Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-12-11 |
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pradeda naudoti naują uosto prekės ženklą.
„Klaipėdos uostą šiai dienai atspindintis ženklas buvo sukurtas daugiau nei prieš trisdešimt metų, įkūrus Uosto direkciją. Per tą laiką iš esmės nebuvo keisti jo grafiniai elementai. Manome, kad atėjo laikas atsinaujinti. Naujasis prekės ženklas yra modernus, šiuolaikiškas ir atspindi kryptį, kuria einame tapę akcine bendrove“, – pranešime cituojamas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Anot pranešimo, stilizuotos „K” raidės simbolio dinamiški linkiai atspindi Klaipėdos uosto energingumą, veiklumą, drąsą siekiant naujų tikslų. Logotipas yra įkvėptas Baltijos jūros bangų, jų energijos, galios, nuolatinio kismo.
„Tarsi verždamasi iš savo rėmo, raidė „K“ simbolizuoja ir uosto charakterį – dinamiškas, veržlus, drąsus. Klaipėdos uostas pasiruošęs plėstis, atrasti naują potencialą ir taip Lietuvai kurti dar didesnę naudą. Čia 24 valandas per parą ištisus metus dirbantys žmonės tiki, kad bet kokie iššūkiai yra įveikiami, nuolat ieško naujų galimybių, tobulėja“, – rašoma pranešime.
Prekės ženklą ir jo vizualinį identitetą, pozicionavimą, šūkį ir vaizdo pristatymą kūrė UAB „Sons & Daughters“ (anksčiau – „DDB Vilnius”). Ši paslauga atsiėjo 39 627,5 Eur.
„Džiaugiamės galėję prisidėti prie šios strategiškai svarbios Lietuvai įmonės prekės ženklo atnaujinimo. Tikimės, kad tiek naujasis logotipas, tiek ir vizualinis stilius padės garsinti Klaipėdos uosto vardą tiek Lietuvoje, tiek ir pasaulyje“, – cituojamas UAB „Sons & Daughters“ kūrybos direktorius Adomas Jazdauskas.
Jokio solidumo ar patikimumo įvaizdžio. Kad tik kaip nors. Čia kroviniinių laivų vingiai siekiant atrasti Klaipėfos uostą. Džiazuojat,ponai!
prie ženklo LGBT bendruomenė padirbėjo ?
Du sliekai…