Jūros šventė – giliame dugne (119)

Politinė reklama
Ugnius Radvila, Klaipėdos miesto tarybos opozicijos lyderis
2024-07-29

Sekmadienį pasibaigusi jubiliejinė Jūros šventė jos organizatorių VšĮ „Klaipėdos šventės“ dėka pasiekė gilų dugną. Toliau taip darant darbus lieka tik patekti į tamsą. Nedaug bendro praėjusiomis dienomis buvo su jūra ar su švente.

Mano supratimu, svečiai mūsų mieste daugiau nori leisti laiką erdvėse, kur atsiveria vaizdas į vandenį. Bet šio renginio metu jiems liko žiūrėti tik į prekybininkų palapines ir techninę įrangą. Mat organizatoriams atrodo svarbiau Danės upės krantinę paversti turgumi, o prieigą prie marių padaryti koncertine erdve. Nors koncertams Klaipėda turi Vasaros estradą, kuri talpina daugiau žiūrovų ir čia žymiai patogiau.

facebook.com/klaipedossventes nuotr.

Šventė gali vadintis švente tada, kai yra apgalvotas saugumas ir patogumas, bet „Klaipėdos šventėms“ šios temos svetimos. Jei tarnybos patikrintų žmonių srautams privalomus evakuacinius praėjimus, kad esant reikalui žmonės galėtų palikti erdves, tokių dalykų nerastų. Žmonėms virš galvų besisukančios karuselės – vienas žingsnis iki nelaimės.

Kad prekeiviams yra svetima įjungti kasos aparatus ar užtikrinti bent minimalias higienos normas – taip pat organizatoriams nerūpi.

Jei skaitote organizatorių rašinėlius, atrodys, kad šventė pavyko fantastiškai ir visi laimingi. Bet tai toli nuo realybės.

Nevertinsiu renginių meninės pusės, nes tai skonio ir supratimo reikalas. Neverta to net daryti, kai VšĮ „Klaipėdos šventės“ prieš renginio pradžią dar karštligiškai ieško, iš ko užsakyti paslaugas ar techniką. Vietos kokybiškesniems pasirodymams scenoje tiesiog nėra, nes per kelias valandas neįmanoma suprogramuoti apšvietimo ar kitų pasiruošimo darbų padaryti.

Svarbus indikatorius, ar šventė pavyko, būna patys miestiečiai. Kuo jų daugiau įsitraukia, tuo šventė labiau pavykusi. Deja, klaipėdiečiai tomis dienomis, jei tik turėjo galimybių, stengėsi palikti miestą. Ir tam jie turi daug priežasčių.

Neatrodo, kad ir svečiai išsivežtų puikius įspūdžius. Kol kas išlieka tie patys Klaipėdai būdingi simboliai. Karuselės, kurių niekur kitur nepamatysi taip iškilmingai užimančių geriausias vietas, ir ilgi stalai prie scenos, tinkantys užstalės pagėrimui. Ir daug daug prekiaujančių kopūstais bei kepta duona. Turbūt blogesnės maisto pasiūlos vargu ar kur rasi.

Šiemet visa tai vainikuoja specialiai sukurtas himnas, kuriuo taip didžiuojasi „Klaipėdos šventės“, atsiėjęs miestiečiams beveik 18 tūkst. Eur. Mano vertinimu, čia nei himnas, nei hitas. Primityvus kūrinėlis, gal panašesnis į šlagerį, kurį po dienos bus visi pamiršę.

Gal kas išbandėte šiuos atributus sujungti į vieną? Pabandyti išmokti vadinamąjį himną ir supantis karuselėse jį dainuoti, kol galva apsisuks. Arba su kopūstais ir alumi sėdint ilgoje užstalėje giedoti šį himną iki apsvaigimo. Tada bent kažkokią patirtį būtų galima iš šios šventės išsivežti.

Net ir gamta-motulė neapsikentė tokios šventės, sekmadienį pasiųsdama lietų, vėją ir nušluodama šios „šventės“ atributus.

Labai tikėjausi, kad šiemet šventė savo turiniu ir organizuotumu atvers naują kokybės ir įvairovės puslapį. Bet, deja….

Lieka sau ir Jums pažadėti, jog prieš kitąmet vyksiančią šventę imsiuosi realių veiksmų, kad būtų pokyčių.

Turi Klaipėda tokių įstaigų kaip „Klaipėdos šventės“, Klaipėdos turizmo informacijos centras, „Klaipėda ID“, dėl kurių veiklos efektyvumo daug svarstė praėjusi miesto valdžia, bet taip ir piršto nepajudino. Ir nauja miesto vadovybė tęsia pasvarstymus be konkrečių sprendimų šių įstaigų atžvilgiu. O jos ir toliau kasdien klaipėdiečiams atsieina ne tik pinigais, bet ir savo netinkamai daromais darbais.

Įdomu, ar geležinė kantrybė miesto mero šiuo klausimu?

Politinė reklama bus apmokėta iš Ugniaus Radvilos sąskaitos. Užs. Nr. 2024/07/29

Žymos: | |

Komentarai (119):

Atsakymų į “Jūros šventė – giliame dugne”: 119

  1. Teisingųjų šventųju partija-konservai parašė:

    Jūs esate apgailėtinas. Pagal visas gilias konservų tradicijas apdergėte visų pastangas ir darbus!! Visada būna ką taisyti ir dailinti,bet iš Jūsų burnos liejosi konservatų tulžis. Ir jūs padidarėte SAU ne reklama, o ANTIREKLAMĄ, Radvilai.Dar kartą antireklama šitam Atviram-konservatos rūporui.Esate LRT padalinys , Atvira Klaipėda????

