Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-11-25 |
Klaipėdos valstybinės kolegijos Pedagogikos katedra organizavimo forumą-konkursą „Pedagogo stereotipų transformacija: geroji patirtis ir realybė“, skirtą vykdyto projekto „Visuomenės stereotipų įveika didinant pedagogikos krypties studentų profesinį tapatumą“ pabaigai paminėti.
Šiuo projektu buvo siekiama suprasti pedagogo profesijos stereotipus, jų keitimo būdus formuojant profesinį tapatumą, ugdyti studentų kompetencijas.
Organizatoriai dėkoja renginį ypatingomis emocijomis pripildžiusiam Klaipėdos Jeronimo Kačinsko muzikos mokyklos 1-3 klasių jaunučių chorui „Gintarėlis“. Vladislav Kovalenko nuotr.
Skirtingos aukštosios mokyklos turėjo suburti komandas iš trijų ar keturių studentų, sukurti trumpą (iki dešimties minučių) vaizdo įrašą apie šiuolaikinio pedagogo įvaizdį.
Renginys subūrė daugiau kaip 50 dalyvių – dėstytojų ir pedagogiką studijuojančių studenčių iš Klaipėdos valstybinės kolegijos, Kauno kolegijos, Panevėžio kolegijos, Klaipėdos universiteto bei socialinių partnerių.
Pradžioje pasirodžiusios Klaipėdos valstybinėje kolegijoje Pradinio ugdymo pedagogiką studijuojančios pirmo kurso studentės V. Skunsman, A. Mockutė, M. Matukevičiūtė ir K. Kučinskaitė pademonstravo įkvepiantį šokį. Įžanginį vedėjo žodį lydėjo Klaipėdos valstybinės kolegijos direktoriaus dr. R. Kinderio, Verslo fakulteto dekanės J. Kasparienės bei Pedagogikos katedros vedėjos A. Čistienės motyvuojančios sveikinimo kalbos.
Renginio metu buvo atliekama septynių konkurse dalyvaujančių komandų autorinių vaizdo įrašų peržiūra, siekiant išrinkti tris prizines vietas-laureatų komandas.
Forumui-konkursui įvairovės, reikšmingų įžvalgų ir pastebėjimų suteikė valandos trukmės diskusija.Vladislav Kovalenko nuotr.
I vieta atiteko studentėms, pasivadinusioms „PANKO BREAK‘erėmis“ iš Panevėžio kolegijos S. Ališauskienei, A. Žibaitytei, T. Kalvaitei S. Urbonienei, D. Miškinienei, Š. Kaušakytei, D. Užusienytei, II vietą iškovojo „Šiuolaikinės pedagogės“ , studentės iš Klaipėdos universiteto E. Arkadijevaitė, J. Pivorienė, S. Urbaitienė, A. Būdvytienė, o III vietoje liko „Stereotipų laboratorija“ iš Klaipėdos valstybinės kolegijos, kurios komandą sudarė studentės K. G. Pivrikaitė, G. Petrauskienė, R. Gedvilienė, R. Žąsytienė. Konkurso dalyvės buvo apdovanotos Klaipėdos valstybinės kolegijos diplomais ir įsteigtais prizais.
Forumui-konkursui įvairovės, reikšmingų įžvalgų ir pastebėjimų suteikė valandos trukmės diskusija, kurios metu buvo siekiama laužyti pedagogų stereotipus ir pasidalyti gerosiomis patirtimis iš šių dienų mokytojo kasdienybės. Diskusijoje dalyvavo A. Macijauskienė (Klaipėdos Vydūno gimnazijos pradinio ugdymo mokytoja-metodininkė), R. Žilienė (Klaipėdos Vitės progimnazijos pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja), K. Kontvainytė (Klaipėdos Vitės progimnazijos anglų kalbos vyresnioji mokytoja), V. Daukšienė (neformaliojo švietimo mokytoja) ir V. P. Dubey (VšĮ Klaipėdos „Universa Via“ tarptautinės mokyklos fizinio ugdymo mokytojas).
Taip pat diskusijos dalyvių gretas papildė dvi mamos – I. Nesterenko, auginanti du vaikus, bei E. Mačiulskė, trijų vaikų mama bei „Spotiself“ karjeros specialistė, ir Klaipėdos valstybinės kolegijos paskutinio kurso studentės V. Stadnik (Pradinio ugdymo pedagogika) bei N. Skursten (Ikimokyklinė ir priešmokyklinė pedagogika).
„Tikime, kad šis renginys ir įgyvendintas projektas – tai tik mažas, tačiau reikšmingas žingsnis, padedantis formuoti ne tik šiuolaikinio pedagogo įvaizdį, bet ir kuriantis naują požiūrį į mokytojo profesiją. Kiekvienas dalyvis čia prisidėjo prie bendros vizijos – mokytojo, kuris įkvepia, ugdo ir yra pasiruošęs keistis drauge su besikeičiančiu pasauliu“, – pranešime cituojama projekto vadovė D. Klumbienė, Klaipėdos valstybinės kolegijos pedagogikos katedros lektorė.
Parašykite komentarą