dar nežinomi. Todėl naujai integruotais maršrutais važinėjančių keleivių prašoma savo įspūdžius, pastabas pranešti nemokamu telefonu +370 800 12344 arba elektroniniu paštu [email protected].
Dar susitarti reikia vlasava ir Kretingos ir Šilute autobuso parko kad irgi vežtu taip keleivius
Del 14 tikrai nesupratau,populiaris marsrutas. Kodėl reikėjo jį sutrumpinti. Grąžinkite! BIG-Slengiai!
O gal visgi, malonėtumėt vėlgi 14 maršrutą vėl pratęsti iki BIG’o? – vaikai iš Tauralaukio ir gretimų rajonų važiuoja į mokyklas, sporto būrelius ir pan. Būtų smagiau, greičiau ir saugiau, jei tai galėtų daryti be persėdimų, ypač šaltuoju ir tamsiuoju metu🤔
Reikalingas nuolatinis maršrutas Gargždai- Vaitelių sodai-Rasų sodai-Gargždai rytais ir vakarais po 17:00 val., kuris būtų pritaikytas dirbantiems žmonėms. Nėra atsižvelgiama į dirbančius žmones. O sodai didėja ir plečiasi.
O Rusniškių poreikis tėra vykti iki „BIG”. Tai ,jeigu vyksta pas gydytoją, kitų reikalų tvarkyti, nes rajonuose beveik viskas naikinams, tai reikės vykri per visą miestą…
Kažkas ne taip.
Tai turbūt tenkina tik Klaipėdos autotransporto interesą…Graudu
Atvykai iki Bigo ir persėdi į tokį miesto maršrutą kurio reikia ” reikalams ” tvarkyti . Visai negraudu , o ačiū.
Paskaičiuokite, kiek žmogus persėsdamas sugaiš, kai reikia dar parvykti atgal. Tik savivaldybės atstovas gali taip atsakyti…Gyvenant mieste negalvoji ,kad rajonuose ne visi žmonės turigalimybę važiuoti savu transportu. Net bankų padalinių nebeliko, o nori, kad jaunimas gyventų ten.
aš tas, kuris naudojuosi privežamaisiais maršrutais . O laikas tik gyvenantiems priemiestyje svarbus ?