Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-04-19 |
Klaipėdos savivaldybė praneša, jog baigti Baltijos pr., Šilutės pl. ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai. Šiuo metu rengiama techninė dokumentacija objektą atiduoti vertinti Valstybinei statybos inspekcijai.
„Strategiškai svarbi jungtis su miestu ir uostu – valstybinės reikšmės projektas. Rekonstravus žiedinę sankryžą ir pastačius estakadą, visiems eismo dalyviams sukurtos patogesnės susisiekimo sąlygos, iš esmės atskirti į uostą važiuojančių sunkiasvorių transporto priemonių ir gyventojų susisiekimo srautai”, – rašoma savivaldybės pranešime spaudai.
Jame cituojamas miesto meras Arvydas Vaitkus sako, jog „šio objekto atsiradimas reikšmingai pagerino eismo situaciją: sumažėjo spūstys bei aplinkos tarša šioje miesto dalyje, taupomas eismo dalyvių laikas ir, žinoma, degalai“.
Po rekonstrukcijos į „turbožiedą“ pertvarkyta žiedinė sankryža yra po rytų-vakarų kryptimi pastatyta estakada, čia vyksta intensyvus transporto eismas miesto pietų ir šiaurės kryptimis. Po modernizuota žiedine sankryža įrengtos požeminės perėjos, sutvarkyta negalią turintiems gyventojams ir dviračiams bei paspirtukams pritaikyta infrastruktūra.
Baltijos pr. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos ir estakados statybų vertė – 40,5 mln. eurų. Iš jų – ~4,2 mln. savivaldybės, ~31,8 mln. valstybės lėšos (Susisiekimo ministerijos, Ekonomikos ir inovacijų ministerijos), ~4,5 mln. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos lėšos. Darbai buvo vykdomi pagal 2019 metais patvirtintą techninį projektą, kurio rengėjas – UAB „Kelprojektas“. Rangos darbus vykdė AB „Kauno tiltai“.
INFORMACIJA
Eismas Baltijos prospekto estakada visiškai atvertas 2023 m. spalio 18 d. Rekonstrukcijos pradžia – 2020 m. rugsėjį, pabaiga – 2024 m. balandžio mėn. Pastatytos dvi estakados, kurių kiekvienos ilgis 806 m, kiekvienos jų plotis – 11 metrų. Estakadoms sunaudota 11 500 kub. m betono. Dviejų atraminių sienų bendras ilgis 400 metrų, aukštis – iki 5,3 metro. Paklota per 50 tūkst. kv. m asfaltbetonio, sunaudota daugiau nei 19 tūkst. dolomitinės skaldos. Trinkelių dangos įrengta daugiau kaip 7000 kv. m. Objekto apšvietimui sunaudota 12 600 metrų kabelių, sumontuota per 600 vnt. įvairių šviestuvų, taip pat – 1600 metrų LED juostos estakadoms apšviesti.
Gerai,kad pastatė.Bet gaila,kad jau ir pripaišė.Visos sienos ištepliotos.Turėtų būti kamero,gal ir yra nepastebėjau.Griežtai bausti, kas gadina ir laužo.
Apgailėtinas žiedas. Pilna video, kaip sunku persirikiuoti žiede vairuotojamas, dėl žiede esančių bortelių. Pilna avarinių situacijų į jį įvažiuojantiems vairuotojams ir atvažiuojantiems, nes jiems reikia persirikiuoti. Galų gale kad nesudaužyti automobilių abu sustoja, pasimetę situacijoje.
Dviračius reikia neštis iš banginio ir pieno kombinato pusės. Laiptai 5metrų pločio, bet padaryti nuvažiavimą patogų dviračiui nedaėjo. Dar geras klausimas, kaip su vaikų vežimėleis bus? Nes nuožulnos tokios siauros, bet laiptai užtat, atrodo kad ten tioks žmonių srautas vaiksčios,kaip per jūros šventę.
Reziume: blogai.
Kaip su „vežimėleis” nežinau, bet borteliai kliudo nebent nepripažįstantiems tvarkos.
Dabar dviračius reikės nešti,o ne dviračiu važiuoti, kažkaip keistai pas mus projektuojama .O gal net nežino ką projektuoja? O kur mūsų dviratininkų vadas ?
Kodėl nenusifotografavo nešdamiesi dviračius per laiptus iš Banginio prekybcentrio pusės?
Turbo žiedas labai labai gerai
Stato ir pastato duokit stadioną gal pastatys