Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-08-23 |
„Taip”, – į klausimą, ar iš tiesų stabdomas Baltijos ir Taikos prospektų sankryžos Klaipėdoje projektavimas, atsako atostogaujantį uostamiesčio merą pavaduojantis vicemeras Algirdas Kamarauskas.
„Šiandien ten nėra tokių baisių srautų, kad ten kas nors stotų”, – sako jis.
Šių metų vasario vasario mėnesį savivaldybė pranešė, kad pasirašė šios žiedinės sankryžos rekonstrukcijos techninio projekto koregavimo bei projekto vykdymo priežiūros paslaugos 847 tūkst. eurų vertės sutartį su UAB „TEC Infrastructure”. Projektas turėjo būti baigtas rengti per metus.
„Baigiama Šilutės plento ir Baltijos prospekto rekonstrukcija, plius, planuojame pagerinti susisiekimą per Lypkių gatvę į Statybininkų prospektą, – taip motyvuoja sprendimą stabdyti Baltijos ir Taikos pr. sankryžos projektavimą vicemeras. – Kai po rekonstrukcijos pilnai paleisime eismą per Baltijos pr.- Šilutės pl., pasižiūrėsime, kokia situacija yra šioje sankryžoje: gal tokių didelių darbų čia ir nereikės daryti.”
Paklaustas, ar sutartis su projektuotojais bus nutraukta, ar tik sustabdyta, A. Kamarauskas sako, kad norima sutartį nutraukti, „bet pats faktas dar nėra įvykęs”.
Sutarties nutraukimo atveju savivaldybei tektų atlyginti projektuotojams už atliktą darbą ir netesybas – dėl to, tikriausiai, šiuo metu yra deramasi.
„Įgyvendinus šį projektą ir atskyrus į uostą važiuojančių vilkikų ir miestiečių susisiekimo srautus, pastebimai sumažės konfliktinių situacijų tarp šių transporto rūšių, be to, prie sankryžos nebereikės gaišti laiko spūstyse“, – taip vasario mėnesį savo sprendimą pradėti Baltijos ir Taikos pr. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos projektavimą motyvavo savivaldybė.
Tai buvo jau antrasis, tačiau, panašu, ne paskutinis bandymas imtis šios žiedinės sankryžos projektavimo: dar 2010 m. projektą buvo užsakiusi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Tačiau dėl nebaigtos planavimo procedūros (negauto statybos leidimo) šio transporto mazgo rekonstrukcija nebuvo pradėta.
Direkcija samdė ir pinigus už projektavimą sumokėjo UAB „TEC Infrastructure”. O savivaldybė šiais metais su šia bendrove sutartį sudarė be atviro viešojo pirkimo procedūrų ir teigė, kad projektuotojas galės naudotis ankstesniu savo įdirbiu – tai numatyta sutartyje.
Tai fūros jau ir dabar važiuoja, bet kamščius sudaro į darbą ir iš jo skubantys. Dienos metu kaip ir viskas tvarkoje?
Tiek daug eismo ekspertu kad net baisu , daug kas giriasi kad buvusi ten ir ten , gerai , europoje žiedinėse sankryžose eismą reguliuoja šviesaforai o ką klaipėdiečiai durnesni , šviesaforai daug daug pigiau negu estakada statyti ir visai nieko būtu , tie žibintai tai paveldas vaizdo jie tikrai negadina . Pagalvokim .
Drįstu suabejoti, jog sankryža neperkrauta, bet ji tikrai taps nepravažiuojama kitais metais, kai atidarys baltijos žiedą rekonstruotą. Jeigu atidarys…. Kada nors jį.
Kad Baltijos taikos žieda nebūtų perkrautas tereikia furu vaziavimo laika suderinti. Ty. Pikai buna tik du kartus iki 8-9 val. Ir 16-18val… Kamsciu kaip nebuta.