  2. Onė parašė:

    Mano šeima dėkoja organizatoriams už šventę.Ypač tai ką matėme ant Jono kalnelio..Jis mano vaikystės ..Žmonių buvo gausybė..Ir mes laukėme už žiūrinčiųjų nugarų.Visi žmonės tarpusavy labai geranoriški, taikūs..Kabinėtis, jei turi noro ir tikslą, visada rasi prie ko..Visur ėjom, žiūrėjom kur norėjom, viską radom, ko mums reikėjo..Tūkstantis ačiū..Išskyrus ten tas sugrūdimas visko į vieną vietą.Be galo didelė šventė, be galo daug rūpesčių..Gerinti visada rasi ką..Bet žmonių komentarai tragiški.Nors pagirtų iš pradžių..

  3. Vilma parašė:

    ….daug teisingų pasisakymu apie vadinamą „Jūros šventę”.
    O aš norėčiau užduoti klausimą San.epideminiam skyriui.
    Kokių reikalavimų turi laikytis maisto tiekimo įmonės, gaminančios ir prekiaujančios maistą lauke per jūros šventę?
    Per šių metų „Jūros šventę” patyrėme tokį akibrokštą.
    Plaukėme švente grožėtis kateriu Danės upe. Prisišvartavome prie krantinės ties terminalu pasiklausyti muzikos. Klausomės, bendraujame su draugais, o tik šast iš viršaus ant mūsų katerio išpiilamos maistinės pamazgos. Kai pakeliame akis iš kur tai pasipylė, pasirodo taip buvo atsikratoma pamazgomis iš vieno maitinimo sektoriaus. Surikome: – ką darote? Sulaukėme atsakymo: – žuvis šeriu. Bet tai dar ne viskas. Mums plūduriuojant dar vienas akibrokštas. Buvo kibirais semiamas Danės vanduo. Kilo klausimas. Kur jis buvo panaudojamas? Gal katilų plovimui, gal daržovių plovimui, o gal…..? Reikia klaipėdiečiams ir svečiams pamąstyti. Ar verta pirkti maistą palapinėse prekiaujančių tiekėjų?

  4. Džiaugiuosi, kad esu Klaipėdietis parašė:

    Manau kritika perteklinė, bet yra ir teisingų momentų, geras pasiūlymas mažinti koncentraciją Kruiziniame terminale ir dalį renginių perkelti į kitas erdvės, kaip kad buvo padaryta – Jono kalnelis, Teatro aikštė. Na greit bus Memelio miestas, Klaipėda gražėja. Šiaip graži buvo šventė, ačiū Klaipėdos šventės darbuotojams ir visiems kas prisidėjo. Straipsnis politiko savireklama, gerų pasiūlymų nedaug, bet girdėti irgi reikia mokėti.

  5. Klaipėdietis parašė:

    Ugnius Radvila – lo*as.
    Toks pats ir AtviraKlaipeda vyr redaktorius išleisdamas toki provokuojanti tekstą.

    Iš tuščio į kiaurą.

  6. Nu čia dabar? parašė:

    Kokia čia politinė reklama jeigu viešai MIESTO TARYBOS NARYS rašo apie Jūros švente? Jums su galva viskas gerai? Čia gi Viešo intereso reikalas..

  7. p.Ugniau Radvila parašė:

    ” koncertams Klaipėda turi Vasaros estradą”
    Koncertams yra Švyturio arena . Kam ją statė tada ???Vasaros estradoj galima daryti tik dainų šventę, ten dar galima klausyti ir žmonių srautas daug mažesnis. O kitų koncertų(pvz SEL)atlikėjai/rengėjai tikriausiai yra be ausų, nes garsas toks, kad langų rėmai dreba.Kaimynė sakė ,jos šuo namuose kaukti pradeda. Miškas po koncertų pilnas šiukšlių ir automobilių žmonės neturi kur pasistatyti. Išvažinėja visus žolynus visus.
    Nepatingėkit šiknos pakelti ir ateikit paklausyt, pamatysit koks vaizdelis.

  8. Daiva - JŪROS ŠVENTEI GĖDA parašė:

    Kodėl niekas nerašo apie „muzikos ale žvaigdės”, kaimuose koncertuoja geresni atlikėjai, o Klaipėdos jūros 90m šventėjė- vedantysis Gedulaitis su naftalininiais atlikėjais. Širvintos miesto šventėje per vieną vakarą sugeba užsakyti Liną Adomaitį, Vaidą Baumilą, DJ Jovanį ir t.t o mes turėjome klausytis Frankonius, Pilvelytes ir t.t
    G Ė D A, ne šventė o tragedija.
    O kur nelaimė atracionų zonoje, žmonės iškrito ir „nieko tokio” viskas veikia toliau, jokios atsakymobės, taip saugomi miesto guventojai ir svečiai.
    Niekas neklausia kokio pažymio verta 90-čio šventė.

  9. Neringa parašė:

    Žinoma, jog dirvą rinkimams būtina pradėti ruošti kur kas anksčiau, ką ,tarybos nary, mokate puikiai. Ar esate bent minimaliai prisidėję prie tokio milžiniško renginio organizavimo? Tokio pasipiktinimo nebūtų, jei visoje Danės gatvėje būtų stovėję ne meistrai, savo rankomis kuriantys meną, o plakatai su riebiais ir daug žadančiais valdininkų veidais. Pati svečiavausi Klaipėdoje ir labai džiaugiausi užpildytomis erdvėmis, gera šventės aura ir net toj pačioj, jūsų nuvertintoj palapinėj, kopūstų ragavau. Mūsų šeimai patiko ir tikrai radome ką veikti didžiulėje šventėje. Gėda skleisti tokias erezijas, negražu…..

