Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-06-21 |
Optimizmas dar iki rudens Dangės upe paleisti elektrinių vandens autobusų maršrutą išsisklaidė. Kol kas dar tik pradėta ieškoti, kas galėtų įrengti penkias pontoninės prieplaukas būsimiems keleiviams įlaipinti ir išlaipinti.
Jų įrengimo organizavimą Klaipėdos miesto savivaldybė patikėjo savo biudžetinei įstaigai „Klaipėdos paplūdimiai”. Ši paskelbė viešąjį pirkimą, kuriame nurodomas pusės metų terminas penkioms prieplaukoms įrengti.
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) vadovas Andrius Samuilovas sako, kad keleivius vandens maršrutu reguliariai vežti tikimasi pradėti ateinančių metų pavasarį.
„Atvira Klaipėda” šių metų balandžio pradžioje pranešė, kad KKT paskelbė rinkos konsultaciją dėl techninės specifikacijos elektriniams upės „autobusams”. Tada buvo numatyta ir galima jų kursavimo Dangės upėje pradžia – šių metų rugpjūčio 1 d. Galima bilieto kaina – 6 eurai. Galiotų 50 proc. lengvata vaikams, senjorams ir neįgaliesiems. Taip pat buvo numatyta, kad stoteles keleiviams įlipti ir išlipti iš upinio autobuso, jų prieigas įrengs Klaipėdos savivaldybė. Ji įrengs ir įvadus elektriniams laivų varikliams įkrauti naktį.
Paklaustas, ar rinka sureagavo į įstaigos paskelbtą viešą konsultaciją, A. Samuilovas teigė, jog yra gauti keleto įmonių atsiliepimai, techninė specifikacija koreguota atsižvelgiant į teisės aktų kaitą, papildomai konsultuotasi ir su savivaldybe. „Atviros Klaipėdos” duomenimis, šiuo būsimu konkursu domisi ir savivaldybės valdoma UAB Klaipėdos autobusų parkas.
Anksčiau planuojamo maršruto Dangės upe per miestą ilgis buvo 7,9 kilometro. Numatytos šešios stotelės: Senamiestis, Joniškės, Liepų g. tiltas, Dangės vingis, Žolyno gyvenamasis kvartalas ir Botanikos sodas.
Tačiau po konsultacijų su savivaldybe prieplaukų liko tik penkios: Tauralaukio tiltas, Botanikos sodas, Žolynai, Dangės vingis, Liepų g. tiltas. Pontoninės prieplaukos keleiviams ilgis bus 6 m, plotis – 3 m, aukštis virš vandens ~ 0,6 m.
Anksčiau buvo planuota, kad kad šį maršrutą (į vieną pusę) autobusas įveiks per 80 minučių, įskaitant ir laiką keleiviams įsėsti bei išlipti. Plaukti nuo vienos stotelės iki kitos vidutiniškai truks apie 10 minučių.
Turėtų kursuoti du elektriniais varikliais varomi vandens autobusai, kuriuose – ne mažiau 11 vietų keleiviams, įskaitant neįgaliuosius. Kiekvienas per dieną maršrutą apiplauktų ne mažiau kaip 5 kartus. Per vieną dieną „autobusas” Dange nuplauks apie 160 kilometrų, per sezoną – apie 25 tūkstančius.
ATNAUJINTA. „Klaipėdos paplūdimių” vadovas Olegas Mariničius paaiškino, kad organizuojamas tik penkių naujų prieplaukų įrengimas, nes senamiestyje, pietinėje Dangės krantinėje, jau yra seniai įrengta stacionari prieplauka tarp „Meridiano” ir įplaukos į Jono kalnelio vandenis.
1. Žadėta kad kaina bus normali o ne 6 eurai 😀
2. Jau vasara turėjo būti bet kaip visada pinigai ištaškyti studijoms o produkto nėra
3. kokia prasmė iš to autobuso jei kainuoja kosmosą kaip transporto ir plius lėta.
4. Aš už pramogas ir naujoves ir pan. bet nereikia vardinti kaip autobuso gal geriau kaip pramogą atvykeliams/turistams
Kazkokie gime autobusuose !
Miręs dar negyvas projektas. Pirmoji stotelė miesto pakrašty 2 km nuo centro. Nei miesto svečiai, nei vietiniai nesinaudos. Bilietų kainos neadekvačios. Galbūt pirmąjį sezoną šiltuoju metu apkrovą sudarys smalsaujantys miestiečiai. Beje, neparašyta koks yra sutrumpėjusio maršruto atstumas. Skaičiuočiau apie dvigubai, t.y. 3-4 km.
Labai didelis būtų tiek turistinis tiek pačios Klaipėdos identitetui reikšmingas dalykas. Būtų smagu jei daugiau paviešinta būtų vandens autobusų dizainas, turim gi klaipėdietį kuris jau sukūręs popaboat. Per konkursus galėtų gimt neblogas dizainas tiek laivų tiek prieplaukų. Dabar nelabai aišku nei kur konkrečiai bus tos stotelės, kaip bus tvarkoma teritorija. Kai užtruks nusigaut su laiveliu iš Tauralaukio iki centro. Kodėl tik iki Liepų. g. tilto o ne iki pat senamiesčio?! tai gi kiek žmonių galėtų naudotis.. Klausimas dėl grafikų, ir kaina 6e? 12e nuplaukt ir grįžt iš darbo senamiesty? Nu totali nesamonė. Tada čia ne autobusai o pramoginės jachtos kuriomis plaukiosim tik savaitgaliais dėl malonumo, ko pasekoje gyvenime investicijos neatsipirks ir bus tik tarp kitko tie laiveliai.. Common Klaipėdos savivaldybe, taryba – padarykit kažka kuo patys nuoširdžiai galėtumėt didžiuotis..
Tiesiog nuostabi idėja panaikinti Senamiesčio stotelę, kuri buvo visos kelionės esmė.
Net neabejoju, kad bus labai daug išlipančių Liepų gatvės tilte. Ir kur jie eis tada ten išlipę? Ai, juk iki senamiesčio tik 3 km eiti beliks, tikrai logiška.
Visiškai sutinku su šiuo komentaru. KKT, Savivaldybe, jums tikrai ne viskas gerai, jeigu atsisakėte Senamiesčio stotelės.