Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-11-26 |
1928 metais statytas namas Bangų g. 11 skaičiuoja paskutines dienas: savivaldybė pasamdė rangovą, kuris už 30 250 eurų įsipareigojo jį nugriauti per mėnesį nuo statybvietės priėmimo-perdavimo akto pasirašymo. Pastatas aukojamas vardan Bastionų gatvės tiesimo ir naujo tilto per Dangę statybos.
Sutartį su UAB „Vaidva” savivaldybė pasirašė lapkričio 11 dieną. Objektą numatyta griauti pagal griovimo darbų aprašą, kurį savivaldybės užsakymu parengė UAB „Studija 33“.
Teigiama, kad 1928 m. iškilęs pastatas po rekonstrukcijos sovietmečiu yra praradęs autentišką tūrį ir didžiąją dalį autentiškų detalių. Pastato bendras plotas – 205,68 kv. m. Pagrindinių jo konstrukcijų medžiaga – plytos. Stogas – iš asbestcemenčio. Šalia jo dar yra 1979 m. pastatytas garažas.
Pagal 2016 m. detaliojo plano sprendinius yra numatyta pakeisti Bastionų g. trasą atkarpoje nuo Gluosnių g. iki Bangų g. Numatyta, kad Bastionų g. atkarpa nuo Gluosnių g. „eina statmenai Bangų g. ir sudaro tradicinę keturšalę sankryžą su Bangų g. ir Baltikalnio g“.
Pastatas Bangų g. 11 nustatyta tvarka buvo paimtas visuomenės poreikiams iš privačių asmenų.
„Bastionų tiltas: turime jį pastatyti ir problema būtų sprendžiama. Ta linkme dirbama. Pirmiausiai pastato Bangų gatvė 11 nugriovimas <…> Tiltas ir jungiamoji gatvė… Tariamasi dėl konkurso tiltui projektuoti”, – šį mėnesį vykusio Eismo saugumo komisijos posėdžio metu teigė jos pirmininkas vicemeras Algirdas Kamarauskas
ISTORIJA
Dar 1964 m. Miestų statybos projektavimo institute buvo atliktas senamiesčio dubliuojančios gatvės projektas: ji turėjo aplenkti senamiestį iš rytų pusės ir šiaurinėje miesto dalyje įsijungti į S. Nėries gatvę. Tačiau šis projektas pasirodė ne visai realus, nes buvo susijęs su nemažais sanacijos darbais, be to, akcentuota, kad S. Nėries gatvėje gausu švietimo bei sveikatos apsaugos įstaigų.
1975 m. sausį architektų Nijolės ir Vytauto Zubovų parengto Klaipėdos senamiesčio regeneracijos projekto iki 2000 metų ekskiziniams pasiūlymams pritarė miesto Vykdomasis komitetas. Pritarta buvo ir pasiūlymui projektuoti dubliuojančią gatvę apeinant senamiestį už pylimų ir pastatant tiltą per Dangę ir tęsinį iki Dangės gatvės.
2015-ųjų spalį buvo pranešta, kad Savivaldybės skelbtą Bastionų gatvės ir tilto projektavimo konkursą laimėjo bendrovė „Kelprojektas” kartu su partneriais – Nyderlandų projektavimo ir konsultavimo bendrove „Royal HaskoningDHV” ir architektų biuru „Andrijauskas ir partneriai”. Jie darbus įsipareigojo atlikti už 859,4 tūkst. Eur.
2017-ųjų birželį Klaipėdos savivaldybė su „Kelprojektu” pasirašė 16 286,6 Eur vertės sutartį dėl Bangų g. įskaitant žiedinę sankryžą rekonstravimo projektinių pasiūlymų parengimo. Planuota, kad Bastionų gatvė būtų 522 m ilgio, keturių eismo juostų, su 1,5 m pločio pėsčiųjų takais abiejose pusėse ir 3 m pločio dviračių taku vienoje pusėje.
2020 metais Bastionų tilto projektavimo istorijoje padėtas galutinis taškas – Klaipėdos savivaldybė su projektuotojais jau nutraukė sutartį, nors buvo pripažinta, kad naujas tiltas per Dangę yra reikalingas. Tuo metu rangovams už projektavimo darbus jau buvo sumokėta beveik 452 tūkst. eurų. Nuo tada su „Kelprojekto“ atstovais vyko derybos dėl likusio apmokėjimo. Projektuotojai pageidavo, kad savivaldybė jiems sumokėtų dar daugiau nei 200 tūkst., tačiau rastas kompromisas, jog savivaldybė sumokės 194 tūkst. eurų.
Gelbekit senamiesti,..Tilto mirtinai ten reikia.
Vargas,vargelis ,kiek pinigų sukišama į tuos projektų rengimus ir jų nutraukimus.Tiktai ar tie visi naujakuriai prie Jono kalnelio tikėjosi,kad būstus perka prie autostrados ,o ir pats Jono kalnelis atsidurs prie vieškelio.Be to ,kažkokiu būdu tiltas turės peršokti Danės gatvelę, kad nusitęstų iki Liepų gatvės.Gal čia reiktų antro Baltijos pr.kelių aukštų žiedo mastytojams važinėti?Dar daugiau „atkato „būtų
Ar tiesiog valdantieji nori greitesnio susisiekimo su Psich ligonine,?