  10. Renata parašė:

    Būnant politikoje,reiktų žinoti,kad dirbant su verslo liudijimu kasos aparatai nėra būtini,tai pirma,o antra, ne klaipėdiečiai apmoka šią šventę,o didžiąją dalį,tie patys,baltų palapinių savininkai ir rėmėjai.O kas liečia, taip vadinamą turgų,tai reiktų pasidomėti,ko žmonėms reikia.Aš manau,kad jei nebūtų paklausos,tai nebūtų ir pasiūlos.Ir visiška neteisybė,kad klaipėdiečiai nesilanko šitoj šventėj,na mugėj tai tikrai,dauguma Klaipėdos gyventojų.Nevykusi ta jūsų politinė reklama.

    • Rytis parašė:

      Kad miestas nesvietiškai užlaužia už palapinės tai faktas, bet sumoka miestiečiai nes kainos palapinėse „JėzauMarija”, giros 0,5 l. – 5 eurai….

  11. Ernesta parašė:

    Buvau jūros šventėje pirmą ir paskutinį kartą. Mažuose miestuose būna normalesnės šventės. prasibraut buvo labai sunku iki šventės, ir tai reikėjo žiūrėti į ekraną, daininikų dainavimo nesigirdėjo , tik muzikos bumsėjimas, ir visą tą bumsėjimą dar perrėkė karuselių muzika, g
    labiau girdėjosibkaruselės nei muzika. Pavalgyt kad gauti reikėjo valanda brautis, paskui ant žemės kaip bomžams maitinti vaiką permirkusiais kopūstais, nes netik nebuvo normalaus maisto ,bet ir nebuvo kur valgyti,kadangi stalus buvo užsėdę „vietiniai pijokai” . Apie tuoletą išvis nekalbu, užsimanius į tuoletą puse koncerto teko prastovėti eilėje. O galiausiai ir išėjimo teko ieškoti ,nes tiltelio per marias jau niekas nebepakėlė. Žmonių kulyūra išvis pasibaisėjau, vos nesumindė vaiko, ten vaikų niekas nežiūrėjo, ten ir suaugusįjį galėjo mirtinai užtrypti..

    • Viola da Gamba parašė:

      Ko ten iš vis eiti. Neinu į jokias masines šventes. Nes masinės šventės skirtos minioms. Minia gali sumindžioti, gali sumušti, aprėkti apspjauti, pastumti, išjuokti… jei viso šito jums nereikia – neikit. Su mažais vaikais – neikit, senukai – neikit. Tokios šventės tik jauniems eržilams ir kumelėms. Ot, įrodykit, kad yra kitaip :)))

    • Rita parašė:

      Tualetas,tualetas.Touletas

    • Rada parašė:

      Pijokai buvo atvykėliai, ne vietiniai.

  12. Piktai parašė:

    Viskas nieko, neblogai, bet man labai trūko seimo ir vyriausybės narių portretų, tokia šventė, o portretų nebuvo… Tai neatleistina, tai valdančiųjų ignoravimas, nepagarba, o gal net įžeidimas. Nebuvo pagerbtos ir čekiukų aukos, net tie, kurie buvo susekti ir grąžino pinigus į valstybės biudžetą. Koks pasiaukojimas-jie ir toliau valdo mus. Taigi, šventėje trūko politinio akcento, todėl dangus parodė, kad jis su valdančiaisiais ir sekmadienį paleido lietų.

  13. Klaipėdietė parašė:

    Jūros šventė tapo neblogu turgumi

  14. Glodas parašė:

    Pagaliau buvo parašyta tiesa apie švyturio-myžalo šventę

  15. Daiva parašė:

    Penktadienį 21.30 h į koncertą nebuvo galima patekti, nes jachtoms pakėlė tiltuką iki 22 h, tai apėjom Danę iki keltoo prieplaukos, kad galėtume paklausyti koncerto…

  16. Liudvika parašė:

    Dėl koncertų Vasaros estradoje. Gerbiamas politike, vertėtų žinoti, kad šalia Tylos zona, kuri tik taip vadinama, bet tokia nėra, nes koncertuojantys popsai viršija visas leistinas triukšmo normas. Savivaldybė tuo metu užsimerkia, nes gerai mokama. O kalbate apie smulkių verslininkų palapines, verslininkus, kurie suplaukia iš visos Lietuvos ir turi galimybę pabendrauti tarpusavyje ir su gyventojais, kalbate kaip apie kliuvinį. Tai kas čia verslesnis? Savivaldybė ar smulkieji darbštūs verslininkai. Beje, lyginant su praėjusiais metais, žmonių šventėje tikrai daugiau, o karuselės prie pilies buvo ir anksčiau. Trūkumų yra, bet jie išsakyti komentaruose. Mero komanda, manau į tai ateityje sureaguos.

  17. Patyręs parašė:

    Atvykstu į Klaipėdą per jūros šventę vien dėl to, kad laivai plukdo žmones į atvirą jūrą apie valandą. Plaukiant laive skamba energinga muzika, galima nusipirkti rūkytos žuvies ir alaus.
    Bangos mušasi į laivą…tai pajauti tą Klaipėdos galią!
    Kažkurį kartą to nebuvo arba buvo ribotai, tai daugiau nebeatvykau, nes vykti 300km ir neaišku labiau renginys surištas su jūra ir laivais ar sausuma.

  18. Kęstutis parašė:

    Straipsnis labai teisingas.Jokios užuominos,jokios atributikos,kad tai JŪROS šventė,o ne aludarių ar prekybininkų.Patys paklauskite organizatorius ar merą ar visi tie renginiai kažkur nors prisiglaudžia prie jūros? Jokio ryšio su jūra.

