Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-04-30 |
Klaipėdos savivaldybė skelbia pasirašiusi sutartį dėl Paryžiaus komunos gatvės atnaujinimo – artėjant vasarai čia jau startuos kapitalinio remonto darbai.
Pagal projektą iš pagrindų bus atnaujinta ne tik važiuojamoji dalis, bet ir abiejose gatvės pusėse įrengti nauji, 2-2,5 metrų pločio šaligatviai iš betoninių trinkelių. Dešinėje, pietinėje, gatvės pusėje numatoma įrengti ir atskirą 2,5-3 metrų pločio raudono asfalto dviračių taką, suprojektuotas sklandus susiejimas su esamais pėsčiųjų ir dviračių takais. Taip pat bus atnaujinta lietaus nuotekų sistema, įrengtas naujas apšvietimas. Remontuojamo ruožo ilgis – 1,08 km.
„Šio projekto įgyvendinimas Paryžiaus komunos gatvėje užtikrins naują kokybę, komfortą, bus sukurta saugesnė ir funkcionalesnė infrastruktūra, kuri reikalinga ne tik vairuotojams, bet ir pėstiesiems, dviratininkams bei kitiems eismo dalyviams. Darbų apimtis – išties didelė, laikinų nepatogumų neišvengsime, tačiau kitaip nebus ir pokyčių. Savivaldos užduotis bus užtikrinti, kad darbai būtų atlikti kokybiškai ir kiek įmanoma greitesniais terminais, tikiuosi, kad rangovai taip pat dės visas pastangas, kad gyventojai kuo greičiau sulauktų atnaujintos gatvės“, – pranešime cituojamas Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.
1970 metais nutiesta Paryžiaus komunos gatvė jungia Taikos prospektą ir Šilutės plentą. Šiuo metu dangos būklė yra bloga: asfalte yra plyšių, provėžų ir kitų defektų, šaligatviai nelygūs, susibangavę, gatvėje įrengti lietaus surinkimo šulinių dangčiai susmegę. Įgyvendinant projektą bus sutvarkyta ir sankryža su Malūno tvenkinio gatve: įvertinus įtaką eismo saugumui, pasirinktas žiedinės sankryžos sprendinys.
Kapitalinio remonto darbus atliks viešųjų pirkimų konkursą laimėjusi bendrovė „Plungės lagūna“, sutarties vertė – 2,5 mln. eurų, projekto įgyvendinimui numatytas 24 mėnesių laikotarpis.
Visiškai gatvės uždaryti nežadama – teigiama, jog darbai bus vykdomi etapais, ribojant eismą atskirose gatvės atkarpose, vienoje eismo juostoje, tvarkant pėsčiųjų zonas bus atitveriami atskiri šaligatvių ruožai, tačiau užtikrinamas priėjimas prie gatvėje esančių daugiabučių namų bei administracinių pastatų.
kur projektas, susipazinimui.
Du metus 1km ruožą tvarkyt??
Svarbiausia elektrospirdams, dviračiams, minioms pėsčiųjų vietos… Galima pagalvoti, kad tik jie Klaipėdoje teegzistuoja. Kažkaip neteko matyt tokių srautų… O kaip dėl parkavimo vietų?
Ir net du metus durnių stumdyti žada?.. Vieno kilometro ruože?..
Nu taip taip, ko čia piktintis – reik suprasti gi ir viarslinykus – prisigrobia darbų po penkioliką objektų, niekur nespėja -nei žmonių, nei įrangos tiek neturi, o parodyt, kad gali dirbti reikia… Tai ir išrausia visur – atseit darbus pradeda, o realiai krapštosi kur prie vieno. Kituose gi budintys diedas su nuorūka dantyse imituoja veiklą naujai sukurtam tankodrome….
Jums yra kas nors gero gyvenime nutikę?
Atsiprasau,jus,lyg uzmirsote,ta „ka nors gero”,suprantama, ir uz jusu pinigus, isvardyti …
Pasidziaukime kartu.
Karai gerai senai reikėjo
Kad nekirs mūsų medžių.
Priešingu atveju turės problemu
Pagaliau. Kodėl tiek daug metų reikia laukti?
Kiek metų laukėte ? 🙂 Reikėtų klausti buvusių liberalių ir konservatorių miesto valdyme . Mero Vaitkaus komanda dirba tik metus 🙂
Ką čia galėtų platinti, jei ne sovietmečio projektuotojai profesionalai. Ir dabar nematau poreikio dvirtakiams, ne nuo jų mieste problemos.