Ar kas galvoja, kaip jausis su tokia Baltikalnio gatvės tąsa, eismo srautu privati mokykla, didžioji Psichiatrijos ligoninė, gyventojai ? Juk Baltikalnio gatvės čia, padaugėjus automobilių, niekaip nepraplėsi??
Nuostabus sprendimas! ilgai jau laukiame tilto. Na o del pastato tai ka darysi… niekas net nepastebes kad jo neliko. Reikia suteikti pirmenybe miesto vystimui
Tilto nelaukiame
D tai veikiausiai „durnius” rašo… Laukia tilto… Gal Vaiykaus draugelis, nubyrės €€€ nuo stroikių
Ale gerai kad nugriaus gausime pinigėlių
Šioje zonoje oro tarša ir taip bloga. Tragiškas sprendimas dar pridėti daugiau automobilių. Jau nekalbant kad sunaikins paveldą. Baisu.
Tilto čis neįmanoma statyti. Juk nėra garvių, kuriomis galėtų važiuoti transportas. Juk buvo prieš kelis metus profesionalų padaryta išdami poveikio aplinkai studija, kurioje argumentuotai, su tiksliais apskaičiavimais nurodyta kokią žalą toks tiltas padarytų istotorinei miesto daliai.
Dabartinis meras buvo labai aktyvus kovotojas prieš šio tilto statybą. Pirmasis ir atkreipė dėmesį į šio tilto beprasmiškumą miestui. Dėl to, kad žmonės pamatė, kad Vaitkus kovoja už žmonų reikalus, kad karštai pasisako prieš tilto statybą, didele dalimi dėl to buvo išrinktas meru. O kas dabar gavosi?! Pinigai nugalėjo! Ar kokios neaiškios ( bijau sakyti – korupcinės) priežąstys. Visuomenei vėl tenka kreiptis į aukštesnes valdžias. Tik dabar jau turbūt ne tik į prezidentą.
Jo nebūdamas daug ką žadėjo. Tame tarpe ne tiesti naujo kelio į bendruomenės namus . Bet bet . Labai gaila namo . Jis pilkas . Bet važiuojant Bangų gatvė vienintelis traukia dėmesį.
Debiliškas sprendimas.Niekam to tilto nereikia. Bet, kas gali paneigti, jog valdanti šutvė siunteresuota statyti…
Tai kiek savibledybės personoms asmeniškai nubyra nuo to niekam nereikalingo tilto statybos, gatvės pratesimo, pastato griovimo?.. Ne, nu tiesiog idomu – gal ir man reiktų tenai kandidatuot – bo nesuprantu – pastoviai ašaroja, kad ne už pinigus, o tik vardan idėjos (?) ten dirba, nes algų kaip ir nesimato… Tai iš ko tos trobos ir mašinos?.. Matyt dėkingi miesto gyventojai paaukoja?..
Tamsta Šikalienės paklausk- ji tikrai žino.
,,…Šakalienės…”
Atsiprašau jei ką nors įžeidžiau.
Ir vėl visas eismas į LIEPŲ gatvę? Jūs ką! Ta LIEPŲ gatvė jau ir taip baigia užlūžti nuo eismo?, reikia kuo greičiau pratesti KLEMIŠKĖS gatvę per PALANGOS plentą, sankryža joje įrengti, o ne tiltus, kurio tikrai nereikia, statyti. Tada tikrai mašinų srautai pasiskirstytų ir kamščiai GINDULIŲ atžvilgiu išsisprestu ne visai, bet dalinai tai tikrai…
Vilniuje sėdi komisijėlė ale paveldo, o iš tikro nupušę diedai ir bobelkos, kurios pataikauja klaipėdos soviet-liberalų Vaitkaus vaikaičiams, kurie toliau propaguoja tą pačią „stroikių” pinigų plovyklą. Vietoje Biržos gatvės – garažas, vietoj Bangų g. 11 ir akmeninio grindinio – 4 juostų tiltas per Dangę!! Bepročiai absoliutūs. Miestas ir taip tuščias jokio ten eismo nėra, ką tas tiltas jungs?!?!
Didžiulė gėda dėl tokio savivaldybės sprendimo.
Gaila, jog miestą metai iš metų valdo degenerantai, kuriems galvoje tik asfaltas ir parkingai.
Ir dar šitas Kamarauskas kalba apie kažkokių problemų sprendimą su šitu tiltu, ką tu žadi čia išspręsti??? Sukišti į miesto centrą dar vieną didelę gatvę ir toliau didinti automobilių kiekį?
Tragedija, absoliutus savivaldybės nuprotėjimas ir meras tą leidžia niekuo negeresnis nei buvę kyšininkai-masiulininkai liberastai… KPD irgi tyli viską suraukę.
Kur dar nusiris Klaipėda, naikina savo senamiestį, savo autentiką, savo išskirtinumą, savo istoriją