Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-02-23 |
Rumpiškės ir Sausio 15-osios gatvių sankryžoje ir greta esančioje pėsčiųjų perėjoje pernai užfiksuoti 7 eismo įvykiai, per kuriuos buvo sužeisti net 8 žmonės. Tokia žinia buvo paskelbta ketvirtadienį vykusio Eismo saugumo komisijos posėdžio metu.
Pasak Klaipėdos miesto Kelių policijos skyriaus viršininko Mindaugo Džermeikos, ši sankryža per metus „mums parodė savo veidą”, todėl būtina ją rekonstruoti įrengiant reguliuojamą šviesoforinę sankryžą. Matomumas ten – yra pakankamai sudėtingas.
M. Džermeika sako, kad į šią sankryžą dėmesys buvo atkreiptas ir ankstesniais metais, kai tėvas, vesdamas vaiką, čia buvo partrenktas. Žuvo net du žmonės. Tuomet buvo nutarta, kad gatvėje reikia įrengti saugumo salelę pėstiesiems.
„Bet, kaip matote, tos bendros sistemos nesuvaldome”, – pripažino pranešėjas.
Anot jo, įrengta eismo saugumo salelė šiek tiek padeda, bet vairuotojai, siekdami išvengti Taikos prospekto šviesoforų, važiuoja paraleline Rumpiškės gatve ir turi kirsti keturių eismo juostų Sausio 15-osios gatvę. O tai, esant nemažam greičiui, yra pavojinga.
Jis siūlė šią problemą spręsti kompleksiškai. Tam pritarė ir savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis, prašymas policijos pateikti konkrečius pasiūlymus.
Policijos statistika byloja, kad žuvusiųjų skaičius Klaipėdos gatvėse nuo 2006 iki iki 2022 metų nuo keliolikos sumažėjo iki kelių. Yra buvę metų, kai eismo įvykiuose žuvo tik du žmonės. Siekiamybė, M. Džermeikos manymu, yra nė vieno žuvusiojo.
Siūlau pastatyti viaduką , kažką panašaus į tiltą per geležinkeli netoli stoties.
Dengta ir šildoma .
:)O))))))) Gerulis
Įrengs šviesoforą su mygtukais ir uždės 30-150 sekundžių laukimo laiką tam, kad vairuotojams netrukdytų pėstieji. Visur tas pats dabar, kai įsigudrino naudoti mygtukus. Pėstiesiems laukimas visur prailgėja nuo kelių iki keliasdešimt kartų. Vairuotojams gerai – mažiau stoti ir žvalgytis prieš perėjas. Tokie pas mus prioritetai miesto viduryje.
Man gerai ir kaip pėsčiajam ir kaip vairuotojui. Kai daug mašinų spaudžiu mygtuką, kai jų nėra einu ir nesuku sau ir kitiems galvos.
Sprendžiant iš to, kiek mieste matau automobilių lyginant su žmonėmis, neatrodo kad labai daug kam jau taip „gerai”.
Uztektu ir pilnai ten STOP ženklo,bet ne ,darykit greiciau ten 4 gulinčius šlagbaumus ,2 radarus,žieda su šviesaforu,ir dvieju aukštu tiltą .
visiškai pritariu. Nuo Taikos pr. iki Šilutės pl. jau dabar 4 šviesoforai, dar 5 prireikė
Man gerai ir kaip pėsčiajam ir kaip vairuotojui. Kai daug mašinų spaudžiu mygtuką, kai jų nėra einu ir nesuku sau ir kitiems galvos.
Pritariu! Greičiai ten kartais būna tikrai dideli. Neprošal ten būtų ir greičio matuoklis, kad mažiau skraidytu naktimis
Juk ne sovietinis šviesoforus stato, o išmanius, kurie stebi eismą jei daug mašinų ir pėsčiųjų nėra tai ir dega žalia. Prireikė pėstiesiems pereiti, spust mygtuką ir po kelių sekundžių prašom saugi perėja tiek pirmokui tiek bobutei. Pvz. Minijos gatvėj mašinų daug, o ilgai laukti nebetenka, maks vieną ciklą.
Siūlyčiau ten geriau žieduką įrengti. Tokį, kaip įvažiuojant į Palangą.
Ten tikrai geriau būtų nedidelis žiedas,nestabdytų eismo. O šioje gatvėje laksto ir dieną, ir naktį…
Žiedukai tinka ten kur eismas nėra intensyvus. Šiuo atveju nelabai.