Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-08-01 |
Klaipėdos miesto savivaldybė yra pasirengusi mokėti iki 40 tūkstančių eurų už audiovizualinių reportažų miestui aktualiomis temomis sukūrimo ir transliavimo interneto žiniasklaidoje bei „Facebook” socialiniame tinkle paslaugas. Reportažų idėjas, temas ir herojus kūrėjai turės derinti su savivaldybe.
Šiai viešųjų ryšių akcijai numatyti vieneri metai. Viešųjų ryšių funkciją Klaipėdoje vykdo ne savivaldybės administracija, o mero ir tarybos sekretoriatas. Tai yra, procesą kontroliuoja politikai.
Planuojama sukurti 30 vienos minutės trukmės audiovizualinių reportažų. Tam numatoma išleisti iki 20 tūkstančių eurų. Reportažai turi būti sukurti naudojant profesionalią filmavimo, montavimo, įgarsinimo techniką, esant poreikiui, filmuojama dronu, reportažuose naudojamas muzikinis fonas, įgarsinimas ir titrai rengiami lietuvių kalba.
„Visi sukurti produktai (audiovizualiniai reportažai) turi būti naujai sukurti ir originalūs (t. y. negali būti nukopijuoti iš kitų šaltinių ar pan.)”, – rašoma paskelbtuose dokumentuose.
Sukurtiems reportažams transliuoti „interneto žiniasklaidoje (naujienų portale) ir socialiniame tinkle „Facebook“ irgi yra numatyta 20 tūkstančių eurų. Šiuos audiovizualinius reportažus virtualioje erdvėje lydės tos pačios tematikos tekstai.
„Paviešintas audiovizualinis reportažas ir tos pačios tematikos tekstas interneto žiniasklaidos kanalo (naujienų portalo) tituliniame puslapyje turi būti matomas ne mažiau kaip 1 parą ir ne mažiau kaip 2 valandas turi būti skelbiamas tarp pirmųjų 30 naujienų”, – rašoma viešųjų pirkimų skelbime.
Neseniai Klaipėdos miesto savivaldybė sudarė sutartį su MB „FARMA MEDIA” dėl Klaipėdos miesto vizualinio identiteto generatoriaus sukūrimo paslaugos. Paslauga kainuos beveik 9000 eurų, o generatorius turi būti sukurtas per 3 mėnesius.
Be to, savivaldybė paskelbė, kad penkiems mėnesiams perka dar ir „įvaizdinės kampanijos tikslinėms auditorijoms sukūrimo ir įgyvendinimo paslaugas”. Šiuo paslaugų kainas neskelbiama. Paslaugų tikslas – siekti daugiau viešumo, žinomumo ir informacijos sklaidos įtaigiai ir emociškai pristatant miesto vizualinį identitetą. O daugiau nei metus rengtas Klaipėdos miesto vizualinis identitetas kainavo 35 tūkst. eurų.
Parašykite komentarą