O iš kur tie spėjimai, ar čia Mikaldos pranašystės? Žiedas puikiai pravažiuojamas.
Tai bus trumpa problema prieš/po keltų iškrovimo/pakrovimo.
Kai baigs statyti įvažiavimą per Šilutės plentą ir į perkėlą pasileis furos, tai prie to Baltijos žiedo galėsite laukti senatvės ir mirties
Jaku žieda nepabaige,nubego Šilutes pl.žieda sugadino,kur dar toliau nevykeliai begs?
Arba jūs ne klaipėdiškis ir nejaučiate skirtumo, arba šiai bambeklis.
As vaziuoju sia sankryza daznai ir yra kamsciai. Tai kodel nereikia jos pertvarkyti i tobulesne nesuprantu??
Šilutės plento nesamone , kamščiai dar didesnį nei buvo. Ačiū Dubisos ivazai . Nejaugi gaudyklės sunaikinimas panaikintu tai , ką pavadinote „kamščiai”. Juokinga.
Todel, kad nera pinigu. Paziurekit, kokie keliai 21-ame amziuje Klaipedoj – Afrikoj geresni. Ubagu salis
Padaryta analizė , kurioje rašoma – naudos nebus , o liberalieji vis tiek nori ” statyti ” ? Ir nesvarbu nauda klaipėdiečiams ? Matyt svarbiausia buvo asmeninės naudos ? __Klaipėdos vicemeras Algirdas Kamarauskas sako, kad transporto srautų ANALIZĖ verčia dar kartą stabdyti ir Baltijos bei Taikos pr. sankryžos rekonstrukcijos techninio projekto parengimo darbus.
Anot vicemero, transporto srautų analizė parodė, kad situacija žiedinėje sankryžoje nėra sudėtinga.
Nutarta laikinai atsisakyti šio brangaus projekto įgyvendinimo“, – „Vakarų ekspresui“ sakė A. Kamarauskas.
Anot jo, miestas planuoja daugiau dėmesio skirti kitoms transporto arterijoms, kurios paskirstytų automobilių srautus.
manau, kad Kamarauskas žiūri realiai ir ūkiškai, jis nori efektyviai panaudoti lėšas, o neprašvilpti liberalams…
Nieko nebestebina, stagnatoriai.
Klaipėda virsta kaimu prie marių.
o kada buvo kitaip … . Tai tik Pskovas prie juros . Deja . Ir nebus kitaip . Oi kaip ilgai dar nebus kitaip
Duok Dieve kad taip būtų, būtų nuostabu!
Deja: PRANEŠIMAS APIE ŽALIŲJŲ DEGALŲ (VANDENILIO) GAMYBOS IR PAPILDYMO PUNKTŲ PLĖTROS KLAIPĖDOS UOSTE POVEIKIO APLINKAI VERTINIMO PRADŽIĄ
Planuojamos ūkinės veiklos organizatorius
AB Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija
Janonio g. 24-1, 92251 Klaipėda
Reikia nereikia ? Kam galvoti ar skaičiuoti klaipėdiečių eurus ? Prieš pat savivaldos rinkimus , be konkurso tėkštelėjai ir tiek žinių ? Šlykštūs iki negaliu .
Reikia ar nereikia objekto – tegul diskutuoja kiti, kad išmano miesto plėtrą ir transportą. O mane domina faktas, kad buvo sudaryta sutartis 870 mln. Eur vertės be konkurso, pirkimas iš vieno šaltinio, sudaryta labai paskubomis. Va čia tai įdomu už kokį gėrį 🙂 Ir tegul nepasakoja pasakų apie autorines teises, čia galėtų tarnybos patyrinėt sandorį 🙂
Miestiečių eurais pasitaškė buvę miesto valdytojai liberalieji . Liberalus meras , vicemerai liberalusis ir liberkonservatoriai . Jie ir tarybos daugumą sudarė . Sutartis pasirašyta VASARIO mėn , o naujai išrinti priesaiką davė tik BALANDĮ ar ne 20 ! ____Šių metų vasario vasario mėnesį savivaldybė pranešė, kad pasirašė šios žiedinės sankryžos rekonstrukcijos techninio projekto koregavimo bei projekto vykdymo priežiūros paslaugos 847 tūkst. eurų vertės sutartį su UAB „TEC Infrastructure”. Projektas turėjo būti baigtas rengti per metus.
