Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-09-29 |
Klaipėdos savivaldybė per trejetą metų suplanavo išleisti apie 1,7 milijono eurų „šaligatvių, pėsčiųjų, dviračių takų remonto bei įrengimo, automobilių laikymo vietų įrengimo ir remonto darbams”.
Paskelbtas viešojo pirkimo konkursas yra skirstomas į dvi dalis: pietinę ir šiaurinę Klaipėdą. Abiems dalims numatoma panašios investicijos. Tačiau nenurodyta, kiek iš jų bus skiriama pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūrai gerinti, o kiek – motorinėms transporto priemonėms.
Paslaugų pirkimo dokumentuose nurodoma tik, kad pirkimą laimėjęs rangovas turi atlikti darbus pagal savivaldybės pateiktus rašytinius užsakymus, kuriuose pateikiamas darbų sąrašas, vietos ir terminai. Ką, kur, kada bus nuspręsta remontuoti ar įrengti šiandien niekas negali atsakyti.
Įgriuvas, keliančias pavojų pėsčiųjų eismui, rangovas privalės užtaisyti ne vėliau kaip per 24 valandas po užsakymo pateikimo.
Paprastai lėšos pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrai yra planuojamos atskirai nuo motorinių transporto infrastruktūros. Pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūra Klaipėdoje yra gerokai prastesnė nei skirtoji taršioms transporto priemonėms. Atitinkamai skiriasi ir savivaldybės bei valstybės investicijos į šias sritis.
Pėsčiuosius ir dviratininkus gali paguosti tik tai, kad šio pirkimo dokumentuose numatytose preliminariose darbų apimtyse liūto dalis skiriama plytelių, trinkelių dangoms įrengti ar atnaujinti. Bet savivaldybė šią nuostatą gali keisti.
Kodėl dviračiu takai trinkelėmis? Raudonas asfaltas ir gražiau ,ir pigiau,ir greičiau .pamastykit jeigu dar mastot,one švaistykit pinigus