    • jonas parašė:

      Jūros simbolikos tikrai trūko. Tikrai, kaip kaimo kermošius. buvęs meras bent jau turėjo Muzikinį aukštąjį išsilavinimą. tai leidžia suteikti šventei harmonijos, dermės, saiko. kuris klaipėdietis žino, kas dabar meras? Tik tas, kuris jį rinko.

  19. Viola parašė:

    Miestas tikrai nebuvo papuoštas, o kas dėl vasaros estrados tai nesąmoninga. Trenktis į kitą miesto dalį dėl koncertų. Logikos nėra Visą kita puiku

  20. Bob parašė:

    Kai miesta sutvarkys, tada bus svente, ir trauks žmones jis be progos, pirma reikalai po to linksmybes. Svente gaidys, bet atvaziavusiems labai patiko, To mums ir reikia, o ne nemokamas linksminti kaimus, kurie čia negyvena , tai Tegucigalpa isleidzia piniga čia, o mes mokesime susitvarkyti. Man bus svente, kai as parkuotis kiekviena diena po darbo kur turėsiu ramiai. Teguvuoja kaimai!

  21. Ele parašė:

    Čia kam ko reikia. Mugė man pavyzdžiui labai patinka, visada jos laukiu, suvažiuoja kūrėjai iš visos LT, einu kaip į parodą ir kortele gali atsiskaityti, šioje vietoje visišką netiesą sako. Buvo food truck jeigu reikia maisto įvairovės. Karuselės vaikams, iš koncertų po šventės visada būdavo sunku išjudėti, juk tokia masė žmonių, normalu. Jono kalnelio programa super, gal tik pačio miesto papuošimo trūko, o šiaip buvo ką nuveikt. Visada pirmi kritikuoti tie, kurie dar patys nieko panašaus nesuorganizavo.

    • Matas parašė:

      Miestas yra tvarkomas , nes jau lb prieš tai buvo apleistas .
      Jūros Šventei ruoštasi , gal galėjo išsipuošti daugiau , trūkumų mes visada rasime , kaf ir kaip bebūtų…
      Pati šventė organizuota gerai ! Buvo įv.renginių ir įv.skoniams !
      Koncertinius renginius …vasaros estradoje ! Atsiprašau , tai jau kita tema ….., bet ne Jūros Šventei !
      Viską vertinčiau – GERAI 👍, o iki LABAI GERAI , reikia pasitempti !
      Dėkoju miesto merui A.VAITKUI ir visai komandai už gražią JŪROS ŠVENTĘ ir LINKIU SĖKMĖS Į ATEINANČIAS ŠVENTES !

    • Anonimas parašė:

      Tie kas gyvena miesto centre ir nueina į muges, pasakys metu metais prekiautojai yra tie patys, ir jie sudalyvauja kokios 3 -jose per sezoną, o kai kurie prekiauja ir Mažvydo al. kas 1- 2 mėn. vyksiančiose mini mugėse. Per 10 metų originalus ir naujesnio galima suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų. Anksčiau bent didesnės būdavo paveikslų/foto ekspozicijos. O šiemet tik keletas. Bent man nykuma ir atsibudęs.

  22. Senamiestis parašė:

    Puiki šventė, tobulinimui vietos visada yra, bet šiaip kas rašo maisto normalaus nebuvo, prie vandens mažai renginių, klausimas kur jie vaikščiojo. Maisto buvo nuo šašlykų, košės iki paelijos, nuostabaus skonio. Nekalbant apie visą food truck aikštę. Upėje vyko drakono varžybos, jono kalnelio fontanai, laivai plukdė į jųrą, sea safaris-nuostabus ekstreem pasiplaukiojimas. Kritikuoja panašu tas kas visai nemoka džiaugtis gyvenimu.

  23. Kasparas parašė:

    Jau ne vieni metai ta pati problema ir niekam neidomu.

  24. Česlovas parašė:

    Tam konservui ir kitiems kuriem nepatiko, matyt įdomiausia šventė buvo prie ruso, kai nuo 7 ryto išmesdavo deficito bananų, teatro aikštę tinklu aptverdavo, sustadydavo medinių valčių, tipo lauko restoranas, kur patekdavo turtingi mariakai ir lakdavo šnapsą, o minia už tvoros žiopsojo kaip į kokį stebūklą 🙂

  25. Deja parašė:

    Autorius 💯 proc. teisus. Žiūrovų erdvė užstatyta palapinėmis ir karuselėmus.

  26. As parašė:

    Buvom sestadieni ir sekmadieni. Pirma karta lankiausi. Pamacius zmoniu mase o kosmare.. straipsnis labai taikliai aprasytas. Normalaus maisto nerasta, is koncerto iseiti baisus kamstis zmoniu, turetu buti sureguliuota srautai ir tiek i viena vieta nesuleisti arba daryti kitoje vietoje. Isskirstyti renginiu ir maisto vietas taip, kad tokia mase i viena vieta nesigrustu. Karuseles is viso turetu buti atskirtos nuo koncerto erdves, valgymai irgi. Ten nepritaikyta prie perkelos daryt koncerta kai tokia mase zmoniu susirenka.

  27. Žilvinas parašė:

    Jūros šventėje tikrai nebuvo. Kažkada galedavai laivu išplaukti į jūrą ir pagerbti jūrai atidavusius savo gyvenimą.
    Galėjo bent sutrikdytą miesto transportą ir keltus padaryti nemokamus.
    Pagrindinis akcentas buvo turgus. Eilinė miestų mugė ir tie patys kioskų prekijai keliaujantys iš miesto į miestą. Smiltynės, Melnragės ir Girulių krante buvo tuščia

    • ARTURAS parašė:

      Šiaip ir šiemet kaip ir kasmet galejot plaut pagerbt tuos žuvusius.viskas tam buvo paruošta ir programoj buvo,jei pramiegojot pats kaltas.

