Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2017-10-18 |
Trečiadienį miesto valdžia su kelininkais, geležinkeliečiais, gatves tvarkančių rangovų, keltų linijų ir kitų institucijų atstovais tarėsi, ką daryti su Klaipėdą neva baigiančiomis uždusinti automobilių spūstimis. Žinia, didžiausi automobilių srautai mūsų mieste būna rytinėmis piko valandomis bei vakarop grįžtant miestiečiams po darbų namo.
Po pasitarimo Klaipėdos mero pavaduotojas Artūras Šulcas „Atvirai Klaipėdai“ sakė, jog kalbos apie dideles spūstis mūsų mieste yra kiek perdėtos. „Štai einu miestu ir džiaugiuosi, ramu, automobilių beveik nematyti“, – sakė vicemeras.
Pasitarime, pasak jo, buvo daugiau abstrakčių kalbų nei konkretumo. Bene daugiausia aiškumo – dėl Baltijos prospekto žiedinių sankryžų, kurias kelininkai žada baigti asfaltuoti jau šią savaitę ir pastatyti ženklus, o per kitą – išlieti ištisinę dangą.
„Preliminariai sutarta ir dėl to, kad magistralinių kelių remonto darbai nebūtų vykdomi piko valandoms, kai yra didžiausi automobilių srautai – nuo 16.30 val. iki 17.30 val.“, – pasidžiaugė vicemeras dar vienu, pasak jo, „kosmetiniu patvarkymu“.
Geležinkelininkai pažadėjo neilgai trukus baigti šalia Rimkų esančio geležinkelio tilto remontą, dėl to spalio pabaigoje šioje vietoje turėtų sumažėti traukinių srautas, o tai, savo ruožtu, palengvins vairuotojų dalią.
Be to, yra ženklų, kad Tilžės gatvės remontas irgi gali būti baigtas anksčiau – kelininkai žada leisti ja naudotis dar neužpylus asfalto, važiuojant suplūkta kelio danga.
Paklaustas, ką ketinama daryti su daugiausia vairuotojų nervų reikalaujančiu Jakų žiedu, vicemeras priminė, jog jis nėra baigtas – nėra padaryta tiesioginio išvažiavimo maršrutu Klaipėda – Palanga ir Šilutė – Kaunas.
„Tačiau tai yra Vyriausybės projektas. Mano asmenine nuomone, Vyriausybė greičiau nuties estakadą į Rusnę, nei imsis Jakų žiedo pabaigtuvių“, – „Atvirai Klaipėdai“ sakė A. Šulcas.
„Sutarta, kad jokių darbų gatvėse – ženklinimo, asfaltavimo, valymo ar bortelių dėjimo – piko valandomis būti negali. Dėl to nebegali būti jokių diskusijų, tai aksioma, prie kurios daugiau nebegrįšime. Didžioji dalis darbų turėtų būti atliekami naktį, kada eismo srautas pats mažiausias, žinoma, įvertinant triukšmo faktorius. Kalbant apie sunkiojo transporto įvažiavimą ir išvažiavimą iš Centrinio terminalo, sutarta, kad būtų vėlinamas išvažiavimo vakariniu metu laikas bei siekiama, kad į terminalą atvažiuojantis transportas pradėtų rinktis kiek įmanoma vėliau, nes policijos vertinimu, didžiausios spūstys ir susidaro vakare dėl sunkiojo transporto įsiliejimo į miesto gatves. Keltų linijų atstovai informavo, kad jau viena valanda pavėlintas sunkiojo transporto išleidimo į miestą laikas, tačiau kol kas įtakos problemos sprendimui tai dar neturi“, – po pietų Savivaldybės spaudos tarnybos išplatintame pranešime spaudai cituojamas meras Vytautas Grubliauskas.
Dar vienas spūsčių sumažinimo būdas – įstaigų darbo laiko koregavimas.
„Duotas pavedimas administracijai apklausti ugdymo įstaigų vadovus, bendruomenes, galbūt ir savivaldybės pavaldumo įmones dėl galimo darbo laiko pradžios ir pabaigos diferencijavimo. Apie tai yra ne kartą kalbėta, kai kuriuose miestuose tai davė efektą. Jei dalis mokyklų, jų bendruomenėms pritarus, sutiktų pradėti darbą pusvalandžiu vėliau, tai irgi būtų vienas, nors ne viską išsprendžiantis, bet prisidedantis prie sprendimo veiksnys. Apklausą reikėtų atlikti kuo greičiau, kad bendruomenės galėtų pasiruošti pokyčiams“, – sako meras.
Uostamiesčio vadovas pažymi, kad nėra vieno vaisto, kaip išspręsti visas problemas, bet priemonių visuma gali gerokai pagerinti situaciją, todėl planuojamos priemonės, padėsiančios sumažinti spūsčių problemą ne tik trumpuoju laikotarpiu.
Parašykite komentarą