Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-05-29 |
Klaipėdos miesto savivaldybė paskelbė, kad perka miesto turizmo plėtros strategijos sukūrimo paslaugas. Strategija, kuri turi būti sukurta per 5 mėnesius, siekiama numatyti turizmo plėtojimo kryptis ir parengti veiksmų planą, atskleidžiantį Klaipėdos miesto turizmo potencialą bei galimybes „didinti miesto patrauklumą, konkurencingumą ir turistų pritraukimą”.
Būsimasis strategijos kūrėjas privalės „išanalizuoti svarbiausius turizmo sektorių veikiančius makroaplinkos veiksnius ir turizmo tendencijas, susijusias su turistinių vietovių patrauklumo ir turistų (keliautojų) elgsenos pokyčiais”, įvertinti miesto turizmo sektoriaus situaciją, nustatyti Klaipėdos miesto turizmo potencialą, įvertinant tikslinių turizmo rinkų ir segmentų poreikius.
Studijos rezultatu turės būti 2025-2030 m. Klaipėdos miesto turizmo plėtros veiksmų planas, apimantis „turizmo infrastruktūros ir paslaugų plėtojimo, konkurencingų turizmo produktų kūrimo ir valdymo priemones”.
Kiek už šį darbą maksimaliai yra pasirengusi sumokėti, savivaldybė viešai neskelbia.
Kam ta strategija kai yra profesionalus tic’as su nepakartojama Romena priesakyje. Legenda byloja, jog Romena yra sakiusi “as esu i Klaipedos turizmas”….
Vienas kontoras naikinat, o kitas su brangiai apmokamas pinigų taškytojais vėl kuriat? Keiskit senoją Romeną, gal atsiras tų idėjų? Ar tas TIC postas iki gilios senatvės?
Kelinta strategija ? Kiek nugulė į TICo ir savivaldybės vadukų stalčius? Kas šitą eilinę skaitys? Naujas šūkis- kiekvieniems metams- po naują strategiją! Kad tik stalčių užtektų.