  28. Arūnas parašė:

    Jūrų šventė be burlaivių, be dekoracnijų, be minties. Gėda ir viskas. Miesto papuošimas tragiškas. Kaziuko mugė ir tiek. O kokios nuostabios jūros šventės būdavo, burlaivių paradai ir panašiai.

    • ARTURAS parašė:

      Su burlaiviais bene pora svenciu tebuvo,ši kart ir galejo padaryt,bet padare regata prieš juros svente.dar pasakykit kad nebuvot?

  29. Gytis parašė:

    Ką čia rašo nesąmones tam straipsny …..
    Jūros šventė buvo visai nebloga buvo visko ,,,,,
    Kas norėjo renginiu tas tikrai rado ,,,,, kas norėjo pramogų tas tikrai rado,,,,, kas pagerti ar pėsti irgi rado,,,,
    Dėl mugės galėtų būti j daugiau jūrinė tema prekių nes jūrų šventė ,,,,,,

    • Vitia Alvares parašė:

      Kazkam palapinių perdaug.kitiem žmonių perdaug. ..Vietos uzteko visiem. Sventė buvo puiki. Matėsi žmonių draugiskumas.toleransija.ramus mėgavimasis ir svarbiausia….nei vienos šiukšles ant žemės. Šaunu

    • Wrong parašė:

      Ar jūs pamenat kaip šventė atrodydavo prieš 15-20 metų? Didesnių scenų gal 4-5, renginių geografija siekdavo net už senamiesčio ribų, įskaitant dainuojamos poezijos vakarą Smiltynėje, kiekvienam kampe kažkas vykdavo, per visą senamiestį, koncertai country-folk-jazz-funk-schlagger-rock-pop-techno ir t.t… per 2 vakarus, o paskutinį 3-ią didysis koncertas Teatro Aikštėje. Žmonių būdavo žymiai daugiau, dabar pojūtis žymiai prastesnis, kažkoks dvasinis skurdas.

  30. Rasa parašė:

    Atrakcionams tikrai ne vieta, muzikos nesigirdi, himnas tikra nesąmonė, mugėse įvairovė, o šventė tam ir skirta, kad žmonių būtų daug! Kas nenorėjo tas nėjo ir kas eis į vasaros estradą koncertų klausyti per jūros šventę.

  31. Blaivus parašė:

    Alus 6 evrai. Kazkaip nesiryzau pradeti svesti…

  32. Taigi parašė:

    10 balų tiksliai parašyta.Ko noreti kai administracijoje tiek vatniku.

  33. Jo parašė:

    Tikejausi jubiliejinė šventė bus kažkas TOKIO. Deja, eilinė ir dar prastesnė, nei visos kitos buvusios.

  34. Vygantas parašė:

    Dalyvauju visose Jūros šventėse, jubiliejinė buvo geriausia. Mugėje vyravo kūrėjai, nemačiau pardavinėjamų kiniškų skustukų, viena kita palapinė perpardavinėjanti pasitaikė, buvo ką įsigyti, pradedant autentiškomis maikutėmis ir baigiant keramikos, medžio gaminiais. Džiugino išnykusios girdyklos Dangės pakrantėse, o svarbiausia išnykusios eilės prie surogatinio „Švyturio” alaus. Pastaroji pasirodė ypač blaivi. Renginių, apstu, net krepšinio varžybos buvo, kuriose dalyvavo jaunieji krepšininkai net iš kitų miestų. Na, o ponui Radvilai toli toli iki Jono kalnelio istorinės fiestos režisūros. Būk geras Ugniau, suorganizuok ką nors tokio, ką sugebi. Paremsiu, o Meras tikrai suteiks tokią Tamstai galimybę. Kad ir Vasaros estradoje.
    Nuoširdus ačiū Merui ir šventės organizatoriams už įsimintiną renginį. 🙂

    • Anonimas parašė:

      Sakot eutentiškos maikutės,nejuokinkit,sakot surišta su jūros švente,atvykau isigyti simbolinės jūrininko maikutės(mėlynom juostom) radau tik kapitono kepuraičiu,o maikelių perėjes visas palapines mačiau tik vienas ir tas pačias,pasikartojančias dešras,sūrius,piragus,taip buvo maikucių,sukneliu,rankiniu viskas ka galima rasti eiline diena bet kokioje parduotuvėje,taip kad jei galvojate kad viskas buvo gerai tai klystate.

  35. Klaipėda parašė:

    Mūsų pats geriausias Meras Vaitkus. Man labai patinka REMONTAS Muzikinio Teatro, taip pat Centro Aikštes remontas. Iki šiol buvo labai NUGYVENDINTA. Atrodė GĖDINGAI. Radvila rašyneji NESĄMONES, iš neturėjimo ką veikti. Ką nuveikti Tu dėl KLAIPĖDOS, visai. NIEKO

    • Klaioėdietė parašė:

      Tai jau naujam merui laurai dėl Muzikinio teatro sutvarkymo priskiriami😅
      Šventė tikrai buvo prasta. Net normalių dekoracijų kaip ankstesniais metais nebuvo. Kažkam mugė tolygu šventei, nereik nei koncertų🙉

  36. Lina parašė:

    Pasivaikščiojom po išardytus grindinius prie Jono kalnelio, Meridiano, Atgimimo aikštės… Kaip pagyvenusiam kojų neišsisukt teko galvoti. Dangės krantinė prie buvusio fontano dar pakenčiama, bet…jūrinės dvasios per burlaivių regatą buvo tikrai daugiau.

