Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-05-15 |
Uosto direkcija skelbia, kad užbaigta naujosios Smiltynės perkėlos naudojamų krantinių rekonstrukcija užtikrins efektyvesnį perkėlimą per marias bei dar didesnį keltų operacijų saugumą.
Naujosios perkėlos krantinės buvo statytos maždaug prieš keturis dešimtmečius. Jų rekonstrukcijos projektas įgyvendintas pagal trišalę sutartį, pasirašytą tarp Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos, „Smiltynės perkėlos“ ir rangovo UAB „Tilsta“.
Įgyvendinant projektą, rekonstruota dalis krantinių tiek Klaipėdos, tiek Smiltynės pusėje. Čia įrengti švartavimo stulpeliai, kelio užtvarai, o senosios rampos pakeistos naujomis hidraulinėmis rampomis. Taip pat įrengta apšvietimo infrastruktūra.
„Smiltynės perkėlos“ vadovo Mindaugo Čiako teigimu, nuo šiol keltų pakrovimo ir iškrovimo procesas bus spartesnis net ir esant nepalankioms oro sąlygoms ar vandens lygio svyravimams.
Kad nebūtų trikdomas keltų darbas, krantinės buvo rekonstruojamos dviem etapais.
„Smiltynės perkėlos“ rampos, kurios buvo pagamintos Kaune, į Klaipėdą atkeliavo Nemunu, jas atgabenti padėjo Vidaus vandens kelių direkcija. Pirmą kartą toks gaminys transportuotas vandens keliu“, – sako UAB „Tilsta“ vadovas Eduardas Grinaveckas.
Bendra sutarties kaina – 5,8 mln. Eur (įskaitant PVM), iš jos Uosto direkcijos finansuojama dalis siekia 3,34 mln. Eur, „Smiltynės perkėlos“ – 2,47 mln. Eur.
Per praėjusius metus abiejose perkėlose perkelta 725 398 transporto priemonės ir 2 984 196 keleiviai.
Parašykite komentarą