Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-02-28 |
Klaipėdos apygardos teismas atmetė ir dar vienos statybos bendrovės ieškinį dėl Atgimimo aikštės rekonstrukcijos konkurso.
Prieš porą savaičių šis teismas nepagrįstu pripažino UAB „Inti“ ieškinį ir priteisė Klaipėdos miesto savivaldybės administracijai 6673,15 Eur bylinėjimosi išlaidų. Dabar jau toks pats verdiktas buvo paskelbtas dėl „Tilstos“ ieškinio.
Pastaroji bendrovė tikino, kad konkursą sąlygos esą yra neteisėtos, nes centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) nebuvo paskelbtos bendrosios pirkimo sutarties sąlygos. Visgi šią bylą išnagrinėjusi teisėja Milda Skersienė konstatavo, kad tokios pretenzijos yra nepagrįstos.
Anot teismo, „Tilsta“ buvo praleidusi terminą atitinkamai pretenzijai pateikti ir savivaldybė pagrįstas bei teisėtai atsisakė ją nagrinėti.
Kartu teismas sutiko, kad savivaldybė, nepaskelbusi CVP IS bendrųjų sutarties sąlygų, o paskelbtose specialiosiose sutarties sąlygose pateikdama tik nuorodą į Viešųjų pirkimų tarnybos interneto (VPT) svetainę, nesilaikė atitinkamų reikalavimų. Tačiau „Tilsta“, anot teismo, nenurodė ir nepagrindė, kaip konkrečiai jos teises pažeidė toks faktas. Teismas sutiko su VPT pateikta išvada, kad tokius atveju nėra pagrindo nutraukti pirkimą.
Kartu teismas patenkino savivaldybės prašymą panaikinti pritaikytas laikinąsias apsaugos priemones, kad ji galėtų tęsti konkursines procedūras. Toks pat sprendimas buvo priimtas ir „Inti“ inicijuotoje byloje, tad savivaldos jau nebevaržo jokie apribojimai.
Savivaldybei iš „Tilstos“ priteista 4 277,35 Eur bylinėjimosi išlaidų atlyginimo, tačiau toks sprendimas dar gali būti skundžiamas Apeliaciam teismui.
Po Atgimimo aikšte ketinama pastatyti požeminę dviejų aukštų parkavimo aikštelę, kurioje numatyta įrengti 231 automobilių stovėjimo vietą. Požeminės parkavimo aikštelės Atgimimo aikštėje dalį rengę projektuotojai UAB „SRP Projektas“ numatė, kad automobilių saugyklos sienos turi būti projektuojamos iš plieninių įlaidų – tokių, kokie naudojami tvirtinant upės krantines. Požeminės automobilių aikštelės dugnas ir perdangos – gelžbetoninės monolitinės plokštės, o po kolonomis – gręžtiniai poliai.
panašu buvo teisus ? Niekingi …