  37. Vika parašė:

    Galvoja, metęs tokį jauką, sužvejos keletą rinkėjų…kam ko norėjosi, tas tą galėjo gauti, patirti…
    Pritariu komentarams, dėl ne vietoje buvusių atrakcionų, bendras didelis triukšmas,haosas… koncertai turėjo girdėtis toliau esantiems fone…

  38. Gyventojas parašė:

    Nuostabi šventė, orginali, įdomi. Ačiū organizatoriams, savivaldybei ,p. Vaitkui. O koncervų niurzgliams ir pavyduoliams : sėdėkite namuose ir žiūrėkite orgijas iš olimpiados atidarymo. Manau, ten jums suprantamesnė šventė ir atitinka jūsų požiūrį.

  39. Noriu Valdžios. parašė:

    Matyt, atvira Klaipėda liberalių ir konservatyvių idėjų sklaida. Ypač kai ne valdžioje Klaipėdoje, man jaučiausi kažkoks tai užsakymas, kokie visi lochai, apart mylimų liberalų ir konservatorių.

  40. Dov. parašė:

    Galiu komentuoti tik tiek, jog tokio galingo turgaus palapinėse tikrai nereikia. O koncertai, kuriuose garsas yra svarbiau už balsą, tikrai NETURI VYKTI Vasaros estradoje, nes ji pastatyta beveik prieš pusę šimto metų ir skirta pvz.Dainų šv. ar panašiems renginiams, ne pragaro garso roko koncertams. Juk aplinkui , visai šalia ligoninių, daugiabučių ir privačių namų kvartalai ir juose gyvenantys žmonės tikrai nenusipelnė būti kankinami nei Bareikio, nei Selo ar kitų kurtinančiais „bytais” /beats/. Kruizinių laivų terminale gyventojų nėra. Tai užmušinėkite savo beprotiškais dB nebent žuvis ir patys save. O dėl alaus plempimo – taip. Gal teisus buvo Skv., sakydamas , kad tai alkoholį mėgstančių šventė??

    • Rega parašė:

      Sutinku 100 procentų

    • Alaus ir palapinių šventė parašė:

      Labai taiklus komentaras dėl decibelų. Kažkos pasistumdymas gavosi, jokia ne šventė. Masė žmonių su šlepetėmis atėjo į šventę ir tikėjosi kažką gauti „nemokamai”. Taip gavo: daug, be proto daug decibelų, nevaldomos minios, kuri net nežino kur ir ko eina ( bele tik eiti) . Pilna policijos postų, karo policija. policininkai tupi savo automobiliuose įnikę į savo telefonus. Graudu. Neįdomu, tuštybė. Palapinių miškas, palapinėse kinietiškos prekės. Didelio, labai didelio kaimo imidžas.

  41. Klaipėdietis parašė:

    Koks čia politinis lavonas išlindo?

  42. Ovidijus parašė:

    Šį įstaiga viską perka rinkoje, gi patiems nieko nereikėjo daryt.
    Kiti gali pirktu taip, net dar sėkmingiau. Uždaryti ir pažiūrėkite kaip suklestės jūros šventė.

  43. audra parašė:

    Kai pilstomas š…. alus… blaivumo tikrai negali tikėtis. Pastaba būtų krantinėje ties Danės skveru nebuvo tualetų, buvo tik ties buvusiu telecomu, o kur eit prekybininkams, atlikėjams prie scenos, techniniam personalui… skundėsi užsieniečiai antihigiena, tualet. popieriumi… o šiaip, viskas gerai, graži šventė buvo.

  44. Ieva parašė:

    Labai prasta šventė, jokių naujų idėjų, viskas tas pats, kas sugalvota iš senų laikų. O šią įstaigą, kuri yra garsi brangiais pirkimais reikėtų seniai panaikinti. Gal tuomet ir šventė būtų kitokia?

  45. Sandra parašė:

    Bandėm atsisėti prie už palapinės prie Danės krantinės – išlindo susinervinusi prekybininkė ir pradėjo mumis varyti, argumentuodama, kad susimokėjo už vietą ir ji nepageidauja, kad mes čia sėdėtumėm. Mes praignoravom jos isteriją, – tai ponia iškvietė policiją. Po diskusijos su policija, kad tai vieša erdvė ir su prekybinėm palapinėm užtverta prieiga prie Danės suoliukų, mumis paliko ramybėje. Jovalas kažkoks, – nei tiems gerai, nei kitiems. Kažkoks didelis Bėdų turgus.

  46. Xy parašė:

    Dėl „himno” tai visiškai sutinku. O liaudžiai, kaip visada, reikia duonos ir žaidimų… Visa Lt tom dienom to čia ir suvažiuoja, o klaipėdiečiai jau seniai bėga. Mane nustebino fejerverkas, atrodo jau visas pasaulis supranta kokia tai tarša ir stresas paukščiams ir net naminiams gyvūnams, o mes toliau leidžiam pinigus vėjais, kad tik įtikti atostogautojams.

    • Mk parašė:

      Kaip tik buvau Prancūzijoje, Havre uostamiestyje per Bastilijos šventę fejerverkus 20 minučių varė. Tokia gausa, Lietuvoje neatsimenu , kad taip būtų

  47. Simas parašė:

    Pastabos teisingis bet si jūros šventė buvo kokybiškiausia iš visų buvusių iki šiol. Buvau mačiau , turiu su kuo palyginti

    • Anonimas parašė:

      Vaikams gal ir graži šventė. Nes vaikai nežino kas buvo sovietinių laikų . O suaugę visą tą klounada gerai pamena. Nėra geros jūros šventes, ji tik vaikams ir girtuokliams.

