Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-11-14 |
Uostamiesčio savivaldybės valdoma AB „Klaipėdos vanduo“ pastebi, jog pasitaiko situacijų, kai būstą įsijusiems žmonėms paaiškėja, kad jie neturi galimybės naudotis centralizuotu miesto vandeniu bei nuotekų tvarkymo paslaugomis dėl to, kad tinklai nėra priduoti eksploatacijai arba yra prijungti savavališkai. Teigiama, kad tokios situacijos dažniausiai susiklosto perkantiems naujesnės statybos būstus naujuose kvartaluose.
Nors statytojai nurodo 100 proc. statybų baigtumą ir tai, kad vandens ir/ ar nuotekų tinklai yra prijungti prie miesto tinklų, kartais paaiškėja, jog tai nėra tiesa, nes statytojų patogumui, dar projekto vystymo stadijoje, jie turi galimybę tapti laikinais abonentais. Tačiau užbaigus statybas ir pašalinus visus trūkumus, jie vėl privalo kreiptis į „Klaipėdos vanduo“ ir iki galo priduoti vandentiekio ir/ ar nuotekų tinklus, bet kartais to nepadaro ir dėl to naujakuriams kyla problemų.
„Papuolę į tokias situacijas ne tik negali naudotis centralizuotu, o kartu ir saugiu bei švariu vandeniu, bet ir neretai patiria papildomų išlaidų už savavališkus prisijungimus. Todėl ir norime atkreipti dėmesį į šią problemą ir paskatinti perkančius būstą dar prieš pasirašant sandorį kreiptis į mus, kad galėtume patikrinti informaciją ir kartu užkirsti kelią galimiems nesklandumams“, – pranešime cituojama Dovilė Kozlovienė, „Klaipėdos vanduo“ Klientų aptarnavimo departamento direktorė.
„Klaipėdos vanduo“ interneto svetainėje esančiame žemėlapyje įvedus būsto adresą galima pasitikrinti, ar objekte yra vandentiekio įvadas/ įrengtas nuotekų išvadas. Taip pat norintys sužinoti dar išsamesnę informaciją apie planuojamame pirkti būste teikiamas „Klaipėdos vanduo“ paslaugas gali kreiptis el. paštu [email protected].
Parašykite komentarą