870 tūkts. Ne milijonai.
Nzn,bet kam jums tos gatves,zeldiniai ir bendrai ,tvarka mieste. Turite nauja universitetine lig,juros svente , uosto imones ir psio. Ai,dar turite zurnalistus…Visa kita jusu gyv. kokybei reiksmes neturi…Bent jau taip atrodo
Ginčai. Reikia nereikia . O kas pinigus mokės už netesybas? Bl… švaistosi pinigais į kairę į dešinę. Kažkas dar aišku dėžutę gavo.
10 metu nevazioju Silutes pl., Klaipedos gemorojus, tiek isplauta pinigu, dar norit
Baltijos Taikos žiedo sankryžos perėja yra saugi. Jeigu dviračiams reikia nuovažos, nesunku tai padaryti.
Čia man siūlot padaryti? 🙂 Jei per n metų nepadarė, manot, dabar darys? Apie saugumą patylėčiau- nepamenat, kiek kartų mašinos buvo atsidūrusios „gaudyklėj”? čia tik du atvejai, jų- kur kas daugiau: https://www.atviraklaipeda.lt/2022/01/03/girtas-vairuotojas-ileke-i-baltijos-zieda/ https://ve.lt/naujienos/kriminalai/vos-neivaziavo-i-gaudykles-vidu-1138270
Bet tai įvažiuoja girti arba dideliu greičiu lakstantys. Jei važiuoji blaivas, viskas ten gerai. Teisingai padarė, kad sustabdė projektą.
Teisingas žingsnis. Kol neaiški viešojo transporto perspektyva, dvejojama tarp BRT , tramvajaus, ar liks tik autobusai, šios sankryžos rekonstrukcijos būtinumo nėra.
Gerb. Simona, be autikų ir mašinų, KL dar yra ir dviratininkų, jei ką….
Tramvajau tikrai nebus,nes nėra kam juo važiuoti
Liepoja ir Daugpilis mažesni, bet tramvajų turi.
Važiuoja tik 3 mėn kol geras oras. .apskritai nereikalingi dviračio takai
Iš asmeninės patirties, tai dviratininkų yra visus metus. Sezonas tikrai ne 3 mėnesiai, bet bent 6 (balandis-rugsėjis).
Taip pat dviratininkus matau ir prisnigus. Jeigu valomi takai arba mažai sniego, tai dviratininkų yra ir daugiau. Pavyzdžiai Skandinavijoje rodo, kad, ugdant sveiką gyvenseną, kuriant ir prižiūrint dviratininkų infrastruktūrą, dviračiu visus metus važinėja visokio amžiaus žmonės – nuo pradinuko iki pensininko.
Taip, viešas ekologiškas nemokamas transportas. Ir mini privatus. Šiai dienai privatus šeimoje po 5 tankus išlaiko… Nesuvokia kad patys save naikina tokiu būdu, kokie kamščiai kokia tarša nuo jų…
Kaip tik pats laikas susitvarkyti visas sankryžas, kol jos neperkrautos fūrų ir kito transporto. Nepamirštam mūsų vėžliai-statybinkai tiltus stato 3-4 metus, vietoj keltos mėn. Kaip tik ir karas bus pasibaigęs.
Meras užtraukė rankinį – jaučiuosi apgautas
Gal jau pradekit galvot apie rimtesnes vietas kaip jakų žiedas – rimku/veiveržėnų viadukas?
Kelias apgailėtinas
O prie ko čia Klaipėda, jei minimi objektai yra rajone?