  48. Politinė konservatorių reklama parašė:

    O ponas konservatorius neabejoja savo ” švenčių skoniu ” , kad imsis realių veiksmų ? Man konservatorius tik – , o ne ” bus geriau ” . Matau valstybės valdymą ir valstybinių eurų įsisavinimo ” skonį ” . Na jau ne . Nepasitikiu . Visiems dariusiems šventę – ačiū . Visiems parado dalyviams – ačiū . Ačiū ir sėkmės .

    • Konservatorių politinė reklama parašė:

      Prie ko prikišame pirštus , prie bet kokios reformos , gaunasi pišššš….ir griūtis . Švietimas , medicina , ir t.t. Dabar dar ir šventes Klaipėdoje norite ” reformuoti ” ? Tai gal po to kada klaipėdiečiai turės pažadėtas ” aukščiausio lygio medicinines ” paslaugas ? Politiniai nevykėliai …

    • Tiek to parašė:

      Tai čia konservatorius straipsny paraše?tai va ko nepatenkintas,matyt nagu neprikišo,babkiu neprisivoge todel ir bliauna dabar😂

  49. Gina parašė:

    Kiekvienas žmogus renkasi, kas jam įdomu, kokiame renginyje dalyvauti. Pasirinkimas didžiulis. O kabinėtis galime ir prie stulpo. Kitąmet panašu šis opozicionierius organizuos šventę. Sėkmės jam.

  50. Absoliučiai pigus parašė:

    straipsnis. Bet iš kitos pusės gerai, žinomas dar vienas tautos „gelbėtojas”, naujos jūros šventės „kūrėjas” 🙂

  51. Jonas parašė:

    KAIP JUMS NEGĖDA TOKIUS DALYKUS RAŠYTI? Tai, ką padarė tokia nedidelė komanda, kaip „Klaipėdos šventės” yra kone stebuklas. Aš negaliu nė įsivaizduoti, kaip tokio dydžio multifunkcinį organizmą, jo turinį, logistiką, kultūrinę programą, komunikaciją, finansus tokia saujelė žmoninių sudėliojo. Pusė Lietuvos susirinko, vienu metu vykdavo N renginių ir visuose juose būdavo daugybė žmonių., manau, ne vieną palietė fantastinis spektaklis Jono kalnelyje, Dangės flotilė, Klaipėdos bendruomenių eisena, kiti Klaipėdos identitetą atskleidžiantys renginiai, visur suspėti buvo neįmanoma, tiek daug visko vyko, tiek daug svečių su geriausiais atsiliepimais paliko mūsų miestą po Šventės.

    Kitą kartą gal Jūs pats pabandykite suorganizuoti tokio lygio renginį. Tiesiog bjauru skaityti, kaip bandydamas apšikti DIDELĮ ir GERĄ žmonių darbą, bandot pasirodyti geresnis. Žemas lygis, Ugniau, to iš jūsų nesitikėjau.

  52. Klaipėda parašė:

    Naujas lojikas vietoj Petrošiaus. Ir dar konservas

  53. Valdas parašė:

    Geriausia politinė reklama – savo nuveiktų darbų įvardijimas. O kai nėra kuo pasigirti, tai kitų menkinimas daug dividendų niekada neduoda. Tuo labiau, kad šventė buvo graži, žmonių buvo daug, nuotaika puiki. Vieta pagrindinei scenai – ideali, čia ir fejerverkai labai tiko.
    O nevykusiems politikams reikėtų užsiimti ne politikavimu, o konkrečiais darbais. Gal tuomet ir rinkimuose geriau seksis…

  54. Asta parašė:

    Júsų žiniai tas turgus ir prekeiviai su kopūstais apmoka visus jūros šventes renginius, koncertus ir fejerverkus. Be vienų nebútų ir kitų. Tad nusiraminkit ir nepavydėkit mokantiems džiaugtis tokia švente

    • Birute parašė:

      Bet šiaip visur per šventes tie begaliniai turgūs oi kaip nusibodo vien komercija visur savo gamybos dirbiniais dar suprantu, bet kiek kinų šlamšto gal reikėtų mažint maštabus?

  55. Košmaras parašė:

    Nesamonė ta šventė, kas met vis prasčiau.. atrodo praeitais ar užpraeitasi metais jono kalnelio fontanas buvo žymiai įdomesnis nei dabar, taip pat tos karuselės virš galvų skraidančios.. food tracker zonoje trūko staliuku pavalgymui, kai kur darbuotojai dirbo jau galimai apsvaigę, informacijos programoje apie pasukamo tiltelio darbo laiką nieko nebuvo, laukėm puse valandos, ir vis tikėdamiesi kad tuoj tuoj atsuks jį, tačiau sulaukėm tik policininkų parvažiuojančių su švyturėliais į minia žmonių ir per racija juokdamiesi sakydami, jog nelaukit, tiltelis bus atsuktas 2 valanda nakties, girti tėvai su rėkiančiais mažamečiais vaikais, turgaus gatvėje palapinių prekeiviai žiovavo, nes visas veiksmas vyko Danės, Pilies gatvėmis.

  56. Dalia parašė:

    Labai teisingas straipsnis.Tuoj jūros šventė liks tik pinigams.ačiū už tikras įžvalgas.
    Ps o tūsams yra kt šventes

  57. Viola da Gamba parašė:

    JŪros šventėje nedalyvavau, nes susirgau covidu. Apmaudu. Bet perskaičius straipsnį neradau jokio pozityvo. Keista. Tiek žmonių džiaugėsi eisena, pati mačiau per TV , FB – puikius dūdų orkestrus, Brazilijos mergaites, Žvejį – skrabalistą ir jo palydą – dailiais lietuvininkų kostiumais apsirengusis žmones – visi linksmi, pozityvūs, laimingi… žmonės eiseną sutiko šūksniais, šypsenom ir džiugiu mojavimu, negi taip jau viskas buvo blogai?

