Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-09-19 |
Vos prieš savaitę pranešus, jog Naujosios perkėlos administracinį pastatą/ keleivių stotį rekonstruos konkursą laimėjusi bendrovė „Infes“, netruko pasirodyti ir pirmieji pasiruošimo statybos darbams ženklai.
Šį pirmadienį pėsčiuosius ir dviratininkus, bandžiusius Naujojoje perkėloje persikelti per Kuršių marias, pasitiko naujoje vietoje įrengtos bilietų kasos bei treji elektroniniai varteliai, per kuriuos, nuskaičius bilietus, patenkama į keltus.
Jie įrengti neprivažiavus senojo pastato, arčiau gatvės, o priėjimas prie senojo administracinio pastato užtvertas. Keleivių patogumui – viena tradicinė kasa, kurioje bilietus galima įsigyti pas kasininkę, bei dvi savitarnos kasos.
Dar liepos mėnesį, kalbėdamas su „Atvira Klaipėda”, Smiltynės perkėlos vadovas Mindaugas Čiakas patvirtino, jog konkursą senojo administracijos pastato rekonstrukcijai laimėjo UAB „Infes“. Tačiau tada jis teigė dar negalintis garantuoti, jog šiam rangovui pritars ir valdyba.
Visgi paaiškėjo, jog nuogąstauta be reikalo: praėjusią savaitę pranešta, jog generalinis rangovas lieka „Infes” .
Nors senajam pastatui rekonstruoti buvo skelbtas tarptautinis konkursas, jame dalyvauti panoro vos dvi bendrovės. UAB „Infes“ nugalėtoju paskelbta, pasak M. Čiako, įvertinus ekonominio naudingumo kriterijus: teigta, jog bendrovė pasiūlė net mažesnę kainą, nei ji buvo numatyta konkurso sąlygose.
Ši statyba Smiltynės perkėlai atsieis 13,89 mln. Eur be PVM. Rekonstrukcijos darbus žadama pradėti jau šiemet, o baigti 2025 metų antroje pusėje.
INFORMACIJA
Rekonstrukcijos metu bus pastatyta nauja apie 2,5 tūkst. kv. m. keleivių stotis, įrengtos administracinės patalpos. Tvarkant teritoriją, žadama užtikrinti priėjimą prie Kuršių marių, įrengti 83 vietų automobilių stovėjimo aikštelę, kavinę su terasa. Kuršių marių krantinę žadama apželdinti, įrengti infrastruktūrą dviratininkams, suformuoti viešąsias erdves ir kt.
Pagaliau! Miestas atsinaujins, mažiau sovietinės smarvės liks!
Ko mažiau?
Su tokiu pastatu nušluosime nosis Palangos ir Kauno oro uostams. Šlovė pinigų tratinimui ! Pagarba Smiltynės perkėlos kunigaikščiams! Bilietai brangzzz….
Jūs tą tiltuka pasistatykyt Kintuose ir varinekit i Nidą,ko čia lendat į Klaipėdą su kvailais pasiūlymais…
Protingiausia buvo statyt aukštą tiltą kaip Danijoje, Švedijoje
tauškaliau, ar mokėtumei už tilto bilietą nuo 50 EUR į vieną pusę?
Jau senu seniausiai turietu buri pastatytas tiltas, nes ant kiemo jau 21 amziaus ir masinos per 1 km vandens atkarpa su vyduramziu skonkem jau niekur pasaulije nekelia, isskyrus tokiais salis, kai pvz Bangladesas. Korumpuotoj salij tokios dideles lesyklos, kaip Klaipedos keltiu perkela, niekas atsisakyti nezada ir toliau vogdami is mokiesciu mokietoju ju pinigus ir kankindami jos valandomis per vasaros karscius eiliose is abeju pusiu kranru.
100 proc. pritariu
Žmogau, mažai keliavai toje pačioje Europoje. Jeigu proto užtektų ir nebūtų norima įvažiuoti į įėjimą, tuomet karščio mėgėjai galėtų auto palikti Rusnėje ar Kintuose ir organizuojamais reisais nusiplukdyti lagaminus .
Teisingai, Klaipėda reikia paganyti ir pasiusti palei rusų laivą. Tegyvuoja Latvijos Liepojos ir Vienspilio uostai! Tai suš…tai Klaipėdai nieko nereikia. Lislyk išvis į urvą!!!!
Tikiuos plotuos gal ten lidlą ar maximą atidarys? Nes taip jau atrodo kaip kokio oro uosto keleivių salė 🙂
Idomu idomu, ar tiek daug kekeiviu laukia kelto? Naujas apstatas butinas. Tik ar tokio dydzio ?
Labai geras sprendimas, kam išleidinėti tuos 14 mil. eur., jei matosi ko reikia, kad perkėla funkcionuotų, visa kita tik pinigų tratinimas !