Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-06-16 |
Malkų įlankos terminalas investavo 5 mln. eurų į krovos pajėgumų didinimą. Įmonė įsigijo mobilų, elektra varomą hidraulinį kraną „Mansinen 300 ER“, kuris šiuo metu yra didžiausias toks Baltijos šalių uostuose. Taip pat baigiamas statyti naujas 3200 kv. m dengtas sandėlis, o iki liepos pabaigos terminale bus įrengta nauja atvira 8000 kv. m sandėliavimo aikštelė visų tipų kroviniams. Investicijos padidins terminalo krovos pajėgumus iki 2,5 mln. tonų įvairių krovinių per metus, o grūdų krovos pajėgumus – dvigubai.
Pranešama, jog įmonės įsigytas kranas – vienas didžiausių pasaulyje gaminamų kranų, kuris gali krauti „Panamax“ tipo laivus ir vienintelis toks įrenginys Baltijos šalių uostuose. Krano strėlės ilgis – 38 metrai, krovos galimybės – 1300 t/val. Dėl didesnio mobilumo ir stabilumo pasirinktas kranas su vikšrine važiuokle.
Juo galima krauti įvairius birius ir generalinius krovinius: metalo laužą, žemės ūkio produktus, skaldą ir pan. Taip pat kranas pajėgus krauti jūrinius konteinerius ir negabaritinius krovinius, kurių svoris neviršija 50 tonų.
Kartu su didėjančiais krovos pajėgumais auga poreikis krovinių sandėliavimui. Dėl to statomas naujas 3200 kv. m dengtas sandėlis, kuriame bus galima sandėliuoti apie 12 000 tonų įvairių fasuotų ir palaidų krovinių, o iki liepos pabaigos terminale bus įrengta nauja atvira 8000 kv. m sandėliavimo aikštelė visų tipų kroviniams.
Sprendimas atnaujinti krovos techniką bei didinti krovinių sandėliavimo plotus buvo priimtas 2021 m. „
„Šį sprendimą lėmė pasaulinės laivų didėjimo tendencijos bei terminale sparčiai augantys generalinių krovinių srautai”, – rašoma pranešime spaudai.
Malkų įlankos terminalas priklauso „Klaipėdos terminalo grupei“. Bendra terminalo krovinių apyvarta 2021 m. siekė 1 mln. tonų įvairių krovinių, o šiais metais tikimasi vidutiniškai 15 proc. augimo.
Parašykite komentarą