    • O taip parašė:

      Kai miesto meras beveik du milijonus yra skyręs savęs ir savo „darbų” piarinimui, kitokios info iš nupirktos žiniasklaidos ir nesitikėkite.

  58. Er parašė:

    Faktas yra taisytinų dalykų, pastebėjimai erti diskusijos ir dėl pačios šventės koncepcijos. Kas vyko šiais metais tikrai nepaliko įspūdžio.

  59. Sena klaipėdietė parašė:

    Viena prasčiausių „švenčių”. Liūdna , nyki , girta.

    • Kita sena klaipėdietė parašė:

      Aš taip pat buvau iš tų , kurie jau nesilankė Jūros šventėje . Šiais metais buvau . Patiko ir nenusivyliau . Renginių buvo ir anūkams ir seneliams . Linksmi žmonės , gera nuotaika . Nemačiau nei girtų ,nei liūdnų:) o inkščia tie, kurie patys džiaugtis jau nesugeba . Mugėse prekiaujama visokiais daiktais 🙂 Tobulėti reikia visada . Sėkmės . . Miestas atgyja .

  60. Santechnikas parašė:

    Na, kritika labai skysta, menkai argumentuota. Matyt, svarbiau buvo paloti. Bet krislas tiesos toje kritikoje yra — šventė virsta dideliu turgumi blogąja to žodžio prasme. Nesuvokiu, kodėl didelė dalis mugės dalyvių buvo ne suvenyrų, ne dailės ar kitų menų pardavėjai, bet prekiavo… skudurais. Toks didelis Tilžės turgus, neturintis nieko bendro su jūra ir Klaipėda, ir besitęsiantis tris dienas. Man tai buvo nemalus jausmas.

  61. Ali parašė:

    Pamąstymas apie koncerus vasaros estradoje verta kvailumo įvertinimo. Pirmiausia autorius kalba apie erdves kurios atsiveria į vandenį. Kur vasaros estradoje vanduo? Nebent lietaus balos. Antra įsivaizuokine iš šventės centre pėdiname į koncertą vasaros estradoje?????? Protingiau būtų buvę patilėti. Visuose šventėsi kurios vyko galima rasti priekabių, visose, jei tik jų ieškosi. Manau Radvilos organizuotoje šventėje trukumo rastume gal ir daugiau..

  62. Rms parašė:

    Lengviausia yra paloti. Ypač prieš rinkimus. Tokių žmonių ir nereiktų rinkti į valdžią, nes be kalbėjimo nieko daugiau matyt ir nemoka..

    • 😍 parašė:

      Pagalvojau tą patį . Nei vieno darbo Klaipėdai , tik ” žino ” kas negerai ir kur dugnas , o kad pačių valdymas net ” dugną ” Lietuvoje pramušė nemato . .ir jokio teksto ir POLITINĖS REKLAMOS ? Ypatingai nemalonios politinės personos . RINKIMŲ ŠOU . Linkiu politinio žlugimo .

  63. Fui... parašė:

    Kam kalbėti apie kokį nors dugną …konservatoriams …POLITINĖ REKLAMA ….fui…fui…buvau , buvo ir stalų ir suolų ir sėdėjau prie krantinės , mačiau ir keltą ir atplaukusį kruizinį …mažiau zyskit , nes geriau tikrai nedarėte ir nepadarysite ….

  64. Klaipėdietė parašė:

    P. Radvila, gal kitais metais organizuokite šventę vienas pats, paradykite kaip reikia. Kokia nuostabią šventę sukurtumete. Kaip matyti iš jūsų blevyzgu tik jūs vienas žinote kas yra gerai, o kas blogai

  65. Mantas parašė:

    Isdescius šventę į skirtingas miesto dalis, nebūtų šventė atrodžiusi tokia galinga, kaip kad buvo viskas aplink vietoje. Trūko pakrančių, bet kas iš svečių norėjo tas jas ir pamatė 🙂

  66. miestietis parašė:

    Ponas radvila tikrai norejo kad butu stalai alumi apkrauti ir visi gertu iki apsimizimo. Juk girta ir apsvaigusia tauta mulkinti lengviau.

  67. Prtariu parašė:

    P.Radvilai. Trūko elementariu stalu ir kedžiu prie Danės ūpės,
    Parduodamas alus ir maistas ir nėra kur atsisėsti. Žmonių daug I eina su bokalais alaus. O karuselės tai tragedija.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Politikų tribūna

Parama ar būdas gauti naudą už svetimus pinigus?

Kaip kiekvienas iš mūsų suprantame paramą ir tuos, kurie ją skiria? Kiek svarbu miestui turėti ir didinti žmonių bei įmonių, ...
2025-01-06
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Už paramą verslas gali susigrąžinti 100 proc. skirtų lėšų?

„Aritmetinis jūsų skaičiavimas iš principo yra teisingas”, – taip Klaipėdos savivaldybės administracijos Finansų skyriaus vedėja Kristina Petraitienė atsakė į miesto Tarybos ...
2024-12-19
Skaityti daugiau

Spyglys

Savivaldybės milijonierių skurdas ir blizgesys*

„Būtų gerai po Kalėdų eglute rasti kompiuterį nuo komiteto“, – dūsavo turtingiausias Klaipėdos politikas Vidmantas Dambrauskas Miesto ūkio ir aplinkosaugos ...
2024-12-11
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This