Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-10-30 |
Klaipėdoje siekiant sumažinti spūstis miesto gatvėse situacijai stebėti ir fiksuoti pasitelkiami dronai. Eismo srautai dronais fiksuojami piko valandomis – tiek rytinio gyventojų judėjimo į darbą ar švietimo įstaigas metu, tiek vakare, po darbų grįžtant namo. Dronais jau filmuoti bei fotografuoti eismo srautai ties naująja Baltijos pr. estakada, taip pat – Liepų gatvėje. Netrukus numatomas eismo srautų fiksavimas Minijos gatvėje.
Pranešime spaudai teigiama, esą pailginus žalio šviesoforo signalo veikimo trukmę, rytinio ir vakarinio piko metu, sklandžiau vyksta eismas Liepų gatve, taip pat nuolat stebimas ir koreguojamas šviesoforų sistemų darbas kituose ruožuose, kur veikia vadinamoji „žalia banga“. Pavyzdžiui, Minijos-Pilies-Naujosios Uosto gatvių ruože šviesoforų ciklai sureguliuoti taip, kad rytinio piko metu sklandžiai būtų galima judėti iš pietinės į šiaurinę miesto dalį, o vakarinio piko metu – priešinga kryptimi.
„Akivaizdu, kad vienos stebuklingos priemonės nėra, tačiau žiūrint į miestą kompleksiškai, įsigilinant į gatvėse kylančių spūsčių priežastis, palengvinti situaciją galime jau dabar. Perspektyvoje turime planuoti išmanių eismo valdymo sistemų plėtrą bei nebeleisti chaotiško miesto vystymosi, kai leidžiant statybas, apie reikalingą transporto infrastruktūrą nepagalvojama“, – pranešime cituojamas miesto meras Arvydas Vaitkus.
Jame taip pat informuojama, jog imtasi iniciatyvos sankryžose atstatyti daugiau žaliųjų rodyklių. Transporto specialistams pavesta per artimiausią mėnesį atlikti papildomą analizę ir pateikti vertinimui sankryžas, kuriose būtų tikslinga įrengti žaliąsias rodykles.
Ar galima įrengti tokias rodykles, leidžiančias sukti į dešinę nelaukiant žalio šviesoforo signalo, galutinį sprendimą priima Susisiekimo ministerijai pavaldi viešoji įstaiga Transporto kompetencijų agentūra, teigiama pranešime.
Jeigu meras davė nurodymą, kodėl nevykdo? Kuo skubiau reikia,mažiau variklis dirba prie šviesoforo, ir Tilžės g prie geležinkelio nuimti privaloma sustojimą,kalneliai yra greitis mažas,
Pageidauti ,nes tai tikra buvo pažanga, kuo Lietuva gelėjo didžiuotis. deja, Kauno „specialistai”, tai pasiūlė naikinti. O Kaunas tikrai eismo tobulumu nepasižymi. Klaipėdoje viskas buvo anksčiau geriau ir aiškiau sutvarkyta.
Dugnas gonna dugn.