Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-08-30 |
Klaipėdos savivaldybė neskelbiamos apklausos būdu įsigijo „kūrybinio ir grafinio dizaino paslaugas Klaipėdos miesto vizualinio identiteto pritaikymui”. Šias paslaugas UAB „Dizaino agentūra” pagal atskirus užsakymus teiks iki šių metų gruodžio 20 dienos, „bet ne ilgiau nei bus išnaudotos maksimalios pirkimui skirtos lėšos”. O jų numatyta 12 tūkstančių eurų.
Pirkimo tikslas – kūrybinių ir grafinio dizaino paslaugų įsigijimas Klaipėdos miesto vizualinio identiteto „pritaikymui ir įveiklinimui, reikalingų ruošiant reprezentacines, įvaizdžio, reklamos ir komunikacijos priemones, siekiant tikslo didinti žinomumą Klaipėdos mieste”. Tikslinė auditorija – Klaipėdos miesto savivaldybės administracija ir jai pavaldžios įmonės.
UAB „Dizaino agentūra” įsipareigojo sukurti sprendimus (reklamos skydeliai, iliustracijos, šablonai ir t. t.) ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo konkretaus užsakymo.
Bendrovė turės pagal parengtą Klaipėdos miesto vizualinio identiteto vadovą (brandbook) konsultuoti ir adaptuoti skirtingą reprezentacinę medžiagą lauko reklamai, spaudai, baneriams ir panašiai. Paslaugos apima ir spaudos reklamos maketų, dinaminių internetinės reklamos skydelių sukūrimą, iliustracijų socialiniams tinklams parengimą, reklaminio lankstinuko maketavimą ir kt.
Klaipėdos savivaldybė šiemet kaip niekad intensyviai perkama viešųjų ryšių paslaugas. Dauguma šių paslaugų bus teikiamos tik iki rinkimų į savivaldybes kitų metų pavasarį. Viešųjų ryšių funkciją Klaipėdoje vykdo ne Savivaldybės administracija, o mero ir tarybos sekretoriatas. Tai yra, procesą kontroliuoja politikai.
Neseniai paaiškėjo, kad savivaldybė yra pasirengusi mokėti iki 40 tūkstančių eurų už audiovizualinių reportažų miestui aktualiomis temomis sukūrimo ir transliavimo interneto žiniasklaidoje bei „Facebook” socialiniame tinkle paslaugas.
Savivaldybė taip pat sudarė ir sutartį su MB „FARMA MEDIA” dėl Klaipėdos miesto vizualinio identiteto generatoriaus sukūrimo paslaugos. Paslauga kainuos beveik 9000 eurų, o generatorius turi būti sukurtas per 3 mėnesius.
Be to, savivaldybė paskelbė, kad penkiems mėnesiams perka dar ir „įvaizdinės kampanijos tikslinėms auditorijoms sukūrimo ir įgyvendinimo paslaugas”. Šių paslaugų kaina irgi neskelbiama. Jų tikslas – „siekti daugiau viešumo, žinomumo ir informacijos sklaidos įtaigiai ir emociškai pristatant miesto vizualinį identitetą”. Daugiau nei metus rengtas Klaipėdos miesto vizualinis identitetas kainavo 35 tūkst. eurų.
Reklama: SEO paslaugos – internetinė reklama
Nagų ragų kontoros drama
Taip ir nesupratau ką reiškia
mokesčių mokėtojų pinigų tratitinimo už 51 000 EUR identiteto paslaugos