Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-04-06 |
Valstybės valdoma AB „Smiltynės perkėla” paskelbė, kad ieško statybininkų Naujosios perkėlos keleivių stočiai rekonstruoti. Rekonstrukciją norima baigti per 400 dienų, be galimybės šį terminą pratęsti.
„Esminis motyvas, kuriuo remtasi kuriant pastato charakterį – judėjimas. Siekta sukurti ne statišką, o dinamišką objektą, papildantį nepertraukiamą uosto gyvenimą ir į jį įsileidžiantį miestiečius”,- rašoma Projektų rengimo centro paruoštame rekonstrukcijos techniniame projekte.
Naujas AB „Smiltynės perkėla” pastatas bus lyg pakilęs virš žemės paviršiaus, atveriantis vaizdus į Kuršių neriją laukiantiems kelionės keltu. Pastato tūris formuojamas iš dviejų korpusų, sujungtų tilteliu, pro kurį transportas pateks į keltus.
Pastatas funkciškai skaidomas į 5 pagrindines grupes. Kiekviena funkcinė grupė turės autonominį įėjimą. Funkciniai ryšiai projektuojami taip, kad nesikirstų „Smiltynės perkėlos” darbuotojų ir keleivių srautai.
Po rekonstrukcijos, kurią projektavo architektai Gerda Antanaitytė, Andrius Laurinaitis ir Aurimas Baužys, keisis dabartinio pastato tūris ir plotas, jis pakils vienu aukštu į viršų ir pasieks 18 metrų aukštį.
„Smiltynės perkėlos” vadovas Mindaugas Čiakas pernai spalį informavo, kad techninis projektas su leidimu statybai jau gautas. Tada prognozuota, kad dar apie pusmetį gali užtrukti rangovo parinkimo konkursas. Pastato ir teritorijos sutvarkymui žadama skirti iki 14 mln. eurų.
Pastato projektas buvo išrinktas architektūros idėjų konkurso metu. Numatoma, kad jame įsikurs ne tik laivų remonto dirbtuvės, įmonės administracija, bet ir modernios klientų laukimo salės, bilietų kasos, kavinė su terasa į Kuršių nerijos kraštovaizdį bei biurai.
Projektiniai rekonstrukcijos pasiūlymai buvo viešinami dar 2020-ųjų pradžioje.
Dabartinis Naujosios perkėlos pastatas statytas 1982-iaisiais.
Naujoji perkēla Klaipēdoj normaliai atrodo,nēra ka ten rekonstruot ar statyt ,nebent pinigus nori išplaut ,užsukus naujos perkēlos statyba.Protingai skaitovas rašo gatveles geriau patvarkyti reikia ,sukiužus šalitgatvius ,kai kur dar užsilike ištrupēje,skylētos sutrukusios plytelēs dar 1978 metų klojimo ,atšoke nuo šalitgatvio,gražinti miesto erdves,takelius,gerinti miesto įvaizdi ,o ne užsiimti naujos perkēlos netikslinga ,neprotinga statybd.Geriau užbaikti pradētus darbus tvarkomus mieste ,o nebaigus planuoti nebūtinus naujius,nes ir taip miesto metinis biudžetas skylētas.Ukīškumo daugiau tvarkant miesto erdves reikia ,o ne mandrumo ir nereikalingu statiniu.Sīūlyčiau per miesta ekskursija susirenkti ir pažiūrēt kiek yra mieste netvarkingu šaligatviu ir skvereliu .
Laiptai į antrą aukštą nepatogus keleivims eiti link kelto?
viešbutis pavėlavusiems į keltą? Suplanuota kažkokia administracija, remonto dirbtuvės o pernakvoti įstrigusiems vietos nerasta? Ir med. punktas su policija kur?
Taigi šalia viešbutis „Aurora”. Policija, medpunktas? O kas gali nutikti pavėlavusiam į keltą – infarktas ar užeiti psichozė?
Labai gražus projektas. Sveikinimai .
Ar ne per daug čia imasi visokiu darbų, gal pradžiai reikėtu užbaigti jau pradėtus.Pabaigti Baltijos pr. pradėta tilta ,nes jau kaip matome pradėjo strigti piniginiai reikalai ir pradėkit tvarkyti pagrindinius kelius ir šaligatvius, nes visur atrodo apgailėtinai.O jie čia vėl su visokiais naujais projektais svaigsta.
Gal pigiau būtų panaudot klasco palapines tam reikalui ? Ir terminalas atsirastų, ir palapinių miesto centre nebeliktų ? Ką manot, protingieji kurmiai, išsirinkę vaitkų ? :-DDDD
Paskaityk ponas ką parašei, ir apie ką čia tavo..oomentaras