Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-02-14 |
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ieško doko, kuriame remonto paslaugos būtų suteiktos naftos produktų surinkimo laivui „Naras“. Netrukus doko bus ieškoma ir hidrografiniam laivui „Lotas“ remontuoti.
Laivas „Naras“, kainavęs beveik 3 milijonus eurų, buvo pastatytas Estijoje, „Baltic Workboats AS“ laivų statykloje, ir į Klaipėdos uostą įplaukė 2017 metais. Jo ilgis – 23,2, o plotis – 6 metrai. Maksimali grimzlė – 1,52 metro. Laivas gali išvystyti 11,5 mazgų greitį.
„Narą” norima suremontuoti per 45 dienas: profilaktiškai patikrinti pagrindinius variklius, dyzelinius generatorius, korpusą, atlikti reikalingus mechaninius darbus ir nudažyti.
Hidrografinį laivą „Lotas“ Uosto direkcija už 6,5 milijono eurų pastatė ta pati Estijos laivų statybos kompanija „Baltic Workboats AS“. Jį Klaipėdos uoste 2013 metais pakrikštijo miesto mero žmona.
„Lotas“ yra uosto gyliams matuoti skirtas laivas. Jame įdiegta įranga realiu laiku atvaizduoja dugno reljefą trimatėje erdvėje, fiksuoja laivybos kanale esančias povandenines kliūtis. Jis prižiūri ir uosto laivybos kanale esančių bujų būklę. „Lotas yra 23,2 m ilgio, 6 m pločio, sveria 109 tonas ir turi 1,17 m grimzlę.
„Lotą”, kaip ir „Narą” norima per 45 dienas profilaktiškai patikrinti ir pašalinti jau žinomus ar tikrinant rastus gedimus bei trūkumus. O taip pat – ir perdažyti.
Parašykite komentarą