Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-12-01 |
Pastebėjusi, kad prie elektromobilių įkrovimo stotelių buvo paliekami stovėti jau įkrauti automobiliai, Klaipėdos miesto savivaldybės administracija kelio ženklais 2019 m. buvo apribojusi automobilių krovimo laiką (iki 4-ių val. lėto ir iki 2-jų valandų greito) Klaipėdos miesto savivaldybės viešosiose elektromobilių įkrovimo stotelėse.
Nuo to laiko situacija pasikeitė iš esmės, mieste padaugėjo elektra varomų bei hibridinių automobilių. Pakilus elektros kainoms, dalis vairuotojų, kurie anksčiau automobilius kraudavo privačiose įkrovimo vietose, pradėjo naudotis viešomis elektromobilių įkrovimo stotelėmis.
Savivaldybės administracija praneša gaunanti vairuotojų nusiskundimų, kad, išsikrovus elektromobilių akumuliatoriams, neretai ilgai tenka laukti eilėje galimybės bent minimaliai įkrauti transporto priemones grįžimui namo ar į nuolatinę automobilio parkavimo vietą, kad galėtų pilnai pakrauti bateriją.
Įvertinusi minėtas aplinkybes, nuo š. m. gruodžio 15 d. savivaldybės administracija nusprendė riboti automobilių įkrovimo laiką viešose įkrovimo stotelėse iki 1-os valandos. Apie tai elektromobilių krovimo vietose bus informuojama kelio ženklais Nr. 529 „Stovėjimo ribotą laiką vieta (1h)”.
Kelių eismo taisyklėse numatyta:
Vairuotojai, nepalikę informacijos apie transporto priemonės atvykimo laiką, traktuojami kaip Kelių eismo taisyklių pažeidėjai.
Klaipėdos administracija pasirinko keistą būdą susitvarkyti su eilėmis prie automobilio įkrovimo! Kai žmonės skundėsi, jie turėjo omenyje, kad Klaipėdoje nėra pakankamai įkrovimo stotelių. TRŪKSTA! Užuot padidinę įkrovimo stotelių skaičių, jie sutrumpino įkrovimo laiką. Puiku! Eilės problema neišsprendžiama.
Tai jau patyrėme Sovietų Sąjungoje. Kai parduotuvėje baigėsi atsargos ir buvo galima nusipirkti tik ribotą kiekį. Ar tai kažkaip išsprendė problemą? Atsakymas. NE! Pilietis vėl stojo į eilę.
Tarybinė praeitis tvirtai įstrigo valdininko galvoje.
Šiuo sprendimu jūs tik apsunkinote gyvenimą elektromobilių savininkams. Ir jie suteikė papildomą priežastį savivaldybės policijai įsitraukti į terorą. Taip, tai teroras! Dabar jie ten ketina pulti. Ar neužteko išgąsdinti taksi vairuotojus ir vežėjus Klaipėdoje? Dabar paskelbė apie elektromobilių medžioklę?
Įdiekite daugiau įkroviklių. Juk yra finansavimas iš ES fondų. Kokio postūmio reikia? Jei savivaldybei elektra brangi, jie pasiruošę mokėti. Bet už tinkamą kainą. Pavyzdžiui. Turiu įkraunamą hibridą. Benzinas sunaudoja 5 l / 100 km., rašymo metu 8 eurai 100 km. kW kaina turėtų kainuoti 0,23-0,25 euro. Jei kaina didesnė, nėra prasmės imti įkrovimo. Pati automobilio įkrovimo procedūra nėra patogi. Užtrunka iki įkrovimo, paties įkrovimo ir tiek pat pasiimti. Ir šis (malonumas) tęsiasi kelias valandas. Taigi, esant didesnei kWh kainai, lengviau važiuoti benzinu. Visi šie įkrovikliai yra patrauklūs, jei yra nemokami arba už tinkamą kainą. Dėl didelės kainos jie neįdomūs. Tikrai galite paimti įkaitais pilno elektromobilio savininkus ir nustatyti bet kokią kainą. Juk jiems nėra kur dėtis.
Ne visi elektromobilių savininkai gyvena privačiame sektoriuje. Vis daugiau savininkų gyvena daugiabučiuose namuose. Be to, senas pagal sovietinį fondą. Kur nėra požeminių garažų. Įdėkite daugiau įkroviklių miegamosiose vietose. Diena / naktis už mokestį, už atitinkamą kainą arba naktį nemokamai su ribota galia. Ką būtų galima palikti visai nakčiai ir pasiimti ryte. Na, o nemokamo tarifo laikas nuo 20.00 iki 8.00 val. Ir ne nuo 00 iki 6:00, kaip pasityčiojimas. Tada geriau nei nieko.
Toks sprendimas, viena valanda per įkrovimo seansą, yra pasityčiojimas arba spjaudas elektromobilių savininkams.
Ir, svarbiausia, nepamirškite! Kam darai gerai, klaipėdiečiams ar nuveiktų darbų parodymui.
Greit ženklų ir stulpelių mieste bus daugiau nei gyventojų